Sophia Nielsen

Bryllupshjemmeside

18 indlæg i dette emne

Hej alle. 

Jeg har overvejet at oprette en bryllupshjemmeside, men jeg er lidt i tvivl om hvad man kan sætte ind på denne side. Indtil videre har vi snakket om at bruge den til ønskeseddel, information om brylluppet, vejvisning og praktisk, evt billeder efter brylluppet. Men jeg kunne godt tænke mig at høre hvad/hvordan i har brugt en hjemmeside til jeres bryllup og hvad denne indeholdte, som inspiration. Og meget gerne hvilken hjemmeside i oprettede jer på :) 

Glæder mig til at høre fra jer!

Redigeret af Sophia Nielsen
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kender en, der lavede sådan en hjemmeside, og der stod også en masse om, hvordan de havde mødt hinanden og billeder fra forberedelserne.

men den skal vel egentlig "bare" fungere som et supplement til invitationen?

Man kunne også sætte en wedding ticker ind eller evt. en formular, hvor gæsterne kunne ønske musik?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har lavet en hjemmeside, meget fordi jeg ikke kunne overskue at proppe all information ind i invitationen nu hvor vi har mange tilrejsende gæster :)
Vores adresse er: www.alexanderogelise.wordpress.com
Wordpress var meget nemt at overskue synes jeg :)

Redigeret af EliseMikkelsen
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
4 minutes ago, EliseMikkelsen said:

Vi har lavet en hjemmeside, meget fordi jeg ikke kunne overskue at proppe all information ind i invitationen nu hvor vi har mange tilrejsende gæster :)
Vores adresse er: www.alexanderogelise.wordpress.com
Wordpress var meget nemt at overskue synes jeg :)

Tak for linket, det er en super fin hjemmeside du har lavet :) 
Og tak for tippet med hvor jeg kan lave hjemmeside henne!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, Sophia Nielsen said:

Tak for linket, det er en super fin hjemmeside du har lavet :) 
Og tak for tippet med hvor jeg kan lave hjemmeside henne!

Tak :)
Jeg er rigtig glad for den, men nu får vi se hvor meget vores gæster faktisk benytter sig af den :P
Man kan selv følge med i statistikken der inde, sådan så man ved om folk faktisk kigger, det er lidt praktisk synes jeg.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

3 hours ago, EliseMikkelsen said:

Vi har lavet en hjemmeside, meget fordi jeg ikke kunne overskue at proppe all information ind i invitationen nu hvor vi har mange tilrejsende gæster :)
Vores adresse er: www.alexanderogelise.wordpress.com
Wordpress var meget nemt at overskue synes jeg :)

Hvor er det en fin hjemmeside. Vi kiggede os på at lave en da vi også får nogle udenlanske gæster, men kunne ikke finde en god side sg lave den på. Øv at jeg ikke havde set din før. 

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
11 hours ago, EliseMikkelsen said:

Tak :)
Jeg er rigtig glad for den, men nu får vi se hvor meget vores gæster faktisk benytter sig af den :P
Man kan selv følge med i statistikken der inde, sådan så man ved om folk faktisk kigger, det er lidt praktisk synes jeg.

Det var smart, faktisk :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har en side som vi har brugt til alt fra tilmelding til bryllupet, praktisk info og senere billeder. Har vedhæftet lidt blandede screenshots da der er password på siden :)

 

 

hjemmeside.jpg

Redigeret af blirjegnogensindegift
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
On 23. maj 2016 at 1:12 PM, blirjegnogensindegift said:

Vi har en side som vi har brugt til alt fra tilmelding til bryllupet, praktisk info og senere billeder. Har vedhæftet lidt blandede screenshots da der er password på siden :)

 

 

hjemmeside.jpg

Tusinde tak for billederne, de er lidt små, men kan godt få en idé af hvad du har med på dem :) 

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

7 hours ago, blirjegnogensindegift said:

Ja, det er lidt træls man ikke kan uploade så meget her på siden, har lige uploadet de mindste igen

 

Screen Shot 2016-05-23 at 13.10.35.png

Screen Shot 2016-05-23 at 13.10.46.png

Screen Shot 2016-05-23 at 13.10.56.png

 Det var bedre for mig at se, mange tak :) 

Må jeg spørge gennem hvilken hjemmeside du har oprettet jeres ? 

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
On 23. maj 2016 at 1:12 PM, blirjegnogensindegift said:

Vi har en side som vi har brugt til alt fra tilmelding til bryllupet, praktisk info og senere billeder. Har vedhæftet lidt blandede screenshots da der er password på siden :)

 

 

hjemmeside.jpg

Hvordan har i lavet password? :) 

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
On 25. maj 2016 at 7:44 PM, Sophia Nielsen said:

 Det var bedre for mig at se, mange tak :) 

Må jeg spørge gennem hvilken hjemmeside du har oprettet jeres ? 

Vi har købt eget domæne, indstalleret Wordpress og købt et tema inde på "Themeforrest". Det sidste kan du google. Min (kommende) mand arbejder med IT, så det har ikke været besværligt :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

3 hours ago, Wifey2B said:

Hvordan har i lavet password? :) 

Det er noget man kan hvis man er IT-mand og arbejder med kodning mm. til dagligt :) Manden siger at det ikke lige er noget der kan forklares på skrift, og jeg forstår ikke meget af det han siger. Ha ha :-D

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
On 26. maj 2016 at 10:27 PM, blirjegnogensindegift said:

Vi har købt eget domæne, indstalleret Wordpress og købt et tema inde på "Themeforrest". Det sidste kan du google. Min (kommende) mand arbejder med IT, så det har ikke været besværligt :thumbsupsmileyanim:

Tak for info :thumbsupsmileyanim:

Arh okay, det lyder som en gpd fordel at have en mand der kan det med computerer :)
 

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer