Sign in to follow this  
Followers 0
KRMB09

Mangler 35 tilbagemeldinger.

6 posts in this topic

Vi havde s.u i går (1 august.) og mangler stadig svar fra 35.. 

Jeg synes at det er uforskammet

Ja vi skal selvf. ringe eller skrive til dem.. Jeg er bare gået hen og blevet godt og grundig vred...

Det sikkert bare en forglemmelse og ikke fordi at de lige ville vente og se om det skulle dukke noget bedre op. (min brude hjerne tænker det nemlig tit)

Jeg er nok også bare ud af en familie, som når man får en invitation kigger man i sin kalender og ser ´skal jeg vi noget?´.. ja eller nej.. svar tilbage.. 

De fik den i slut april. (det var måske for tidligt til et bryllup, 1 oktober?)

Ved det ikke... og det var nu heller ikke fordi jeg har brug for noget hjælp.. bare brug for at komme af med dagens brude bøvs. 

0

Annonce ♥

Det er godt nok dårlig stil og dælme mange i mangler svar fra :(  :pokey: det er simpelthen øv når man står med sådan en stor planlægning 

vi manglede selv fra 8 mener jeg og der fik vi svar fra dem alle inden for et par timer, og mange af dem havde total røde øre over at de havde glemt det 

håber i får svar snarrest og at folk er en smule flove over det

Edited by Marie E
0

Det er mega dårlig stil ikke at overholde en svarfrist uanset om du har haft 2 uger eller 4 måneder til at svare.

Men du skal nok ikke lægge mere i det end at det er en forglemmelse. Lad det ikke ødelægge dit gode humør selvom det er skide irriterende, folk gør det ikke med vilje for at såre dig, men i alt ferie ræset har de nok bare svedt det ud.

0

Annonce ♥

4 hours ago, LilleMi said:

Det er simpelthen SÅ for dårligt!

Jeg forstår heller ikke, hvorfor man ikke kigger i sin kalender og svarer tilbage med det samme. 35 er godt nok mange. Hvor mange har I inviteret i alt?

Vi har inviteret 90..

Så vi er har da over halvdelen.. men alligevel. 

Edited by KRMB09
0