blirjegnogensindegift

Kørsel - lidt opgivende

12 posts in this topic

Åh, jeg synes det er svært det her med kørsel. 

Jeg vil egentlig gerne ha at bilen henter mig og drengene og kører os op til kirken, men med en timepris på omkring 1000 kr (hovedstadsområdet) virker det helt tosset at ha' en bil stående og vente mens vi bliver viet og får taget billeder. 

Samtidig ved jeg at drengene vil elske at blive kørt i en "flot bil", frem for en taxa. De skal ikke være med til festen, så for dem slutter bryllupet jo efter kirke/fotografering. 

Hvad har I gjort? Eller har I andre forslag?

0

Annonce ♥

Kender I nogen, der kender nogen, som har fx en veteranbil stående i garagen? Så kunne det jo være, at man kunne lave en god aftale :thumbsupsmileyanim:

Hvilken kirke skal I vies i - altså hvor langt er der fra hjemme og til kirken?

Selv har vi valgt vielse og fest samme sted, så hverken vi eller gæsterne skal tænke på transport rundt mellem forskellige locations :)  

0

Just now, girl_beat said:

Kender I nogen, der kender nogen, som har fx en veteranbil stående i garagen? Så kunne det jo være, at man kunne lave en god aftale :thumbsupsmileyanim:

Hvilken kirke skal I vies i - altså hvor langt er der fra hjemme og til kirken?

Selv har vi valgt vielse og fest samme sted, så hverken vi eller gæsterne skal tænke på transport rundt mellem forskellige locations :)  

Vi skal giftes i Brønshøj kirke. Der er ikke langt fra hjem til kirke - ca. 1,3 km. Derefter skal vi fragtes fra Kirken og ind til Kongens Nytorv - der er ca. 5 km men muligvis i noget trafik så det tager lidt længere tid. Problemet ligger i at der er meget spildtid hvis jeg skal bruge bilen helt fra start. 

Vi kender desværre ingen med en veteranbil i garagen. Havde ellers været skønt :-D 

0

3 minutes ago, blirjegnogensindegift said:

Vi skal giftes i Brønshøj kirke. Der er ikke langt fra hjem til kirke - ca. 1,3 km. Derefter skal vi fragtes fra Kirken og ind til Kongens Nytorv - der er ca. 5 km men muligvis i noget trafik så det tager lidt længere tid. Problemet ligger i at der er meget spildtid hvis jeg skal bruge bilen helt fra start. 

Vi kender desværre ingen med en veteranbil i garagen. Havde ellers været skønt :-D 

Øv, det kan jeg godt se... Havde lige en kollega i tankerne, som for nylig købte en kæmpe beige-farvet amerikanerbil, men han bor i Nordsjælland, så selvom han måske var villig til at køre for jer, bliver det garanteret møgdyrt i brændstof. 

0

Annonce ♥

9 minutes ago, girl_beat said:

Øv, det kan jeg godt se... Havde lige en kollega i tankerne, som for nylig købte en kæmpe beige-farvet amerikanerbil, men han bor i Nordsjælland, så selvom han måske var villig til at køre for jer, bliver det garanteret møgdyrt i brændstof. 

Tak, du er sød :)

Men ja, det bliver nok en smule dyrt - og samme pris som de andre jeg har fundet online indtil videre :)

0

Så slemt er det vel ikke. Hvis amerikanerbilen kører blot 4 km. pr. liter bruges der max. 250-300 kr. på benzin til og fra Nordsjælland hvilket man så skal holde op imod den nævnte timepris på 1.000 kr.

0

Kender i ikke andre der ellers har en fed bil? F.eks en fed Audi, BMW eller måske en rød Tesla? En kollega eller lignende der evt har lyst til at stille op med en flot, nyvasket bil til dagen? Det kunne også være fedt for drengene :) 

0

Tak for jeres svar. Jeg er ikke så meget til audier, teslaer osv - de fylder fra før en del i hverdagsbilledet synes jeg. Men jeg har måske fundet en gammel Mercedes - nu må vi se om prisen ender på det samme, men ellers er vi måske nået frem til at vi bare skal hentes i kirken og at drengene og jeg tager en taxa op til kirken :o

0

Annonce ♥

Vi har en gammel Ford B, vi kører brudekørsel i. Kig på vores annonce her på bryllupsklar: eventcar.dk

Vi er ledige d. 9. juli......

0

mine piger, min mor og mig køre i en hestevogn til kirken og, når vielsen er færdig bliver vi hentet i en limousine, der køre os hen hvor festen skal holdes

0

Vi har lejet en bil via gomore - godt nok en Tesla ;-) Men det kunne jo være, at I kunne finde én der også passede jer! :-) 

Jeg var nemlig også noget fortørnet over priserne på "rigtige" bryllupskørsler, hvor det meste af det man jo betaler for netop er ventetid! 

Vi skal give 2000 kr. for en dag og det synes jeg er meget rimeligt :-) 

Kh. Bolette

0

Tusind tak allesammen :lol:

Jeg er endt med at bestille en gammel flot Citroen, og prisen bliver omkring 4000 kroner - men sådan må det være. Vi skal bruge den i 3,5 time, så det løber hurtigt op. 

0

Annonce ♥