pingponglee

Gommens tale - forløbet

3 indlæg i dette emne

Hej

Jeg er godt igang med min tale som gom :-) Men jeg har et par spørgsmål til den.

Kan jeg godt f.eks. starte ud med at fortælle hvordan jeg mødte min kommende hustru, også i denne historie, takke hendes forældre, hvorefter jeg så vender tilbage til historien som så ender ud i talen til hende selv ?

Og hvor lang er sådan en tale typisk ? 

Tak for svar !

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan du sagtens og det vil være en udmærket måde at gribe det an på; At du starter "blødt" for så at komme med den egentlige tale til hende til sidst. I virkelighedens verden kan man gøre lige hvad man vil og det er også vigtigt at man er sig selv og at det derfor falder naturligt for én at gøre som man nu gør, hvad enten det så bliver meget følelsesladet, meget humoristisk eller lidt af hvert.

Man kan gøre rigtig mange ting. Oplevede en gom fornylig der havde downloadet en app på sin telefon hvor han så bryggede på talen i bilen på sine lange ture hjem til og fra arbejde. Den del brugte han aktivt i talen - det var uddrag - fra app'en. Meget sjovt og anderledes men han fik samtidig sagt de ting der var væsentlige for ham (og hende). En anden lavede sin tale som rap etc. Der er rigtig mange muligheder.     

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer