Kastberg

Hvad har i givet for jeres brudekjole???

20 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Jeg har givet ca. 12.000 kr for kjole, slør og underskørt (det sidste får jeg nok ikke brug for, men det skal vurderes, når kjolen er hjemme i min størrelse.).

Problemet er så nu, at jeg har en anden kandidat i spil, som er helt fantastisk... :pokey:

Redigeret af WeddingDaze
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har købt min som udsalgs fra sidste årsmodel - så jeg gave 3500 kr for den (normal prisen var 9999). Der skal ikke skørt under. Skoene er købt online til 185 kr sløret har jeg selv lavet ved at sy brudetyl (som er købt på nettet til 120 kr) til en hår kam til 15 kr. Så har jeg købt en bolero på nettet til 149 kr men jeg ved ikke endnu om jeg skal bruge den.

Den skal så lægges op her til sommer men det er en jeg kender så det regner jeg ikke med bliver mere end 500 kr (en skrædder skulle have næsten 4000 kr!).

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

On 20/5/2016 at 8:44 PM, Sandie Lind said:

1800 kroner for kjolen syet efter mine mål :) https://www.chotronette.com/shop/milk-honey/

 

Det er så også et romænsk designerpar, så det er noget billigere :) Har fulgt dem et stykke tid og deres arbejde er fantastisk!

Den er virkelig flot!! :)

 

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg syr så selv min brudekjole, men jeg regner med at bruge en 4000-5000,- på materialer, den skal bla. syes af silke duchesse, fransk blonde og pyntes med perler og krystaller.

 

Hvis man gerne vil have et enkelt slør, kan de fleste lave det selv for under 200,-, det kræver bare lidt tålmodighed, hvis man ikke er så stærk til at sy :)

Redigeret af Pup and Pony
1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
9 hours ago, Pup and Pony said:

Jeg syr så selv min brudekjole, men jeg regner med at bruge en 4000-5000,- på materialer, den skal bla. syes af silke duchesse, fransk blonde og pyntes med perler og krystaller.

 

Hvis man gerne vil have et enkelt slør, kan de fleste lave det selv for under 200,-, det kræver bare lidt tålmodighed, hvis man ikke er så stærk til at sy :)

Jeg kaster mig kun ud i at sy sløret selv :) Men det vil jeg også gerne gemme som arvestykke :)

Det bliver 2m bredt og 2,4m langt, og så kommer der en blonde på kanten :) 

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

6 minutes ago, Kastberg said:

Jeg havde overvejet at sy perler ind i midten af blomsterne, hvis jeg ellers kan finde nogle pæne nogle når vi skal til indien i februar 

Det kan jeg godt forstå, det giver lige det sidste med lidt glimmer :biggrin:

Hvis du ikke kan finde det helt rigtige i Indien, så burde du kunne finde noget på nettet :)

 

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Just now, Pup and Pony said:

Det kan jeg godt forstå, det giver lige det sidste med lidt glimmer :biggrin:

Hvis du ikke kan finde det helt rigtige i Indien, så burde du kunne finde noget på nettet :)

 

Sidst min søster var dernede, fandt hun nogle virkelig pæne perlemorsperler til ingen penge, så venter ihvert fald til efter vi har været dernede med at kigge. Vil prøve og se om jeg ikke kan finde noget lignende :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer