Pixie_Dust

Den forbandede morgengave...

8 posts in this topic

Jeg har købt det flotteste ur til min H2B. Han ærgre sig tit over at han ikke har et. Så jeg ville selvfølgelig give ham det på dagen, så han kunne have det på. Men nu siger min kæreste at selvfølgelig skal vi først have gaverne dagen efter.. Hvad gør I? Kan jeg godt tillade mig at give ham den på dagen anyways? Og hvordan med dagen efter, skal jeg finde lidt mere til ham? Eller bare ikke have noget der? Og vis hvad skal det så være?

0

Annonce ♥

Hvis det betyder meget for din H2B at det først bliver dagen efter, hvor man traditionelt jo udveksler morgengaver, så ville jeg vente med at gøre det til dér.

Betyder det meget for dig, om han har det på til brylluppet?

0

5 hours ago, Ki Schou said:

Hvis det betyder meget for din H2B at det først bliver dagen efter, hvor man traditionelt jo udveksler morgengaver, så ville jeg vente med at gøre det til dér.

Betyder det meget for dig, om han har det på til brylluppet?

Jeg havde slet ikke tænkt over det, da man i min familie giver dem på dagen. Så jeg havde købt og fået det ingraveret til dagen... 

0

Hmm, altså hvis han selv ønsker at få gaven dagen efter ville jeg nok vente, men hvis han ærgrer sig meget over ikke at have et ur til bryllupsdagen så bliver han vel også glad for at få det på dagen?

0

Annonce ♥

Kan du ikke give ham uret på jeres bryllupsdag og så finde en lille ting, som han kan få morgenen efter? :) 
Jeg kan slet ikke finde ud af, hvad jeg skal købe til min H2B :( 

0

6 hours ago, ChristinaBM said:

Kan du ikke give ham uret på jeres bryllupsdag og så finde en lille ting, som han kan få morgenen efter? :) 
Jeg kan slet ikke finde ud af, hvad jeg skal købe til min H2B :( 

Jeg har købt et papirsklip med "vores historie" til min kommende mand :) Hvis du er på Instagram, kan du finde profilen @klipklip Hun laver helt fantastiske klip, og sætter dem op så smukt. 

0

12 hours ago, blirjegnogensindegift said:

Jeg har købt et papirsklip med "vores historie" til min kommende mand :) Hvis du er på Instagram, kan du finde profilen @klipklip Hun laver helt fantastiske klip, og sætter dem op så smukt. 

Det vil jeg lige kigge på.. :) Tak .. :) 

0

Vi giver slet ikke morgengaver  vi har jo lige givet os hinanden :-))

0

Annonce ♥