Kastberg

Hvad har i givet for jeres brudekjole???

20 posts in this topic

Som overskriften lyder, vil jeg gerne høre hvad I har givet for jeres brudekjole. Jeg er begyndt at komme lidt i tvivl om jeg har prioriteret nok penge til kjole... Så vil gerne høre om jeg har sat et rimeligt beløb eller om det er fuldstændig urealistisk.

0

Annonce ♥

Jeg har givet ca. 12.000 kr for kjole, slør og underskørt (det sidste får jeg nok ikke brug for, men det skal vurderes, når kjolen er hjemme i min størrelse.).

Problemet er så nu, at jeg har en anden kandidat i spil, som er helt fantastisk... :pokey:

Edited by WeddingDaze
0

Jeg gav 10-11.000 kr. for kjole, sko, underskørt, undertøj og tilretning.

0

Annonce ♥

jeg gav under 5.000 for min :) mit budget var på 10.000 så det var fedt :)  

0

Jeg gav 4000kr for kjole og underskørt. Sko kostede 360kr et andet sted fra. 

Det er uden oplægning af kjole, det kommer oveni

0

tror det kommer meget an på om man kan købe kjolen på tilbud :) Jeg er plus size og rimelig kræsen, så jeg ture ikke vente, så jeg har købt min til alm pris :) 10.000kr +tilretning

0

Jeg har købt min som udsalgs fra sidste årsmodel - så jeg gave 3500 kr for den (normal prisen var 9999). Der skal ikke skørt under. Skoene er købt online til 185 kr sløret har jeg selv lavet ved at sy brudetyl (som er købt på nettet til 120 kr) til en hår kam til 15 kr. Så har jeg købt en bolero på nettet til 149 kr men jeg ved ikke endnu om jeg skal bruge den.

Den skal så lægges op her til sommer men det er en jeg kender så det regner jeg ikke med bliver mere end 500 kr (en skrædder skulle have næsten 4000 kr!).

0

Annonce ♥

Jeg købte min på Black Friday (havde prøvet den nogle dage før, men ventede med at købe for at få 20% rabat) for 8.000 kr. Sko og undertøj er klaret for ca. 1000 kr. :)

0

On 20/5/2016 at 8:44 PM, Sandie Lind said:

1800 kroner for kjolen syet efter mine mål :) https://www.chotronette.com/shop/milk-honey/

Det er så også et romænsk designerpar, så det er noget billigere :) Har fulgt dem et stykke tid og deres arbejde er fantastisk!

Den er virkelig flot!! :)

0

Annonce ♥

Jeg syr så selv min brudekjole, men jeg regner med at bruge en 4000-5000,- på materialer, den skal bla. syes af silke duchesse, fransk blonde og pyntes med perler og krystaller.

Hvis man gerne vil have et enkelt slør, kan de fleste lave det selv for under 200,-, det kræver bare lidt tålmodighed, hvis man ikke er så stærk til at sy :)

Edited by Pup and Pony
1

9 hours ago, Pup and Pony said:

Jeg syr så selv min brudekjole, men jeg regner med at bruge en 4000-5000,- på materialer, den skal bla. syes af silke duchesse, fransk blonde og pyntes med perler og krystaller.

Hvis man gerne vil have et enkelt slør, kan de fleste lave det selv for under 200,-, det kræver bare lidt tålmodighed, hvis man ikke er så stærk til at sy :)

Jeg kaster mig kun ud i at sy sløret selv :) Men det vil jeg også gerne gemme som arvestykke :)

Det bliver 2m bredt og 2,4m langt, og så kommer der en blonde på kanten :) 

0

Det bliver så flot, er vild med blonden du har valgt :thumbsupsmileyanim:

Edited by Pup and Pony
0

22 minutes ago, Pup and Pony said:

Det bliver så flot, er vild med blonden du har valgt :thumbsupsmileyanim:

Er også selv vild med den, men er ikke sikker jeg bliver ved med at være det, når jeg kommer igang med at sy den på :unsure: 

0

Annonce ♥

25 minutes ago, Kastberg said:

Er også selv vild med den, men er ikke sikker jeg bliver ved med at være det, når jeg kommer igang med at sy den på :unsure: 

Det skal nok blive godt og du har jo god tid til, at få det helt perfekt :thumbsupsmileyanim:

0

4 hours ago, Pup and Pony said:

Det skal nok blive godt og du har jo god tid til, at få det helt perfekt :thumbsupsmileyanim:

Jeg havde overvejet at sy perler ind i midten af blomsterne, hvis jeg ellers kan finde nogle pæne nogle når vi skal til indien i februar :biggrin:

0

6 minutes ago, Kastberg said:

Jeg havde overvejet at sy perler ind i midten af blomsterne, hvis jeg ellers kan finde nogle pæne nogle når vi skal til indien i februar 

Det kan jeg godt forstå, det giver lige det sidste med lidt glimmer :biggrin:

Hvis du ikke kan finde det helt rigtige i Indien, så burde du kunne finde noget på nettet :)

0

Just now, Pup and Pony said:

Det kan jeg godt forstå, det giver lige det sidste med lidt glimmer :biggrin:

Hvis du ikke kan finde det helt rigtige i Indien, så burde du kunne finde noget på nettet :)

Sidst min søster var dernede, fandt hun nogle virkelig pæne perlemorsperler til ingen penge, så venter ihvert fald til efter vi har været dernede med at kigge. Vil prøve og se om jeg ikke kan finde noget lignende :)

0

Annonce ♥