Trumpf

Sommerbryllup, hvilke farver?

18 indlæg i dette emne

Vi skal giftes den 1. juli næste år og lige nu er jeg meget i tvivl om hvilke farver vi skal gå efter - jeg vil gerne have nogle som naturligt hører sommeren til :) Hvilke farver tænker I når I hører sommerbryllup?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tænker, at næsten alle farver kan bruges i sommerhalvåret - både de kraftige og de mere sarte pasteller.

Selv holder vi det ret simpelt i råhvidt og bøgegrønt, netop fordi vi skal holde festen i et lokale med store glaspartier ud mod havet og terrassens bøgehæk. Selvom ingen af os har den store forkærlighed for grønt, var det bare dét, der gav mening ift. at binde borddækning og omgivelserne sammen :)

 

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

vi holder selv sommerbryllup i august, og vi har valgt farverne ud fra hvordan stedet ser ud og fordi min h2b ikke ville ha det for piget, hvis man kan sige det, så vi endte i farverne hvid,sort, sølv ( bling) og gammelrosa ....så det er endt ud i det forsat er lidt maskulint i forhold til de røde murstensvægge samt at der er romantik 

12202357_10207150294852161_1874744203_n.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi skal giftes til August, og vi har valgt burgundy og ivory. Til dels fordi det er nogle farver vi begge godt kan lide, og fordi min kaereste ikke oenskede at det skulle blive for toeset. Desuden er der rigtig mange blomster i saeson med de farver, saa det er jo en bonus.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for jeres farver :) Jeg ved ikke hvordan vores feststed ser ud indenfor endnu, så det kan vi ikke vælge farver ud fra. Min h2b er ret vild med lilla, men den kan jeg ikke rigtig få kombineret med noget jeg synes ender godt

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

On ‎03‎-‎06‎-‎2016 at 11:18 AM, girl_beat said:

Jeg tænker, at næsten alle farver kan bruges i sommerhalvåret - både de kraftige og de mere sarte pasteller.

 

Enig. Lilla og sort går fint sammen for mig at se

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Lilla er ikke bare lilla, den findes især i fransk karton i mange nuancer så det behøver absolut ikke være den der farvestærke 80'er lilla....

jeg har rigtig mange brudepar der vælger en helt svag/lys lilla eller en lidt mere støvet lilla

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Der findes så mange flotte farvekombinationer med lilla! Og det her er for det meste kun dem med mørkelilla. Der findes også mange flotte med lavendel farve :) 

 

-lilla, grå

11gsv81.jpg

-lilla, blå

2z3tcme.jpg

28begzt.jpg

55s8d5.jpg

-lilla, guld

2hwe42b.jpg

-lilla, grøn

2w1umtj.jpg

6tpx6u.jpg

zioccw.jpg

-lilla, rød/lyserød

21dn4n8.jpg

t69fmp.jpg

-lilla (forskellige nyancer)

4j3pex.jpg

2a6jod0.jpg

-lilla, gul

iy1vlu.jpg

-lilla, orange

15638r6.jpg

oub9jq.jpg

 

 

 

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har 2 år endnu til min august bryllup, men jeg fornemmer jeg er over i noget med solsikker og vilde gule blomster. Min kæreste er også med på at finde ud af hvor vi kan skaffe SÅ mange solsikker henne :D Så altså noget gul og sort

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
On 30. august 2016 at 0:56 PM, Luffegås said:

Jeg har 2 år endnu til min august bryllup, men jeg fornemmer jeg er over i noget med solsikker og vilde gule blomster. Min kæreste er også med på at finde ud af hvor vi kan skaffe SÅ mange solsikker henne :D Så altså noget gul og sort

 

Hvis det er omkring dette tidspunkt på året, så ser jeg masser af solsikker ved de der selvpluk blomster steder ved vejkanten. 10 stk for 30kr mener jeg at have set (på Als, men de findes jo overalt). 

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer