AKDaugaard

Hvor er budget-funktionen blevet af??

11 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

2 hours ago, MikogMarie said:

Det er en katastrofe!!!!! ALT hvad jeg har lavet af planlægning er væk!!!

Det er en virkelig dårlig kundeservice! Det er min største dag, og nu er hele mit overblik væk!

Men det har jo været varslet herinde virkelig længe at de ville blive slettet - vil mene det er  eget ansvar derefter at få gemt alle oplysninger :-) Det fik jeg da gjort i en fart allerede tilbage i sidste år da det blev annonceret at planlægningsværktøjerne ville blive fjernet. 

1

Del dette indlæg

Jeg er ikke inde på siden særlig ofte, og har ikke set nogen varsling.

Når nu denne planlægning er så vigtig for mange mennesker, så er det da ikke særlig smart, bare at slette alle folks informationer. Jeg kan jo se at der er mange andre der har et problem ligesom mig. Min gæsteliste er væk, og jeg kan ikke huske hvem jeg har inviteret... det er noget gedigent skidt!

Det havde været meget bedre, hvis de havde ventet med at fjerne den gamle funktion, før der var en ny man kunne bruge, og så i øvrigt gjort det muligt for folk at genfinde det store arbejde de har lavet.

Jeg lukker hermed min profil på denne side ned, og vil ikke anbefale den til andre!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Rolig nu :) Der er vidst ingen inkl. Martin og Ki selv som er uenige i at det er uheldigt at informationerne er blevet slettet men man skal jo også ligesom også se ind af:

1) Det er blevet varslet flere gange som folk siger.
2) Det er lidt ligesom med computere og kan sidestilles med at en computer bryder ned (bortset fra at nedbrud ikke varsles men bare sker). Altid backup.
3) Brugerne er ikke "kunder" hos bryllupsklar men får en gratis service og årsagen til sletningen er at give brugerne en ny (og bedre) software og service.

PS. Hvis man ikke kan huske hvem man har inviteret til sit bryllup så burde man måske overveje at revurdere den alligevel :)

4

Del dette indlæg

Jeg vil give flere ret i at det er ikke smart at der ligger en meget gammel besked om at værktøjerne vil blive slettet i oktober 2015! For så vil ny brugere som mig der først er kommet til i år jeg automatisk gå udfra at det er sket og det bare er en gammel besked der ikke er slettet. Så de værktøjer der ligger er nye værktøjer. Så ligesom andre så mistede jeg også alt mit.

Men jeg synes nu ikke det er en katastrofe :-) For jeg kunne ikke drømme om at bruge de værktøjer der ligger online på nogle andre menneskers hjemmeside som mit eneste "version". Det er altså letsindigt. Man bruger ikke noget andre har kontrol over, som ens eneste "backup". Jeg brugte dem bare til at lege med og som forslag - selve budget , gæste liste osv har jeg liggende på min egen pc.

Og nej vi er ikke kunder - vi får bare lov til at låne lidt plads - men uden os ville der ikke være en bryllupsklar.dk side, så man skal selvfølgelig være åben for kritik og tage det med i sine overvejelser :-)

Generelt er der flere steder hvor ordlyden her inde ikke passer med hvad der sker reelt. F.eks. så jeg et sted under køb og salg at gamle indlæg ville blive slettet efter xxx måneder - men det er jo heller ikke sket. Der ligger masser af gamle indlæg i forummet om folk der søger eller sælger kjoler osv - men de er bare 12-14 år gamle, så man må formode de er solgt/købt. :-) Lidt irriterende. Især når det ikke er muligt at sætte en visning op, så man kan vælge kun at se indlæg som er rimeligt nye.

1

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer