blirjegnogensindegift

OT Bryllup - 9. Juli. 2016 - 2 dage til. Mere dulleri og flade sko

78 posts in this topic

Annonce ♥

Hvilken teaser! Hvilke tips og tricks fik I dog?

Da vi øvede dansen snakkede vi meget om hvornår man skulle starte, og at cirklen gerne måtte slutte omkring os, før man nåede til det stykke hvor rytmen ændres markant - er det tips i den forbindelse? :)

0

On 21. juni 2016 at 8:34 AM, Dkchelle said:

Hvor ser du flot ud :) 

og det lyder rigtig godt med dansetimen. Må jeg spørge hvor meget det kostede? 

Ja selvølgelig. Vi gav 600 kr for en time. På Pejsegården, ville Rene Handskemager have 1100 kr for en time. 

On 22. juni 2016 at 4:40 PM, cidsel said:

Hvilken teaser! Hvilke tips og tricks fik I dog?

Da vi øvede dansen snakkede vi meget om hvornår man skulle starte, og at cirklen gerne måtte slutte omkring os, før man nåede til det stykke hvor rytmen ændres markant - er det tips i den forbindelse? :)

Uh, jamen altså. Hun forklarede at toastmaster skulle informere gæsterne om at lave to cirkler om os (vi er ret mange), og at de skulle lade os danse i ca 50 sekunder og først begynde at klappe os ind når HAN gik ind mod os. 
Han skal i det hele taget styre slagets gang, og være den der giver tegn til orkestret, informerer os om at det er nu og får samlet gæsterne. :lol:

0

Annonce ♥

On 24/6/2016 at 9:35 AM, blirjegnogensindegift said:

Uh, jamen altså. Hun forklarede at toastmaster skulle informere gæsterne om at lave to cirkler om os (vi er ret mange), og at de skulle lade os danse i ca 50 sekunder og først begynde at klappe os ind når HAN gik ind mod os. 

Han skal i det hele taget styre slagets gang, og være den der giver tegn til orkestret, informerer os om at det er nu og får samlet gæsterne. :lol:

Åh, god idé at lade ham styre cirklen.. Men det' nok også ekstra vigtigt, hvis I er mange :-D 

0

Uha, nu rykker det for alvor tæt på !

Vi har været henne at tale med præsten, så nu er det også på plads. Det var en samtale på to timer, og virkelig hyggeligt :lol:

Nerverne begynder at melde sig nu :floejt:

Jeg har været henne på Moltkes Palæ og aflevere gæstebog, et fint fuglebur til pengegaver og andre kuverter samt 100 glowsticks til festen senere :cheerleader3:

Ringene er hentet, kjolen hænger ovenpå og mandens jakkesæt er til skrædder nu - skal hentes på torsdag. Han fik SUPER service hos Herrernes Magasin, hvor han har købt mørkeblåt halvshiny jakkesæt med mørk mønstret vest og pudderfarvet slips samt nogle vildt lækre mørkebrune kalveskindssko. Han bli'r så pæn!

Drengenes mørkeblå jakkesæt og deres rosa slips er også klar. Nu gælder det om at overbevise den 5 årige om at et rosa slips GODT kan bæres af drenge...stor krise lige nu åbenbart :tunge:

Jeg har Skypet med toastmasteren og han har styr på hele programmet nu - jeg kan læne mig tilbage tror jeg, og lade ham styre slagets gang. Dejligt !

Puha...6 dage til !!!!

IMG_2588.jpg

0

Annonce ♥

On ‎24‎-‎06‎-‎2016 at 9:35 AM, blirjegnogensindegift said:

Det er så ikke helt sådan det foregår i praksis hvis du spørger mig. Når middagen er sluttet er toastmasters rolle normalt også slut, idet toastmaster dog tit er inde over tidspunktet for brudevalsens afvikling. Ved de bryllupsfester vi er ude til sørger vi for at kalde folk sammen, få dem til at stå i en rundkreds og sætter brudevalsen i gang når vi kan se at alle er samlet og brudeparret er klar. Men det andet behøver ikke at være så styret og går helt af sig selv.    

0

16 hours ago, blirjegnogensindegift said:

Uha, nu rykker det for alvor tæt på !

