Kissesme

Den rigtige Bh til brudekjolen?

6 indlæg i dette emne

Hej piger :help:

Jeg har købt den smukkeste brudekjole. Men sagen er den at jeg havde købt en god Bh til, men da jeg så prøvede den med kjolen kunne man se det øverste af bh'en bag på ryggen. Jeg har rimelig stor barm (G skål) :b223: Så jeg tænker ikke en stropløs bh, men jeg ville i stedet have gennemsigtige stropper på i stedet. Men hvad tænker i med bh jeg synes det er svært at finde ud af? :td: 

Nogen der evt. Har stået i samme situation eller ved hvilken slags bh der kunne være god? På forhånd tak :thanks:

received_10209319477761620.jpeg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde samme problem med min stropløse kjole. Jeg har måttet "bøje mig i støvet" og få syet stroppe på min kjole som så dækker bh stroppene.

Men det løser jo ikke rigtig dit problem, for din har jo en smuk blonde for oven. Så jeg ville nok også prøve mig med gennemsigtige stroppe.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har selv en G-skål og jeg er super fan af Wonderbra's stropløse bh!

Båndet under barmen er ret bredt og skålene er forstærkede, så man får et vildt flot løft.

Det er den første stropløse bh, som har siddet som den skulle og som giver den støtte jeg skal bruge. Jeg skal ihvertfald ikke gå og hive op i den heletiden :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bruger en 75F og har også fundet en stropløs kjole. Jeg har fundet en BH fra Primadonna der sidder virkelig fint stropløs :) Den har forede skåle, men ingen pushup (Havde en wonderbra med til første kjoleprøvning og til denne kjole var pushup absolut ikke noget hit :blush: Så kan bestemt anbefale Primadonna :) Dog tænker jeg som de andre at med den fine blonde på kjolen så kan du sagtens gemme en gennemsigtig strop indenunder ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg havde også brudekjole bh krisen. Var absolut modstander af de stropløse men prøvede så en wonderbra. Ikke specialt køn bh men sidder utrolig godt. Lukningen på ryggen sidder dermed også længere ned på ryggen en på en normal bh. Så den passer kjolen.Jeg ville nok anbefale dig at prøve nogen forskellige i en forretning inden du beslutter dig endeligt :-) Smuk kjole ♡

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer