Brian & Laila

Må jeg se jeres bordopdæking i rød og hvid

2 indlæg i dette emne

Min mand og jeg har valgt rød og hvid, til vores bordopdæking, så må vi se jeres bordopdæking 

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har jo ikke rigtig lavet den endnu for jeg laver ikke en prøve opsætning først. :-)) Men vi har også valgt rødt, hvidt og sort (det er for der skal være lidt kontrast til det sukker søde).

Der skal hvid dug, rød løber, røde og hvide servietter der foldes som stor sejl og står på tallerkenerne. Bordkortene er små sorte træhjerter, hvor navnet skrives med kridt og de sættes med en klemme på glasset. Så skal der står lysestager lavet af syltetøjsglas med sorte sten i og en rød jute snor bundet om "halsen" - i glassene står der så små hvide bloklys - og når de brænder ud smider vi fyrfadslys i. Som vaser skal der stå midt på hvert bord en slank glas vase med to enkelte roser i. Vi vil ikke have store bordpynte ting da vi synes de tager udsynet til bordherren på den anden side af boret (vi skal sidde i E form)

På gave bordet kommer der så "bare" hvid dug og tre røde slanke vaser samt en stor 5 armet sølvlysestage. Det samme kommer der på buffet bordet (bortset fra vaserne)

Der kommer så nogle gulvvaser 3 steder i lokalet hvor der skal stå nogle spirende grene som får hængt hjemmelavede flamgohjerter der er pyntet med pailletter. Det er et hygge projekt med datteren - vi laver en til hver gæst. Så kan gæsterne udvælge sig et hjerte og tage med hjem, hvis de har lyst.

I et hjørne af salen (det er et forsamlingshus) laver vi et børnehjørne med to røde gamle lønestole og et rødt kludetæppe på gulvet. Så står der en rød kuffert fyldt med bøger, tegneting osv til ungerne. På den måde er der et "mageligt" sofa hjørne som man lige kan sætte sig lidt i, når man er ved at få ondt i numsen af at sidde på spisebordsstole :-) 

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