Missfynbo

Hvornår skal man ud at kigge?

5 indlæg i dette emne

Hey piger :)

Vi ser ud til at skulle giftes den 5. august 2017, netop fastsat dato i dag:loveshower:

Så hvornår bør jeg tage ud og kigge efter kjole? Jeg er i gang med et vægttab. Vejer 84 og vil meget gerne ned et sted mellem 63 og 68 kg :floejt: har set noget med senesr 6 mdr før. Men er det bedre før det også.

Diane

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Et halvt års tid passede også for mit vedkommende, selvom jeg egentlig synes det var tosset at være i SÅ god tid.

Jeg købte min kjole i slutningen af november, og den blev leveret i april. Uheldigvis havde kjoleforretningen bestilt den hjem for lille *GISP* :pokey:, men mente ikke at det var nødvendigt for mig at prøve den, før jeg havde tid til tilretning hos skrædderen. Dvs. at kjolen hang i butikken fra april til medio maj, og først dér opdagede vi at den var for lille. Efter en masse debat frem-og-tilbage, og to gange hos skrædderen som IKKE kunne sy kjolen ud, endte forretningen med at erkende fejlen og give mig dén, jeg havde prøvet hos dem. Såååå til skrædder igen igen for at få tilrettet ny kjole. Jeg endte med at få min færdige kjole to uger før brylluppet (som er på lørdag) :floejt:

 

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer