Ege Art

Nyt fantastisk Bryllupsklar :-) - og forum

13 posts in this topic

Bryllupsklar er bare blevet super flot - og det nye Forum er fantastisk overskueligt - lyst og syner legende let :thumbsupsmileyanim:

Det er I kommet rigtig godt fra - og er en rigtig princessering værdigt

STORT TIL LYKKE :balloons:

ege art

Princessering ege art.jpg

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Bare til info, så linker i stadig til værktøjerne i jeres artikler om forberedelse. 

Og til at starte med, efter at i ændrede jeres side, virkede linksene også, når man trykkede på dem i artiklerne. Så det har været meget svært at vide, hvor længe, man kunne bruge dem. 
GODT jeg har printet alt, for med bryllup i overmorgen, var jeg nok blevet temmelig stresset over det ellers... 

0

1 hour ago, Sanneeriksen said:

Hej

Er der en måde at finde det frem på, som man af en eller anden grund ikke har fået gemt andet sted (i jeres planlægningsværktøj)?? Var ikke bevist om at det ville blive slettet nu??? :floejt:

Læs denne tråd som om handler sammen emne. Her står det bl.a. at det ikke er muligt at genskabe data fra planlægningsværktøjerne, så det er desværre forfra.

0

Annonce ♥

Det er bare løgn!!!!! Jeg viste ikke at der ville komme ny side og at alle mine ting nu bare er væk. Jeg har ikke gemt noget som helst andre steder. Det kan I ikke være bekendt. Det er sidste gang jeg anbefaler bryllupsklar til nogen som helst. Det er godt nok uprofessionelt. Det har været et kæmpe arbejde og nu risikerer vi at vigtige ting går tabt.

0

Hvor er det bare ringe!! Jeg startede med at bruge siden efter oktober, så godt beskeden, men da oktober var overstået regnede jeg med at i HAVDE skiftet værktøjerne ud, og bare glemt at slette beskeden. Når i vælger at lade beskeden stå så længe med en forkert tekst og ikke opdaterer teksten, har man jo ikke en jordisk chance for at vide hvad i mener!!!

0

On 15/4/2016 at 11:21 PM, Hagil said:

Hvor er det bare ringe!! Jeg startede med at bruge siden efter oktober, så godt beskeden, men da oktober var overstået regnede jeg med at i HAVDE skiftet værktøjerne ud, og bare glemt at slette beskeden. Når i vælger at lade beskeden stå så længe med en forkert tekst og ikke opdaterer teksten, har man jo ikke en jordisk chance for at vide hvad i mener!!!

Jeg står i det samme problem.. Så godt beskeden, men er først begyndt at bruge det lige inden årsskiftet, så troede også bare det var en gammel besked der ikke var slettet..
Det er fandeme noget L***.. Især når der ikke er mulighed for at hente det frem igen..
En mail med forklaring og reminder for en måned siden havde bestemt ikke været af vejen..

Edited by Daisi
0

Annonce ♥