enkenoguniformen

Kim og Stine 18.08.18

963 indlæg i dette emne

Annonce ♥

2 minutes ago, Ki Schou said:

Pisse lorte hæfter :td: :pokey:

 

Men er sikker på du nok kommer i mål med dem også :)

 

Nemlig ja- jeg satser på at de bliver som de skal være i morgen :lol:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
41 minutes ago, enkenoguniformen said:

12 days to go: En VIRKELIG BØVLET DIY!

 

Øvvvvv manner! Nu er jeg simpelthen RØDGLØDENDE! De S***** bordhæfter, som jeg spildte en del tid på ved kopimaskinen i fredags, gør nu bøvl igen. Jeg gjorde som Kim forslog, og skiftede papirformatet ud, og så gjorde maskinen bøvl og lavede endeløse papirstop. Så fik jeg det omsider vendt som jeg gerne ville, den spyttede ud og jeg var glad... indtil jeg opdagede, at den havde snittet noget af teksten på den ene side. Alt smides ud, op og rette til, printe igen, vende papirer, printe tosidet, tilpasse formatet, løse papirstop, og OMSIDER spyttede den det rigtigt ud... Mig hjem og begynde og hæfte hele lortet med de sorte omslag...indtil jeg nu lige har opdaget (efter 23 hæftninger), at en af siderne er vendt forkert, så nu har eg pillet 46 clips op igen og kan smide hele lortet ud og starte forfra... Behøver jeg sige, at jeg er pissehidsig??? :shooter:

 

Ahahahahaha det lyder som en deeeeeejlig ting at have gang i :floejt: det skal nok gå! Breathe :lol:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Just now, Mikaster said:

 

Ahahahahaha det lyder som en deeeeeejlig ting at have gang i :floejt: det skal nok gå! Breathe :lol:

 

1-2-3-4-5-6-7-8-9-10.... puuuuust ud.... repeat.... Nope, not there yet! :lol:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dagens DIY: Mega grineren!!!

 

Godt nok har bordhæfterne drillet idag, men til gengæld har jeg virkelig haft en fest med dagens anden DIY. :lol::lol::lol:

 

Som I måske kan huske, har jeg tidligere nævnt, at Kim gerne vil have en motorcykel. Min morgengave til ham bliver et godt tilskud hertil.

 

Jeg skulle så bare finde en sjov måde at lave gaven på, så idag efter aftensmaden drønede jeg ud til en veninde, som kører motorcykel. Her lagde jeg makeup, og så samlede vi nogle stumper (læderjakke, mm), og så kørte vi ud til vores toastmaster, som også kører motorcykel. Han trillede sin nyvaskede kværn frem, og så tog vi ellers en røvfuld sexy/sjove billeder, som jeg kan bruge til en kalender og noget andet, som en del af Kims gave.

 

Jeg er SÅ glad for resultatet, og er bare lykkelig for den hjælp jeg har fået. Min veninde er slet ikke vant til at tage billeder, mit kamera er oldgammelt- og min toastmaster? Tja, han fandt sig pænt i at jeg luskede ret afklædt rundt på hans matrikel, pillede ved hans motorcykel og at han blev hundset lidt med, når vi skulle have den omplaceret :floejt: De var bare gode de to!!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

11 days to go: Bordhæfter er færdige, og vægtopdatering!

 

Eeeeeeendelig fik jeg gjort de RØVSYGE bordhæfter færdige, og jøsses hvor er jeg glad for at kunne sætte et tjek-tegn ud for den DIY! :sm:

 

Imorgen står den på en tur til Tønder efter arbejde- kjolen skal rettes endeligt til, og jeg glæder mig!

 

Vægten siger idag 82.8- der kan jeg kun være tilfreds med, alt taget i betragtning. Der er røget 19.2 kilo. :)

 

Screenshot_20180807-180812.png

 

Screenshot_20180807-181104.png

 

Screenshot_20180807-181031.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

10 days to go: Kjolen møder en skrædder...

 

Så er endnu en milepæl nået. 10 dage tilbage til bryllup. :loveshower:

 

I dag efter arbejde kørte jeg - igen- den lange vej til Tønder, for skrædderen skulle se mig i kjolen i dag. Det var en utroligt positiv oplevelse. Med det samme jeg fik den på og blev snøret i ryggen, udbrød hun: "Hvor sidder den bare flot på dig"- og den VAR bare perfekt. Det eneste der skal gøre, er at rette den en smule i længden, men det var kun ganske lidt. Jeg skal hente den om en uge, og jeg glæder mig bare til at få den med hjem nu.

 

Som en lille overraskelse til Kim, har jeg fået syet hans navnetag ind i kjolen, samt et gammelt, broderet Dannebrogsflag jeg har arvet efter min fars forældre- det virkede passende, når nu jeg skal vies i samme kirke som dem.

 

Lige et billede:

 

4gpuf6.jpg

 

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
13 hours ago, enkenoguniformen said:

10 days to go: Kjolen møder en skrædder...

 

Så er endnu en milepæl nået. 10 dage tilbage til bryllup. :loveshower:

 

I dag efter arbejde kørte jeg - igen- den lange vej til Tønder, for skrædderen skulle se mig i kjolen i dag. Det var en utroligt positiv oplevelse. Med det samme jeg fik den på og blev snøret i ryggen, udbrød hun: "Hvor sidder den bare flot på dig"- og den VAR bare perfekt. Det eneste der skal gøre, er at rette den en smule i længden, men det var kun ganske lidt. Jeg skal hente den om en uge, og jeg glæder mig bare til at få den med hjem nu.

 

Som en lille overraskelse til Kim, har jeg fået syet hans navnetag ind i kjolen, samt et gammelt, broderet Dannebrogsflag jeg har arvet efter min fars forældre- det virkede passende, når nu jeg skal vies i samme kirke som dem.

 

Lige et billede:

 

4gpuf6.jpg

 

 

AAAAAARRRRRJJJJ HVOR ER DU SMUK!!!!!! Åh jeg får kuldegysninger! Seriøst, det er LIGE OM LIDT!!!!! Aaaarrrhhh!!! 

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

7 hours ago, Mikaster said:

 

AAAAAARRRRRJJJJ HVOR ER DU SMUK!!!!!! Åh jeg får kuldegysninger! Seriøst, det er LIGE OM LIDT!!!!! Aaaarrrhhh!!! 

 

Årh, tusind tak altså, det var sødt skrevet! <3

Ja, det ER bare lige om lidt!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

9 days to go: Aftaler med videofotografen.

 

For læææænge siden var vi på bryllupsmesse i Odense, og her mødte vi Jesper, som er videofotograf. Vi talte med ham, og blev enige om, at vi gerne vil have noget af dagen foreviget på video, og vi fik en ok pris. Nu har jeg lige aftalt detaljerne, og jeg må sige, at jeg glæder mig. Sidst fik vi f.eks. ingen af talerne på video, så det glæder jeg mig til denne gang. :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
On 8/8/2018 at 9:01 PM, enkenoguniformen said:

10 days to go: Kjolen møder en skrædder...

 

Så er endnu en milepæl nået. 10 dage tilbage til bryllup. :loveshower:

 

I dag efter arbejde kørte jeg - igen- den lange vej til Tønder, for skrædderen skulle se mig i kjolen i dag. Det var en utroligt positiv oplevelse. Med det samme jeg fik den på og blev snøret i ryggen, udbrød hun: "Hvor sidder den bare flot på dig"- og den VAR bare perfekt. Det eneste der skal gøre, er at rette den en smule i længden, men det var kun ganske lidt. Jeg skal hente den om en uge, og jeg glæder mig bare til at få den med hjem nu.

 

Som en lille overraskelse til Kim, har jeg fået syet hans navnetag ind i kjolen, samt et gammelt, broderet Dannebrogsflag jeg har arvet efter min fars forældre- det virkede passende, når nu jeg skal vies i samme kirke som dem.

 

Lige et billede:

 

4gpuf6.jpg

 

 

Du ser virkelig godt ud i kjolen! Tager hatten af for dig, det er virkelig godt gået med dit vægttab! :thumbsupsmileyanim: Det er jo lige om lidt! Forresten tillykke med at bordhæfterne er færdige, virkede lidt som om det trak tænder ud for dig :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Kastberg said:

 

Du ser virkelig godt ud i kjolen! Tager hatten af for dig, det er virkelig godt gået med dit vægttab! :thumbsupsmileyanim: Det er jo lige om lidt! Forresten tillykke med at bordhæfterne er færdige, virkede lidt som om det trak tænder ud for dig :)

 

Tusind Tak- Ja, de bordhæfter der = (y)

Nu er de omsider done!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

8 days to go: Vin valgt...

 

I sidste uge var vi i Fleggaard for at blive rådgivet for. Vælg af vin. Vi smagte lidt forskelligt, og troede egentlig vi havde bestemt os... men idag gensmagte vi så rødvinen, og den er bare slet ikke os, så nu har vi valgt en anden i samme prisklasse, som falder mere i vores smag...

 

Valget falder på denne Grande Alberone, en god husvin, som godt nok ikke er himmelråbende fantastisk , men en god vin til prisen, og tilpas 'rund' nok til at ingen burde føle tannin-ubehag. Samtidig er den kraftig nok til grillet oksekød. It's a keeper!

Screenshot_20180810-192013.png

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

7 days to go: 1 uge til bryllup, weeeee...

 

Jeps, nu kun 1 uge tilbage. :loveflag:

Vi har nu meldt tilbage til kokken hvilket antal kuverter vi skal bruge, og det endelige antal er 69.

 

Idag skal jeg have lavet to do- lister til køkkenet/serveringspersonalet, og jeg skal have købt hvid A4 karton til vores gæstebog og printet ud. Jeg havde egentlig printet på alm. Papir, men det er altså mere lækkert på karton. Det er ikke der, vi gider gå ned på luksus.

 

Vi skal også have øvet brudevalsen igen. Den er lidt rusten.

 

 

 

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi tog lige på en spontan tur til Middelfart idag. Egentlig ville vi lige have øvet pigernes tur op ad gulvet, men vi kom sent af sted, og så var kirken selvfølgelig lukket pga. Bryllup. Vi kørte så en tur ud til Hindsgavl for at finde passende locations til fotograferingen, og herefter kørte vi retur til kirken. Første bryllup var ovre, men vi kunne ikke nå ind, inden det næste, så i stedet kørte vi i Kvickly og fik ændret tidspunktet for afhentning af sandwiches til på lørdag kl.11.30, og vi fik desuden bestilt rundstykker til både lørdag og søndag morgen. Så langt så godt. :floejt:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

31 minutes ago, little miss phoenix said:

:a1221:HVOR ER DU BARE SMUK!!!! :a1221:

 

Ej men det er vildt så godt den sidder på dig den kjole!!! Og F A N T A S T I S K at de skide bordhæfter endelig er færdige!! Og yay for vin og tidsplaner og motorcykelbilleder og vægttab... og bare det hele!! 

 

:cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3:

 

Årh tak altså :loveshower: Nu glæder vi os altså også bare! ... Frygten for kagen begynder dog at melde sig så småt...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

6 days to go: Gæstebogen er næsten færdig, og vi er nået et stykke videre med vores lister...

 

Jeg har printet i vildskab, og nu er Fiil-in-arkene til vores gæstebog færdig. Nu skal jeg bare have fundet et pænt ringbind og sat dem ind.

Kim og jeg gennemgik listerne i går, og er blevet enige om at lave lister hvor folk kan skrive sig på til kørselslejlighed til og fra kirke, så ikke alle behøver slæbe bil med til Middelfart, som er lidt udfordret af vejarbejde rundt om kirken pt. Det er faktisk meget rart at have styr på..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

5 days to go: Maden er betalt, varer i Tyskland bestilt, brudevalsen øvet... og et afbud.

