LoneSkov

Rensning af brudekjole i Århus?

6 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Hvis du er den Lone Skov jeg kender skal jeg da passe på ikke at røbe for meget inden på min side, med mindre du lover ikke at sige eller vise noget til nogen. Vil jo gerne at noget af det er en overraskelse. 

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ha ha. Det var da jeg så dit navn og vielsesdato jeg tænkte at det kun kunne være dig. Troede mig ellers sikker da der ikke lige var nogen i min omgangskreds der planlægger bryllup :)

Men kan desværre ikke hjælpe dig med gode råd til rensning 

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe, det er bare et bevis på, at DK er et meget, meget lille land ;-)

Det er da lidt hyggeligt, at du har bryllupsåret for dig selv - Der er 6 i min omgangskreds, der planlægger bryllup i år, og sidste år var vi også til 5 udover vores eget :-D  - Men jeg er også blevet helt besat af bryllupper - tænker på blomster, kjoler, polterabend og underholdning hele tiden. Det var fantastisk hyggeligt at planlægge bryllup - om end lidt stressende til tider :-) Rigtig god fornøjelse med det!  Vi glæder os vildt meget til at komme og fejre jer og se jer i det smukke tøj osv. :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg valgte HC Renseriet i Risskov.

Har ikke erfaring med renserier, men jeg havde en god fornemmelse, da jeg kontaktede dem. Ved indlevering gik det op for mig, at der manglede vaskeanvisning i kjolen. Jeg nævnte at kjolen var silke, og fik en faglig og udførlig forklaring på hvordan de ville behandle kjolen. Det gav mig tryghed at vide, at de havde helt styr på opgaven. Jeg kunne desværre ikke hente kjolen, da vi var på bryllupsrejse og fik derfor tilbudt ekstra opbevaring uden beregning. Resultatet er super flot, på trods af at de både skulle håndtere lange, sarte chiffonærmer, perler og struktur på stoffet :thumbsupsmileyanim: 

Prisen kan jeg ikke lige huske, men det var ikke dyrt i forhold til priser jeg havde set rundt om på nettet. 

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer