badeand27

åååhhh har fortrudt brudekjole køb

5 indlæg i dette emne

Åhhh nej jeg skal på søndag hente min brudekjole hos skrædderen der har syet puder i og lavet en hægte til slæbet. Jo mere jeg kigger på billedet af mig i kjolen bliver jeg bare mere og mere trist. Jeg ser helt firkantet ud. Kjolen er virkelig smuk, men den fremhæver virkelig ikke mine gode sider.

Jeg har allerede købt en anden kjole fra Asos som jeg ville bruge senere til at danse i, men nu er jeg måske over i bare at bruge den som brudekjole. Samtidig har jeg en aftale med en i dag at jeg skal ud og prøve en kjole hos hende. samtidig ved jeg bare at min kæreste havde glædet sig til at se mig i en lang romantisk kjole. Ihhh jeg ved ikke hvad jeg skal gøre. Slet ikke hvis den (korte) kjole jeg skal prøve senere i dag sidder perfekt.

Jeg har mest lyst til at prøv alle kjolerne, vise dem til min kæreste og så måtte han bestemme, men det vil han ikke have :-( Måske jeg må invitere min mest ærlige veninde jeg har og så må hun vælge.....jeg er i 7 sind.

og jeg har en uge tilbage for så tager vi på ferie i 14 dage og er lige hjemme 4 dage før brylluppet.....OMG!! 

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ud fra tidligere posts på dette forum ved jeg, at du ikke er den eneste, der har stået i den her situation. Det må være rigtig træls. Jeg tænker, at det må være en balancegang mellem din mavefornemmelse og jeres budget. For selvfølgelig kan man ikke bare gå ud og købe en ny og dyr kjole uden videre, men det er også rigtig vigtigt, at du har det godt i kjolen på dagen. Det lyder som en rigtig god idé at tage din veninde med. Hun kan måske få dig til at se på tingene lidt anderledes.

I forhold til om den skal være lang eller kort. Min kæreste vil helst, at jeg køber sådan en havfrue-kjole. Og dem kan jeg bare slet ikke lide! Så jeg har sagt til ham, at jeg har hørt hans mening, men jeg vælger en kjole, som jeg selv bedst kan lide. Der er så mange, der har 1000 meninger om, hvordan brylluppet skal være, og ikke mindst hvordan kjolen skal se ud. Selv min far har givet udtryk for nogle bestemte kjoler, han altså så mig gå i den dag! Men det handler ikke om alle de andres meninger - det handler om DIN mening. Hvis DU ikke har det godt i en kjole, kommer det til at kunne ses på dig. Så gå efter dit eget hjerte :hug:

Håber, det gav lidt mening - det blev vist lidt rodet.

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tak det giver fint mening :)jeg har lige vist et billede af mig med kjolen på til en kollega og hun kunne godt se hvad jeg mente. Hun foreslog at jeg fik syet et "bælte" på foran til at fremhæve taljen måske jeg så bare prøver at spørge skrædderen på søndag om det kan lade sig gøre. Men så skal jeg vel ud og finde sådan et bælte og håbe at det kan gøre det. 

Tak for svar ihvertfald:)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg håber, at løsningen med bæltet fungerer for dig og du føler, at du har det helt rigtige kjole :) Jeg kan virkelig godt sætte mig ind i din situation - det er bare så vigtigt, at det er den rigtige kjole! Jeg endte selv med at købe en anden end min oprindelige og tog så et tab på den første kjole, men det var bare det rigtige valg for mig.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Et bælte kan gøre rigtig meget ift. at give lidt mere figur i kjolen. Jeg havde selv en blondekjole på med et sort bælte påsat, og det gav kjolen et helt andet udtryk - jeg så nemlig også ret firkantet ud uden bæltet :unsure: Du kan købe bælter i alle brudekjolebutikker, og hvis skrædderen har et satinbånd, kan du nemt se, om det hjælper på kjolen :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer