Sign in to follow this  
Followers 0
Pixie_Dust

bordplan's plan of attack??

10 posts in this topic

hvordan har I andre gjort med bordplan? vi har en mega stor mix'et familie. Altså to gang skildte forældre og 4 familier. Har I blandet folk ind i mellem hinanden eller holdt det mere familie med egen familie? Synes det er lidt svært, skal man mingle eller være med folk man kender?

0

Annonce ♥

Vi sætter nogle fra hver familie ved hvert bord, men hvor interesser, alder mm passer nogenlunde sammen. Her kommer der hollandsk familie, dansk familie og engelske/irske venner med, så vi skal også tage højde for at der skal være nogen som kan kommunikere sammen uden at det bliver rene "dem og os" borde :) Men vi laver ikke decideret bordplan tror jeg, vi giver selv folk lov til at vælge HVOR ved bordet de skal sidde, men vælger så bordnummer for dem. 

0

Annonce ♥

Vi har gjort det at vi ved vores bord sidder kun med forlover, nærmeste venner/veninder. Vi har 9 runde borde med 8-10 gæster ved hvert bord. 

Min mor sidder med nogle af mine veninder, og noget kusineværk og min kommende mands mor/far sidder med nogle af hans fætre kusiner. Min far sidder med nogle andre af mine venner og mine halvsøskne. Så altså, vi har splittet mine forældre der ikke er sammen mere, op. 

Ellers har vi mikset efter interesser og aldre. Vi har ikke delt kærestepar/ægtepar op, for det er en kærlighedsfest og der vil man gerne sidde sammen med sin elskede. 

Er der nogen der ikke kan sammen, ville jeg sætte dem i hver sin ende. Vi har heldigvis ikke det problem, men havde vi haft det ville jeg nok gøre sådan (og give dem en ordentlig opsang om at de skal være voksne nok til at holde en god tone hele dagen). 

0

Vi sætter mand og kone enten ved siden af hinanden eller overfor hinanden - og det samme med søskende - men sætter så blandet de to familier. Så f.eks. sidder min kærestes bror og kone ved siden af hinanden -  derefter kommer min søster og hendes mand, så kommer der et par niecer fra Sverige osv. så familierne dermed bliver blandet men har mindst 1 ved siden af som de kender. Og så sørger vi for at dem som kan tale/forstå svensk sidder ved samme bord, så svenskerne ikke føler sig helt "palle alene".

Mht. hvem vi sidder ved siden af - så er vores "problem" lidt den anden vej. Begge mine forældre er døde og min kæreste har kun kontakt til sin mor. Så vi har ikke den traditionelle bordplan :-) Men vi har svigermor på min kærstes side - vores datter på 8 imellem os, og min bror som skal føre mig op på min side.

Edited by Majer711
0

Annonce ♥

On ‎02‎-‎07‎-‎2016 at 9:44 AM, Pixie_Dust said:

okay :) tak tøser. Hvem sidder I med? vi har begge skilte forældre og min kærestes kan slet ikke være i samme rum :/ 

Vi sidder med min mor, min stedfar, forlover (h2bs lillebror) og hans kone, h2bs mor og stedfar, samt min mormor og morfar :)

0

vi sidder sammen med mine forældre og min fars kone, min mands søster, hendes fyr, min mands oldefar og hans Moster.

begge mine mands forældre er døde:(, der for sider hans søster ved samme bord som os

0