Sign in to follow this  
Followers 0
Pinkyl

Er der nogen der kan hjælpe mig med at hjælpe en veninde??

3 posts in this topic

Hey med jer

Jeg har en veninde hvis bror står og skal giftes lige om meget snart. Hun har spurgt om jeg evt havde nogle gode, kreative og gerne sjove ideer til noget underholdning der gerne skal involverer dels brudeparret & gæsterne, eller kun brudeparret. Jeg plejer nu nok at være rimelig kreativt tænkende, men ved ikke liiiiiiiiiiiiiiige hvorfor jeg ikke rigtig kan komme op i omdrejninger.

Derfor håber jeg meget at I, eller nogle af jer skønne mennesker vil dele ud af jeres kreative, sjove og gode ideer.

Vil lige indskyde, at det ikke skal være en sang, da brudeparret IKKE er til den slags. Ellers er der åbent for alle forslag og ideer :thumbsupsmileyanim:.

På forhånd :thanks:

0

Annonce ♥

Hvad med den der quiz om/med brudeparret, hvor de sidder med ryggen mod hinanden og begge har en herresko (som repræsenterer gommen) og en damesko (som repræsenterer bruden). Så bliver der stillet spørgsmål a la "Hvem er bedst til at lave mad" eller "Hvem er mest skruk" osv osv osv og så skal de løfte den sko, som er svaret på spørgsmålet. Så kan selskabet se, hvor (u)enige brudeparret er :)

0

On 25/4/2016 at 10:35 AM, GoldRumble said:

Hvad med den der quiz om/med brudeparret, hvor de sidder med ryggen mod hinanden og begge har en herresko (som repræsenterer gommen) og en damesko (som repræsenterer bruden). Så bliver der stillet spørgsmål a la "Hvem er bedst til at lave mad" eller "Hvem er mest skruk" osv osv osv og så skal de løfte den sko, som er svaret på spørgsmålet. Så kan selskabet se, hvor (u)enige brudeparret er :)

Mange tak, det vil jeg straks foreslå min veninde :D 

0