Vi har været henne at tale med præsten, så nu er det også på plads. Det var en samtale på to timer, og virkelig hyggeligt :lol:

Nerverne begynder at melde sig nu :floejt:

Jeg har været henne på Moltkes Palæ og aflevere gæstebog, et fint fuglebur til pengegaver og andre kuverter samt 100 glowsticks til festen senere :cheerleader3:

Ringene er hentet, kjolen hænger ovenpå og mandens jakkesæt er til skrædder nu - skal hentes på torsdag. Han fik SUPER service hos Herrernes Magasin, hvor han har købt mørkeblåt halvshiny jakkesæt med mørk mønstret vest og pudderfarvet slips samt nogle vildt lækre mørkebrune kalveskindssko. Han bli'r så pæn!

Drengenes mørkeblå jakkesæt og deres rosa slips er også klar. Nu gælder det om at overbevise den 5 årige om at et rosa slips GODT kan bæres af drenge...stor krise lige nu åbenbart :tunge:

Jeg har Skypet med toastmasteren og han har styr på hele programmet nu - jeg kan læne mig tilbage tror jeg, og lade ham styre slagets gang. Dejligt !

Puha...6 dage til !!!!

IMG_2588.jpg

NØØJ, hvor er de smukke jeres ringe .. må jeg være så fræk, at spørge hvor de er fra? er simpelthen nødt til at have dem med i overvejelserne - hvis prisen tillader :o

0

23 hours ago, Marie E said:

uuuh det er ved at være op over :cheerleader3::cheerleader3:og hvor er det spændende, virkelig smukke ringe 

Tusind tak :) Det er så vildt altså !!

23 hours ago, Dkchelle said:

Smukke ringe! 

Og det lyder som et flot sæt til manden. Glæder mig til at se et billede af hvordan det hele ser ud :) 

og kan godt forstå det er krise for en lille dreng at have rosa på lol 

Ja jeg er også rigtig spændt på hvordan det ender med at se ud. Jeg tror han bliver rigtig pæn - og drengene også :-D hi hi

9 hours ago, diskobil said:

Det er så ikke helt sådan det foregår i praksis hvis du spørger mig. Når middagen er sluttet er toastmasters rolle normalt også slut, idet toastmaster dog tit er inde over tidspunktet for brudevalsens afvikling. Ved de bryllupsfester vi er ude til sørger vi for at kalde folk sammen, få dem til at stå i en rundkreds og sætter brudevalsen i gang når vi kan se at alle er samlet og brudeparret er klar. Men det andet behøver ikke at være så styret og går helt af sig selv.    

Det kan der sagtens være noget om :-) Vi beholder dog toastmasteren på arbejde til efter brudevals, så vi er helt sikre. Der er mange forskellige nationaliteter og jeg tænker det er godt for dem at vide det er samme person de skal holde ørerne åbne efter. 
At han klapper os ind, er helt sikkert nødvendigt for ellers vil nogle begynde at gå med det samme. Det har jeg desværre selv set for ofte, så efter 15 sekunder står brudeparret allerede sammen helt inde i midten. 

7 hours ago, PrinsesseJulie1 said:

NØØJ, hvor er de smukke jeres ringe .. må jeg være så fræk, at spørge hvor de er fra? er simpelthen nødt til at have dem med i overvejelserne - hvis prisen tillader :o

Selvfølgelig må du det :-)

De er fra P. Hertz, og har samlet kostet 15-16.000 kr. 

0

Annonce ♥

13 hours ago, blirjegnogensindegift said:

Det kan der sagtens være noget om :-) Vi beholder dog toastmasteren på arbejde til efter brudevals, så vi er helt sikre. Der er mange forskellige nationaliteter og jeg tænker det er godt for dem at vide det er samme person de skal holde ørerne åbne efter. 
At han klapper os ind, er helt sikkert nødvendigt for ellers vil nogle begynde at gå med det samme. Det har jeg desværre selv set for ofte, så efter 15 sekunder står brudeparret allerede sammen helt inde i midten. 

Det er også en fin måde at gøre det på når det for mange af gæsterne er noget nyt som de ikke er vant til. Har dog aldrig oplevet nogle som er begyndt at gå ind med det samme men ofte er det sådan at efter 1,5 minut så er gommen kommet kapret :) 

0

Så er morgengaven havnet på matriklen, så jeg skal bare købe en ramme til den i dag. Jeg tænker en fed egetræsramme, så den stadig er en smule maskulin. Jeg er simpelthen SÅ glad for det !! Jeg skrev 9-10 stikord til hende der laver papirklippene, og så har hun lavet det. Hvis andre er interesserede, hedder hun Ida Van Norde, og har en profil på Instagram der hedder @klipklip Klippet koster 1000 kr - og er A3 str. 