 

Ja Ja, nu nærmer vi os 18.08.18. Igår fik vi faktura på maden, og den har vi så betalt idag. 

Vi har også bestilt vin, øl, sprut og dagligvarer til de øvrige festdage, og skal ned og hente herlighederne torsdag eftermiddag. Kim henter den lejede køletrailer torsdag formiddag, så det hele kan holde sig koldt.

 

I disse dage øver vi brudevalsen- det er sgu mere sjældent end kønt, og Kim var ikke skidepopulær, da han jokkede mig for 3.gang over de samme tæer. Så kan jeg jo lære at flytte benet!

 

Igår eftermiddags fik vi et -synes vi- utrolig sent afbud på hjemmesiden. Synes det er skidedårlig stil først at melde afbud så sent, også fordi vi faktisk ikke har fået nogen begrundelse. Nå, men hul i det- vi får en fantastisk fest, og da det var en 'pligtinvitation', er det til at leve med.

 

Jeg knokler i øvrigt med vægten, og er 600 g.  fra at have tabt 20 kilo- så det er målet til fredag! 

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
4 hours ago, enkenoguniformen said:

5 days to go: Maden er betalt, varer i Tyskland bestilt, brudevalsen øvet... og et afbud.

 

Ja Ja, nu nærmer vi os 18.08.18. Igår fik vi faktura på maden, og den har vi så betalt idag. 

Vi har også bestilt vin, øl, sprut og dagligvarer til de øvrige festdage, og skal ned og hente herlighederne torsdag eftermiddag. Kim henter den lejede køletrailer torsdag formiddag, så det hele kan holde sig koldt.

 

I disse dage øver vi brudevalsen- det er sgu mere sjældent end kønt, og Kim var ikke skidepopulær, da han jokkede mig for 3.gang over de samme tæer. Så kan jeg jo lære at flytte benet!

 

Igår eftermiddags fik vi et -synes vi- utrolig sent afbud på hjemmesiden. Synes det er skidedårlig stil først at melde afbud så sent, også fordi vi faktisk ikke har fået nogen begrundelse. Nå, men hul i det- vi får en fantastisk fest, og da det var en 'pligtinvitation', er det til at leve med.

 

Jeg knokler i øvrigt med vægten, og er 600 g.  fra at have tabt 20 kilo- så det er målet til fredag! 

 

Dejligt at få nået de sidste ting, nu mangler der vel heller ikke så meget mere? Udover det man først kan gøre i sidste øjeblik selvfølgelig :) Tror det næsten er uanset hvilket par man kigger så er det ikke vildt kønt, men det vigtigste er jo man gør det, og hvis alle gjorde det perfekt ville det bare være kedeligt :thumbsupsmileyanim:

Det er da dårlig stil at melde afbud mindre end en uge fra datoen, kunne måske forstå det hvis der var kommet en begrundelse og en god en...

Synes det er virkelig godt gået med vægten! Virkelig flot klaret :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

4 days to go: Prøveopsætning ved frisøren. 

 

Så blev det tirsdag, og lige efter arbejde drønede jeg til Middelfart, hvor Karin fra Fashion Cut skal sætte mit hår på lørdag. Vi havde lige aftalt en prøveopsætning, og jeg synes i det store hele det gik ret godt.

 

Jeg går efter prinsesse-looket med hårsmykke, slør og stor knold- og ville også gerne have noget flet ind. 

 

Hun lavede en løselig opsætning, som selvfølgelig bliver fuldstændigt snorlige og mere detaljeret på lørdag...

 

Screenshot_20180814-171640.png

 

Screenshot_20180814-171634.png

 

Screenshot_20180814-171600.png

 

Screenshot_20180814-171614.png

 

Screenshot_20180814-171607.png

 

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer