Sign in to follow this  
Followers 0
Guest Marie

ny side?

6 posts in this topic

Hjææææælp!

Jeg har lavet en masse planlægning på siden. gæsteliste, bordplan osv.

Nu kan jeg slet ikke logge ind noget sted, og kan ikke finde alt det jeg har lavet!

Har I ændret siden? Hvad gør jeg!!!!!!

Mvh. Marie

Vores brugernavn var Mikogmarie

0

Annonce ♥

Hej Marie

De gamle værktøjer er desværre ikke tilgængelig mere. Vi har igennem et langt stykke tid annonceret, at de ville blive slettet og ikke muligt at genskabe det. Det skulle ske i oktober 2015, men vi har så valgt at trække den deadline for at alle skulle have tid til at få gemt deres ting. Men nu er det desværre borte, og hvor meget jeg end ville ønske at jeg kunne genfremskaffe det til dig, så er det desværre ikke muligt.

Jeg beklager mange gange :(

0

Hej

Som i nok kan fornemme på flere beskeder herinde er det helt hul i hovedet den måde i har gjort det her på.... vi blev forlovet i december og begyndte først derefter at bruge jeres hjemmeside/forum... at der så står nogle steder at der bliver lukket d. 19/10-15 har vi da ikke tænkt ikke var sket endnu. Nu står vi og skal starte forfra med budget, gæsteliste osv.... i har sagtens kunne sende mails ud i marts måned, måske en reminder om at denne opdatering skulle finde sted havde været på sin plads...

Tror vi bruger vores egne færdigheder fra nu af, da man åbenbart heller ikke kan være sikker på det man havde i skyen (det gamle Bryllupsklar)

0

Jeg er godt nok heller ikke tilfreds!!! Alt hvad jeg har lavet herinde er slettet og jeg har på ingen måde set at I har annonceret med, at I ville slette ALT på trods af, at det ikke er så længe siden at jeg var herinde for at ændre i gæstelisten! Jeres siden er blevet fuldstændig ubrugelig for mig nu! Samtidig kan jeg nu begynde fuldstændig forfra i min planlægning, fordi jeg havde brugt jeres siden så ufattelig meget. I har godt nok lige ødelagt min dag!

Edited by Ajdan1987
0

Annonce ♥

Igen - vi er kede af, at I har mistet jeres informationer - vi beklager mange gange.

Vi mener, at der har været information omkring dette, men kan godt se, at det kan have været blevet misforstået, og det er vi selvfølgelig kede af, vi har jo ikke gjort det her med vilje i håb om, at I har mistet jeres informationer. Vi kunne godt have informeret og set i bagklogskabens lys skulle vi have gjort det, men det er selvfølgelig for sent nu.

0

Kan i på nogen måde sige noget nærmere omkring, hvornår de nye værktøjer er tilgængelige? 

Jeg vil gerne igang med at skrive tingene ind igen, men hvis der går lang tid, må jeg finde nogle andre alternativer.

mvh Rikke

0

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  
Followers 0

Annonce ♥

Annoncer