Jeg er begyndt at fylde ris i poser. Tænker jeg stiller hele kurven fuld af poser i våbenhuset. Så sørger kirketjeneren for at dele dem ud til alle gæsterne. 

Det kommer til at foregå ved at vi går ud af kirken, og hele vejen rundt om kirken. Så står præsten ved bagdøren og venter med os på at alle gæster er gået ud. Når vi 
så kommer ud igen, kaster de risene på os :cheerleader3:

3 dage til !!!!!

Nu skal jeg ned og ordne negle og sætte vipper på. I morgen står den på frisør, for er ikke helt tilfreds med den farve jeg fik farvet i i sidste uge. Stress! Men frisøren er SÅ sød og vil gerne hjælpe mig, da hun godt vidste det ikke var helt den farve vi aftalte. 

I morgen skal jeg også ind og hente min forlovelsesring, som er til rens - så den matcher vielsesringene i udseende. :thumbsupsmileyanim:

IMG_2733.jpg

IMG_2748.jpg

0

12 minutes ago, blirjegnogensindegift said:

Så er morgengaven havnet på matriklen, så jeg skal bare købe en ramme til den i dag. Jeg tænker en fed egetræsramme, så den stadig er en smule maskulin. Jeg er simpelthen SÅ glad for det !! Jeg skrev 9-10 stikord til hende der laver papirklippene, og så har hun lavet det. Hvis andre er interesserede, hedder hun Ida Van Norde, og har en profil på Instagram der hedder @klipklip Klippet koster 1000 kr - og er A3 str. 

Jeg er begyndt at fylde ris i poser. Tænker jeg stiller hele kurven fuld af poser i våbenhuset. Så sørger kirketjeneren for at dele dem ud til alle gæsterne. 

Det kommer til at foregå ved at vi går ud af kirken, og hele vejen rundt om kirken. Så står præsten ved bagdøren og venter med os på at alle gæster er gået ud. Når vi 
så kommer ud igen, kaster de risene på os :cheerleader3:

3 dage til !!!!!

Nu skal jeg ned og ordne negle og sætte vipper på. I morgen står den på frisør, for er ikke helt tilfreds med den farve jeg fik farvet i i sidste uge. Stress! Men frisøren er SÅ sød og vil gerne hjælpe mig, da hun godt vidste det ikke var helt den farve vi aftalte. 

I morgen skal jeg også ind og hente min forlovelsesring, som er til rens - så den matcher vielsesringene i udseende. :thumbsupsmileyanim:

IMG_2733.jpg

IMG_2748.jpg

wauw ! Det er godt nok flot jeres papir klip.. :)

0

Annonce ♥

Så for søren....2 dage til !

I går fik jeg lavet vipper. Det tog tre timer, og jeg nød hver enkelt time (uden børn) og alenetid. Derfter fik jeg lagt ny lak og lidt glimmer på neglene. 

I dag var det så hårets tur. Jeg blev klippet og farvet i sidste uge, men farven blev ikke god. Den blev mat og underlig, så frisøren hjalp mig og efter to timer i stolen fik jeg et stort kram og "det er på huset". Pyha ! Kunne ærligt talt ikke overskue at bruge 900 kr igen på en farve, så det var skønt at hun godt kunne se at håret ikke var blevet ordentligt mættet og det ikke kun var mig der var hys :floejt:

I dag var jeg også inde i byen og hente min forlovelsesring der er blevet pudset fint op, og så gik jeg ind i Change efter en BH-forlænger, for jeg synes min BH er en smule stram selv om jeg har gået lidt med den for at få det nye af det. 

Jeg fik også købt 60 roser og nogle buketter med grønt, så vi kan pynte kirken. Der er altid billige blomster ved Magasin, så den store spand jeg endte med at få med hjem, kostede 200 kr. Alletiders! 

Vi nærmer os!...... :cheerleader3:

Jeg har også købt et par flade sko...ville egentlig ikke gøre det, men nu er der SÅ mange der har sagt at jeg skal ha flade sko med til senere, så nu har jeg købt et par. Magasin, -60%. Rosa og guld. 

Nu tror jeg at jeg vil tage mig et langt bad og gå tidligt i seng. Det ta'r efterhånden lidt tid at falde i søvn med alle de tanker !

IMG_2712.jpg

IMG_2754.jpg

IMG_2758.jpg

0

Annonce ♥