Brineh

S & L bryllup - 21.05.2016 - Beretning

16 indlæg i dette emne

Så er det ved at være 23 dage siden vi blev mand og kone ()()

det er vel snart ved at være på tide med en lille beretning fra vores store dag, som fløj afsted :)

Det kommer nok lidt i etaper, lidt afhænigig af hvor meget tid jeg har til lige at få skrevet lidt.

Hvis i ikke har fulgt med op til brylluppet, så kan i læse mere i min planlægning her: S og L bryllup - 21.05.2016

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Oppyntning af festlokalet
________________________ <3 _______________________

Vi fik nøglerne til festlokalet hjemme ved os selv kl. 10 om fredagen.

Inden da, havde vi været ude og handle ALT ind, så det var lige til at få over i festlokalet. efter vi havde hentet nøglerne, kørte vi over med varerne i lokalet og hjem igen, der fyldte vi begge biler helt op med drikkevarer m.m. 

Vi skyndte os så igang med at sætte bordene som vi havde planlagt og prøvede at skille os af med alle de resterne stole ind i et tilstødende lokale.
Vi havde i forvejen en rimelig stram tidsplan, for vi skulle også over i børnehaven kl. 14 til plantedag.

Vi havde købt omkring 300 balloner på ebay i farverne, rød, hvid og sort.

Jeg fik jo så den super gode idé at vi skulle hænge snoet rundt om den søjle der var i lokalet!.
Hold da helt kæft, et stor projekt, godt vi havde købt en eletronisk ballon oppuster. 
Men vi nået at få lavet søjlen færdig inden vi skulle afsted til plante dag i børnehaven.

13436132_10154380949677275_2003323795_n-01.jpg

Vi kom tilbage til lokalet ca. kl. 15 og så var det bare igang med at dække bordene..

Vi havde købt de der lagner i IKEA som skulle bruges som duge, vi havde lagt papirs dug under.
Men vi havde jo ikke taget højde for at de lagner, foldende helt vildt, så de skulle strøges for at blive nogenlunde lige :oops:
Så det brugte vi også lidt for meget tid på, og til sidst hvor der stadig var en del folder tilbage, blev vi enige om at så må det bare være det.
Så vi kunne komme videre og blive færdige.

Vi havde jo en hel vi skulle nå endnu.

IMG_5901-01.jpg

IMG_5886-01.jpg

Klokken var omkring 20.30 før vi tog hjem fra festlokalet og vi manglede stadig et par små ting :td:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Bryllupsdagen - dagens program
___________________ <3 __________________

Jeg vågnede kl. 4 og kunne bare ikke sove mere, for jeg vidste at der manglede at få lavet de sidste små ting færdige.
 

Dagens program, så således ud:

<3KL. 8.00 kom jukeboks manden, han skulle ellers havde været der om fredagen!
<3Kl. 09.30 skulle jeg hente min veninde på stationen, hun skulle nemlig med mig hen til søde Tine,
som skulle lægge min make up og sætte mit hår kl. 10.
<3Kl. 13.00 Kom kagedamen med vores bryllupskage.
<3Kl. 13.45 kom Amanda, som skulle servicerer til festen.
<3Kl. 14.45 skulle jeg afsted mod kirken.
<3Kl. 15.00 blev vi viet
<3Kl. 16.15 kørte vi afsted mod foto location hvor vi skulle have taget billeder.
<3 Kl. 17.30 kom vi tilbage til gæsterne i festlokalet, efter vi havde fået taget billeder.

så startede festen :toot:

Jeg tænker at jeg laver flere indlæg med fortælling og billeder fra nogle af punkterne fra dagens program :)

 

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Bryllupsdagen - frem til kl. 8.00
_______________________ <3 ____________________

Som skrevet tidligere, så stod jeg altså op kl. 4 :o
jeg gik i bad og tog tøj på, derefter gik jeg over i festlokalet, hvor jeg blandet andet lavede broccoli salaten færdig, smurte et par "prøve" sandwich,
så Amanda kunne se hvordan de skulle se ud :floejt:

Så gik jeg hjem igen og spiste morgenmad med familien, så var de nemlig stået op :lol:
(ja manden min, sov altså hjemme :floejt:)

Mens vi sidder og spiser kan jeg høre noget larm udenfor, der står min storebror og er ved at sætte en æresport op

master (1)-01.jpg

Kl. 7.45 ringer jukeboksen manden og siger at han er der om 20 minutter, så vi går derover for at tage i mod jukeboksen.
Så fik jeg også lavet gave bordet færdig med oppyntning

13434250_10154380949812275_456156045_n-01.jpg

IMG_5897-01.jpg

IMG_5893-01.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bryllupsdagen - Brude styling
_____________________ <3 ___________________

Jeg hentede min veninde på Køge station, hvor vi så tog hen til ByTineT som også ligger i Køge.

Hun er uddannet make up stylist, men samtidig er hun også fotograf.

Vi startede med lige og sætte os ned og snakke lidt, og Tine hun spurgte ind til forskellige ting og så gik vi ellers igang.

PicMonkey Collage-01.jpg

Så da jeg var færdig, hoppede jeg i brudekjolen som vi havde aftalt sidste gang at jeg skulle tage med.
Så jeg kunne få et par stemningsbilleder :)

master (88)-01.jpg
Mens jeg stod og fik taget billeder, tog min veninde dette og synes det blev vildt godt :a1221:

Så spurgte Tine om min veninde ikke skulle have taget et billede sammen med mig, så sagde jeg "ja kom".
Min veninde var ikke helt tilfreds, da hun intet make up havde på eller var gjort klar (det ville hun gøre sig senere hos mig)

Der kom nogle rigtig gode veninde billeder ud af det, så synes næsten i skulle se det her som Tine har sat en tekst på.

Farve-8 med tekst-01.jpg

Vi tog afsted fra Tine omkring kl. 12 - så det var 2 timers hygge som bare fløj afsted i godt selskab :loveshower:

 

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
1 minute ago, diskobil said:

Super at det lykkedes med jukeboksen og mange gange tillykke. Gu ve om det er det selskabslokale jeg skal spille i nu på lørdag (finder jeg ud af senere i dag). :)

Tak :)

Måske, hvis det ligger i Tornegården er det nok ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bryllupsdagen - frem til kl. 14.45
__________________ <3 _________________

Efter vi kom hjem fra brudestyling, skulle min veninde gøres klar og hun havde købt en kjole som skulle ligges lidt ind
og jeg har jo symaskiner, så jeg tænkte jeg havde god tid, så det kunne jeg sagtens lige gøre... overskudsbrud?!? 
:thumbsupsmileyanim:

Men ellers hyggede vi og kl 13. skulle jeg over og tage i mod kagen som jeg havde fået lavet af en privat.
Efter vores egne ønsker.

13444535_10154380950847275_1209308176_n-01.jpg

Lidt i kl. 14 kommer Amanda og bliver hurtig fortalt hvad hun skal og så er det altså bare hjem og gøre sønnen klar og mig selv!

Puha en masse stresse inden man skal ud af døren og vi nået det også lige :)
 

David han fik selv lov til at vælge imellem om han ville have slips eller butterfly på.
Gommen havde butterfly på, så David ville have slips på :tunge:

master (4)-01.jpg

 

 

Redigeret af Brineh
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer