PernilleK.

Hvor kan man lejr?

5 posts in this topic

Hej. 

Vi ville gerne holde et bryllup hvor det bliver en fest, og hvor det ikke bliver for stift, det skal være afslappet og sjovt. 

Nogen der kender til steder, lader, evt et sted man kan leje og sidde et telt op eller sådan. Det skal være på Fyn, og gerne tæt på Odense. 

0

Annonce ♥

Mit bedste bud er at finde et forsamlingshus eller lignende hvor der er udenomsarealer som muliggør opsætning af telt mv. Fordelen ved det er at I derved har adgang til service og ikke mindst køkken- og toiletfaciliteter. Dem er der rigtig mange på Fyn. Måske du kan finde lidt inspiration her http://diskobil.dk/profil/referencer.htm

0

har du prøvet at kigge på lejskoler eller spejderkolonier? Jeg er ikke lokalkendt på Fyn, men jeg er bosat i København, og vi har lejet en stor spejderkoloni (Klinteborg) oppe ved sjællands odde. Vi var for et par år siden til bryllup på Oure Idrætshøjskole. Det var fint, og havde den fordel at gæsterne kunne overnatte fordi det var i sommerferien og der derfor ikke var nogen der boede der.

0

Ring til spejderforeninger i området. En af mine veninder, lejede sådan et sted hvor der var masser af plads og enda også overnatningsmuligheder. Det var dog på Sjælland :-) 

0

Annonce ♥

Gå ind på http://www.hyttefortegnelsen.dk/, det kan give dig et overblik over hvilke hytter der findes i dit område, hvem der udlejer til private og hvilke faciliteter der er.

Super nemt!

Der fandt vi vores hytte :lol:

0