WeddingDaze

Fotrudt brudekjole

10 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Hvis du er helt sikker så må du jo prøve at komme af med den gamle kjole. Mon de vil tage den retur i butikken imod at du får et tilgodebevis, det vil du have nemmere ved at sælge med lidt rabat end din brudekjole. Hvis du fx får et tilgodebevis på 7.000 kr. kan du måske sælge det for 6.000 kr. til en der står og skal handle i den pågældende butik.

Håber du finder en løsning :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er faktisk en rigtig god idé! Det er hos Panayotis og jeg kan ikke lige se, om de tager retur og udsteder tilgodebevis. Men det må jeg finde ud af, hvis jeg går efter den anden. Jeg er ikke sikker på, om jeg gør det.. Det er svært, for det er to meget forskellige kjole og to forskellige stile (luksusproblemer...).

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja det er et mega luksus problem, og du er ikke den første, der har skiftet mening undervejs.

Du er så heller ikke den første der måske skifter mening, men alligevel ender med at beholde den første kjole :)

Et tilgodebevis til Panayotis tror jeg ikke du vil få svært ved at komme af med, hvis du giver lidt afslag, der er mange, der handler hos dem.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej, det er jeg vist ikke ;) Det er bare et svært valg. Den, jeg har valgt, er den mere elegante, tætsiddende med blonder og lidt slæb, og den anden er "wow-brudekjolen" i havfruestil med langt slæb, perler og blonder (og lige det dyrere...).

Godt at vide, at jeg nok ville kunne komme af med et tilgodebevis :) Håber, at de udsteder dem, skulle jeg ændre mening. Jeg skal bare til at træffe valget, for den anden skal jo bestilles hjem.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg købte den anden :) Det var virkelig mange overvejelser og frem og tilbage, men efter at have prøvet den igen, så stod det klart, at det bare kjolen for mig. Jeg var så så heldig at få solgt den anden, men jeg tager et tab. Samlet bliver udgifterne til brudekjole noget højere, men denne er bare det værd, for nu er der ingen tvivl:cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer