Pinkyl

Sort tøj som gæst til bryllup..hvad er jeres mening om det?

31 indlæg i dette emne

Hey med jer
Jeg har en skøn veninde der snart skal giftes :thumbsupsmileyanim:.

Jeg er så småt gået i gang med at kigge efter, søge inspiration osv osv til HVAD dælen jeg skal have på til bryllupsfesten. MEN jeg er desværre KÆMPE fan af sort og jeg vender hele tiden tilbage til at finde enten kjole eller andre beklædningsgenstande i netop sort. 
MEN hvad mener I om gæster der f.eks møder op i sort til et bryllup, er det NO GO eller er det HELT OK??

På forhånd mange tak for input :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville også have det helt ok med gæster der kommer i sort. Havde aldrig hørt om at det skulle være et problem indtil jeg kom på BK. Og jeg har været til rigtig mange brhllupper gennem årene.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil se, at der kommer an på, hvor meget bruden tror på overtro/traditioner, og hvilke hun tror på.

Jeg skal til bryllup til efteråret, hvor bruden har læst op på traditioner. Hun fandt ud af, at hvis kvindelige gæster kommer i sort, er de hemmeligt forelskede i gommen. Bruden og gommens mor er dog undtaget - hvis de kommer i sort, accepterer de ikke brylluppet.

Og da min eneste kjole, som kunne bruges til bryllup, er sort, må jeg hellere finde en ny...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
49 minutes ago, Marie E said:

Altså, nu er jeg din veninde :tunge: og jeg har det helt fint med hvis du har sort på, det rør mig absolut ikke :cheerleader3: bare du kommer det er det der betyder noget smukkesen 

Det er jeg altså glad for...og et eller andet sted vidste jeg det vel også godt at det ikke rør dig, smukkesen :heart:.
Du kan bide dig selv i næsen på jeg kommer...det blir da SÅ fantastisk ()()

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Pinkyl said:

Det er jeg altså glad for...og et eller andet sted vidste jeg det vel også godt at det ikke rør dig, smukkesen :heart:.
Du kan bide dig selv i næsen på jeg kommer...det blir da SÅ fantastisk ()()

:cheerleader3:yeah vi skal gi den max gas :tunge:og det bliver helt sikker fantastisk .... der er ikke længe til mere :floejt:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

7 hours ago, diskobil said:

Oplever ofte kvinder der bærer sort til bryllupsfester og kan normalt ikke se noget problem i det overhovedet. Men lige her vil jeg sige at du skal komme i lyserødt :)

-HAHA- Bent hvorfor lige lyserød ?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

On 25/4/2016 at 11:37 AM, diskobil said:

Oplever ofte kvinder der bærer sort til bryllupsfester og kan normalt ikke se noget problem i det overhovedet. Men lige her vil jeg sige at du skal komme i lyserødt :)

hahahahaha Bent, ligefrem lyserød....hmmmmmmmmmmm, tænker det kunne ha en reference til mit navn...Pinky?? ;-) 

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
3 minutes ago, Pinkyl said:

hahahahaha Bent, ligefrem lyserød....hmmmmmmmmmmm, tænker det kunne ha en reference til mit navn...Pinky?? ;-) 

så skal den dælme også være skrigende ;) 

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Yes - Det ene skal passe til det andet :) Ved ikke hvorfor jeg kom til at tænke på Linda da jeg købte to fake mikrofoner ude i festbutikken i Ballerup. Der er faktisk nogle som er hoppet på dem, men Marie E's niece gjorde ikke :) 

 

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

3 hours ago, diskobil said:

Yes - Det ene skal passe til det andet :) Ved ikke hvorfor jeg kom til at tænke på Linda da jeg købte to fake mikrofoner ude i festbutikken i Ballerup. Der er faktisk nogle som er hoppet på dem, men Marie E's niece gjorde ikke :) 

 

haha ikke for at lokke men du tør dælme ikke dukke op i den til brylluppet ....også selv om det vil give omtale 

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

3 hours ago, diskobil said:

Man ved aldrig med jer men ingen parykker (eller kjoler) i år :) 

arg Bent kom frisk :) haha , er ellers sikker på du ville kunne lokke stig med på den hahaha

Redigeret af Marie E
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
On 26/4/2016 at 8:30 PM, Marie E said:

haha ikke for at lokke men du tør dælme ikke dukke op i den til brylluppet ....også selv om det vil give omtale 

Hahahahaha...Jon vil elske det...men nej det tør jeg nok ik :tunge::lol:...

MEN jeg tror måske jeg har fundet tøjet jeg skal ha på...og jah, jeg HAR forsøgt at komme væk fra det sorte/mørke. Men jeg befinder mig altså bedst i det, så jeg kommer nok i dette.Jon kommer i grå habit jakke (IKKE SINE MORS BUKSER...det tør jeg godt love -HAHA-) og et par jeans, skjorte og pæne sko...muuuuuuuuuuuuhligvis butterfly hehe :).

 

 

sølvkjole.jpg

sølvsko.jpg

sølvtaske.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer