wtb

Vores feststed har aflyst! Hjælp!

10 indlæg i dette emne

Jeg er ved at rive håret ud af frustration, stedet for vores bryllup er blevet aflyst, og vi skal nu ud at finde nyt. (Vores plan b er heller ikke længere mulig) Da jeg har erfaret steder hurtigt bliver lejet ud, er jeg desperat for at finde noget nyt hurtigst muligt, jeg har googlet alt jeg kunne komme på af sætninger for at finde steder, men jeg synes det er ret tomt, så nu prøver jeg her inde, I plejer at være gode til at hjælpe. 

Vi søger helst et sted i midt/øst Jylland.

Man skal selv have mulighed for at medbringe drikkevare.

Vi er fleksible med maden i forhold til selv at medbringe eller skulle købe det på stedet.

Vi vil meget gerne der er mulighed for at gæster kan overnatte, enten på stedet, i telt i "haven" til stedet, eller på et nærliggende hotel/motel.

kom med alt hvad I kender til, sommerhuse, steder man kan slå fest telt op, lader, bondegårde ALT har interesse, nyt som gammelt :) 

vi bliver ca. 40 spisende gæster og 50-60 til bryllupskage efter vielsen.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Afhængig af datoen skal I nok indstille Jer på at gå lidt på kompromis. Særligt i forhold til det med overnatning. To bud kunne være Sinding Feriecenter og Wigwam i Horsens men spørgsmålet er jo om de er ledige. En tredje mulighed er Harlev Mølle men der er ikke overnatningsmuligheder og det er formentlig allerede optaget.  

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

5 hours ago, diskobil said:

Okey - Så er der ikke grund til panik :) For så er I ude i god tid. Så ville jeg klart kigge på ovenstående som sagt :)

Vil prøve at kontakte dem du har nævnt. Jeg har allerede haft fat i et par steder, men de har været fuldt booket allerede, så der må være nogle der er ude i bedre tid end vi er :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jep Kender typen :):)

Som regel vil mad og drikkevarer hænge sammen sådan at forstå at I enten køber en komplet løsning med mad og drikkevarer eller blot lejer lokalerne, som det er tilfældet med de to steder jeg nævner. 

Når du siger at det er vigtigt at der ikke er et bestemt sluttidspunkt er det nok også det I skal kigge efter. Vores erfaring er klart at de fester som tidsmæssigt trækker tænder er dem som holdes i forsamlingshuse og andre steder hvor "der ikke er opsyn". Selvom der er feststeder hvor det hedder sig at der ikke er noget fast sluttidspunkt på, så er erfaringen at de lukker festen hvis selskabet er skrumpet meget (og det er måske også ok). 

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ajj, shit!! Jeg forstår godt at du momentalt er ramt af panik.

Prøv at kontakte Skovhuset i Fårvang.  Det er dejlige lyse lokaler i forskellige størrelse. Maden skal I have fra Svostrup Kro (som er meget anerkendt), de sørger også for personale mv og I må selv tage drikkevarer med - ingen proppris.

Vi holdt konfirmation der sidste år og alt var bare så gennemført. Jeg mener der ligger et mindre hotel i byen, men det er ikke noget jeg er helt sikker på. Ellers er der byer med overnatning og B&Bs i nærheden.

Link: http://www.skovhuset-faarvang.dk/

 

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer