Sunspirit

Hedensk løftefornyelse i skoven 09.09.16 (øv - udskudt)

32 posts in this topic

2 hours ago, SilleMy said:

Årh, det lyder virkelig dejligt :a1221: Og jeg synes slet ikke, det er skørt (men nu er jeg også selv vokset op med en familie, der lever i tæt forbindelse med naturen).

:cheerleader3:mange tak! Min familie er ret fjernt fra at være i forbindelse med naturen, så misunder dig lidt :lol:

0

Annonce ♥

55 minutes ago, Pup and Pony said:

Wow, det lyder bare så fantastisk! Kan mærke jeg bliver helt rørt <3

Hvis det kan røre nogen der læser det, håber jeg det bliver lige så rørende når vi gør det. :) Er dejligt at der også er andre der kan lide det, selvom det er alternativt. 

0

Dagen er udskudt

Så... det var meningen, at vi skulle holde vores løftefornyelse i dag, men det afhang selvfølgelig af, at vi kunne få vores 1-årige søn passet. Han skulle have overnattet hos mine forældre. Det er ikke synderligt nemt at kigge sin mand i øjnene i 10 minutter, når man har en lille dreng der fiser rundt og putter ting i munden som han ikke skal  :tunge:Vi havde planlagt en hel halv dag, for voksne, med super lækker mad, og filmaften og vores kærlighedsritual i skoven. Så ringede min far i går og sagde at min mor er blevet syg og at de nok ikke kan passe ham :td: damn hvor er jeg skuffet. Og jeg har ingen andre weekender fri i denne måned, for jeg skal ud og interviewe til mit speciale.

Vi snakkede om vi kunne gøre det alligevel, med vores dreng. Men ingen af os troede at vi kunne få den samme intime oplevelse ud af det, hvis han var der. Jeg mener det er svært bare at spise sin mad, når man har en lille krudt ugle af en dreng, der synes det er evigt morsomt at smide sin pasta ned på gulvet. Så det er udskudt til Oktober, formentligt... 

I stedet laver vi nok noget sjov som en familie, men det er lidt trist, når det er vores bryllupsdag, og vi havde glædet os til den første aften alene som voksne siden fødslen. 

Havde sådan glædet mig i går, og fik lavet den hårkrans færdig som jeg havde planlagt at bære:

krans.jpg

Edited by Sunspirit
0

Annonce ♥

Øv, hvor ærgeligt! Men det er godt nok en fin hårkrans, du har fået lavet ellers :) Jeg håber, at I finder en god dag i oktober i stedet for så. Det er altid lidt træls, når tingene bliver udskudt på den måde. Men så kan I se frem til smukke efterårsfarver i skoven måske? :)

0

11 hours ago, SilleMy said:

Øv, hvor ærgeligt! Men det er godt nok en fin hårkrans, du har fået lavet ellers :) Jeg håber, at I finder en god dag i oktober i stedet for så. Det er altid lidt træls, når tingene bliver udskudt på den måde. Men så kan I se frem til smukke efterårsfarver i skoven måske? :)

Ja, det faldt ellers lige sammen med vores bryllupsdag, og så fik vi selvfølgelig ikke fejret den fordi vi havde alt det andet planlagt. Så lidt tom bryllupsdag. Mine forældre lovede at ringe hvis du blev raske i dag i stedet, men nu må vi se. Og Oktober er også så vidunderlig, :) havde bare været lækkert at udnytte det gode vejr vi har haft. 

0

Ejjjj øv, det er jeg sørme ked af at høre. Sygdom kan man selvfølgelig ikke holde for, men det er da smadder ærgerligt. Jeg håber det lykkes jer at få en rigtig god dag og ceremoni på et senere tidspunkt. Knus herfra.

0