Majer711

Sommerbryllup 13.08.16 - så er det overstået :-)

60 indlæg i dette emne

1 hour ago, Dkchelle said:

Puha, sikke meget regnvejrr. Men allervigtigstølgeliggst er helbredet. Godt du er kommet på medicin, og jeg håber du husker pauser indimellem og at tage det lidt mere med ro. 

Hvor har du bestilt paraplyerne fra? 

Tk-shopping.dk. De kostede ovenikøbet kun 50 kr stk. Så var der selvfølgelig porto.

Men teori er at hvis jeg køber paraplyer så bliver det ikke regnvejr. Og det er da værd at betale for. u

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

On 11. august 2016 at 1:06 AM, Majer711 said:

Tk-shopping.dk. De kostede ovenikøbet kun 50 kr stk. Så var der selvfølgelig porto.

Men teori er at hvis jeg køber paraplyer så bliver det ikke regnvejr. Og det er da værd at betale for. u

Det var ikke galt. Det må jeg undersøge nærmere :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er vi kommet på den anden side af vores fantastiske weekend. Vi er mega trætte - selv med en fridag fra arbejde i dag, så er vi stadig kvæstede.

Vejret artede sig og der kom nogle fantastiske billeder, det var utroligt smukt i kirken. Vores datter klarede det til ug både mht. at kaste rosenblade og komme med ringe. (ps lad være med at købe for mange blomsterblade - vi brugte 40 roser men havde kunnet nøjes med 10 ), Vi var 37 til reception og 25 til festen. Bordet blev lige som jeg havde tænkte det. Jeg havde lige en time omkring maden hvor jeg måtte ud og lægge mig - og havde også haft en om morgenen, men ellers så var det super. Vi kom i seng kl 3.30 - og stod op igen kl 9,30 og gjorde klar til brunch for alle gæsterne. De kom til brunch kl 11.

Jeg prøver lige med nogle billeder når det her irriterende forum altså gider uploade mine billeder :-) (af en eller anden grund kan den ikke se de er den rigte størrelse

 

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

Redigeret af Majer711
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer