Mai-BritGP

Vielse i det fri

5 indlæg i dette emne

For dælen det er svært at finde det rigtige sted :S 

Min forlovede og jeg vil gerne vies i det fri, ved/i en skov, men at finde et sted hvor man kan sætte stole op, er ikke ligefrem det letteste.

Der skulle vel ikke være en herinde som kender et sted i Nordjylland, hvor der er plads til stole til omkring 80 mennesker?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi vil vies i det fri :) Det bliver ved Sebber Kloster. Men lige nu er det lidt usikkert, om vi kan, fordi præsten sagde, at det kun har været en forsøgsordning, at de friede udenfor kirken. Så vi afventer, om det bliver besluttet, at ordningen skal fortsætte. Men hvis man vil vies borgerligt, er det selvfølgelig ligegyldigt.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi skal vies i haven på Sebber kloster den 6. August 2016 :-). Der er en fantastisk natur med græssende heste og kig til vandet. Ydermere er der plads til, at alle kan overnatte, enten på værelser, i hytterne eller i telt/campingvogn. 

 

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror såmænd ikke det er svært at finde et sted hvor der er plads til at opstille 80 stole. Det er nok i højere grad et spørgsmål om hvorvidt man må, om der er strømfaciliteter til rådighed og om der er en plan B i tilfælde af regnvejr :) Der vil det som Sandie er inde på være oplagt at holde det i tilknytning til det sted hvor I skal holde festen (hvis I også skal holde fest vel at mærke). Spørgsmålet er i øvrigt også om I behøver stole. En vielse tager max 45 minutter. En reception - hvor folk typisk står op det meste af tiden - kan tage alt lige fra 1-3 timer. Ved flere af de udendørs vielser jeg har været ude og lave musik til har folk stået op, idet der dog har været stole til evt. gangbesværede og ældre. Det samme med hensyn til indendørs vielserne som typisk har fundet sted ved "receptioner". 

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer