enkenoguniformen

Kim og Stine 18.08.18

963 posts in this topic

Annonce ♥

Ih, jeg har lige læst din historie om frieriet - sikke et sødt frieri ! :loveflag:

Jeg synes virkelig det er en sød lille detalje, at din mand har tænkt over datoen for frieriet i forhold til at du godt kan lide tal, bryllupsdag osv. 

Det er virkelig sejt at du også kaster dig over så mange DIY projekter! Jeres bryllup bliver bare SÅ fint og gennemført ()()

Edited by MrsMaja
0

13 hours ago, MrsMaja said:

Ih, jeg har lige læst din historie om frieriet - sikke et sødt frieri ! :loveflag:

Jeg synes virkelig det er en sød lille detalje, at din mand har tænkt over datoen for frieriet i forhold til at du godt kan lide tal, bryllupsdag osv. 

Det er virkelig sejt at du også kaster dig over så mange DIY projekter! Jeres bryllup bliver bare SÅ fint og gennemført ()()

Tusind tak, MrsMaja, jeg håber vi får bundet alle de røde tråde sammen til sidst :lol: Lige nu er der stilstand på DIY'en... når vi holder ferie, går vi all in, og tager væk, så selv bryllupsklar er blevet lidt forsømt på det sidste. 

Men her i efteråret kommer der smæk på alle projekterne igen, og så skal jeg lige have dannet mig et overblik :)

Ja, det var bare et rigtig sødt frieri, og jeg havde overhovedet ikke luret noget, så var HELT rundt på gulvet, det var så sjovt (bagefter):tunge:

Nu glæder vi os bare til at nulre videre med det hele...

0

Milepæl: 400 dage tilbage!

Jeps, i går nåede vi sørme endnu en milepæl med "kun" 400 dage til brylluppet! Hold nu magle, det går stærkt nu. Jeg må hellere snart se at komme i gang igen. 

Lige nu holder vi ferie, og på grund af stærkt arbejdspres og en krop der bare har været kørt ned af travlhed og sygdom i store mængder, så er jeg virkelig på lavt blus pt. Det er dejligt at kunne trække stikket i en måneds tid. :)

Vi har haft to fantastiske uger i Kroatien, og lige nu nyder jeg min have, som er blevet beriget med ikke færre end 8 bærbuske. Så håber jeg at kunne være selvforsynende til brylluppet. :thumbsupsmileyanim:

Jeg håber, I alle nyder 'sommeren'... jeg savner mine daglige badeture i 25 grader varmt vand. <3

0

Annonce ♥

Jeg kunne have haft 12 års bryllupsdag idag...

Tiden flyver afsted! For 12 år siden blev jeg gift for første gang. Det er nu lidt underligt at tænke på, at jeg i 2018 kunne have fejret kobberbryllup, men nu får et bryllup i stedet.

Når alt kommer til alt er det vist ikke verdens dårligste byttehandel... :)

Lige et billede af mig fra dengang: 

FB_IMG_1500193066256.jpg

0

Hvor var du fin - også den gang :) 

Livet tager indimellem nogle uforudsete veje og det kan føles fuldstændigt urimeligt at vi ikke selv kan bestemme mere end vi gør. 
Men du er kommet videre og kan se frem til et dejligt bryllup med endnu en fantastisk mand, så du er blevet beriget med kærlighed endnu en gang. 

0

Annonce ♥

13 hours ago, enkenoguniformen said:

Lige præcis Kalle, og du kan tro, vi glæder os! <3:thumbsupsmileyanim: Nu er der også kun 13 måneder tilbage, synes pludselig det begynder at gå ret hurtigt!

<3 Det kommer til at gå hurtigt nu :)

I kan roligt glæde jer. Jeg er sikker på at I får en lige så dejlig, forløsende og romantisk dag, som vi fik. :loveshower: 

0

Nu med caketopper!

Vi er lige hjemvendt fra Langelandsfestivalen, og under en hygge tur i Rudkøbing sammen med Kim, så jeg lige pludselig et must-have: Den perfekte caketopper til vores bryllupskage. 

Den er fra Willow Tree, og bare præcis som jeg havde forestillet mig:

Screenshot_20170730-211030.png

Kim kan heldigvis også godt lide den, så nu kan vi stryge den ting af listen! :thumbsupsmileyanim:

0

Sortering og oprydning...

Sidste feriedag idag! Bortset fra købet af caketopperen, har jeg ikke haft noget som helst med brylluppet at gøre hele ferien. Jeg har i den grad haft brug for at koble helt af, og jeg synes det er lykkedes meget godt. Vi har nydt 12 nætter i Kroatien og 10 dage på Langeland med festival og hygge.

Nu starter hverdagen så igen imorgen kl.5.25, og aftenen er blevet brugt med et smut til Bauhaus for at hente solide kasser til alt bryllupsgejlet - flyttekasserne kunne ikke klare mosten. :floejt::td:

Jeg har pakket vores krus med låg ned, og de blondelanterner jeg har fået lavet - jeg er ikke færdig med dem endnu, men har da klippet det resterende blondestof op i passende stykker, som er klar til at blive klistret på glassene ved lejlighed.

Der er ved at være godt styr på tingene til candybaren, og i forbindelse med det påbegyndte byggeri af vores udestue, har jeg fået nogle flotte store flamingoplader, som jeg kan lave noget krea med, på et andet tidspunkt... det bliver fedt!

0

Annonce ♥

On 30/7/2017 at 9:12 PM, enkenoguniformen said:

Nu med caketopper!

Vi er lige hjemvendt fra Langelandsfestivalen, og under en hygge tur i Rudkøbing sammen med Kim, så jeg lige pludselig et must-have: Den perfekte caketopper til vores bryllupskage. 

Den er fra Willow Tree, og bare præcis som jeg havde forestillet mig:

Screenshot_20170730-211030.png

Kim kan heldigvis også godt lide den, så nu kan vi stryge den ting af listen! :thumbsupsmileyanim:

Hvor er den fin! :)

Vi har planlagt at få en fra samme producent, den her :)

Willow-Tree--Promise-Wedding-Cake-Topper-Figurine--Small.jpg

Tror dog det bliver uden bunden :)

0

En "oversprunget" milepæl... 1 år tilbage.

Her i fredags fyrede vi da lige endnu en magisk milepæl af - vi rundede 1 år på nedtællingen, og selvom jeg ikke lige fik skrevet det herinde, så havde vi en fantastisk dag. Samtidig med, at der kun var et år tilbage til selve brylluppet i fredags, så var det også vores 1 års forlovelsesdag, og det var på et hængende hår, at den blev fejret. Jeg har nemlig været indlagt siden d.5/8, og havde misset en hjemsendelse, så det var med stor spænding, om jeg fik lov til at komme hjem på dagen. Det gik lige, selvom jeg ikke er fuldt i gear endnu, og jeg er bare så glad for at være "sluppet ud", selvom jeg stadig skal have kørt en del tests, scanninger og måske nogle operationer. Det tager vi som det kommer.

Vi NØD bare at være os, og var ude at spise (selvom appetitten ikke var så stor, var det en nydelse at komme væk fra sygehusmaden), og vi fik snakket, smilet, tudet lidt og vi glæder os bare så meget til vi skal sige ja til hinanden. <3

Pga. indlæggelsen er der selvsagt ikke sket de store fremskridt med noget som helst DIY her, men jeg håber, at energien kommer tilbage her hen over efteråret - jeg har i hvert fald masser af ideer :biggrin:

Kim har jeg sat igang - dog i haven- så ham skal jeg nok ikke sætte til at klippe i blonder eller skære i karton, men så vrøvler han ikke så længe, og det er jo altid godt, he he he... :floejt:

Håber I alle nyder forberedelserne - jeg vil glæde mig til at få læst lidt op på, hvad der er sket rundt omkring.

0

Annonce ♥

Faktisk var måden på sygehuset slet ikke dårlig, tvært imod, men appetitten var der bare ikke, og hele det der med at man spiser alene er bare røvsygt. Så det var dejligt at komme ud af huset og vælge selv og nyde selskabet :wink:

0

Og der klistres videre....

Hvad laver hun da for tiden, tænker I måske, siden der ikke er så meget gang i tråden herinde.... men de der lanterner med blonde tager goooodt nok tid at lave, så det er altså stadig dem der er gang i.... også fordi jeg ikke helt kan lade være med lige at gemme et glas hist og pist når vi får spist noget færdigt...

Efterhånden bør jeg måske også få set lidt mere på de andre DIYs... :floejt:

Nå men i mellemtiden kan jeg jo glæde mig over, at vi går den mørke tid i møde, for så fordyber jeg mig automatisk lidt mere i de kreative projekter, og jeg må alligevel ikke få mere sol i år, så helt skidt er efterårets komme ikke.

0

Annonce ♥

11 hours ago, little miss phoenix said:

Du må gerne lave statusbilleder i processen... Jeg forestiller mig hele borde fyldt med glas :lol:

De er desværre pakket ned nu... Vi har ikke plads på loftet, så jeg har lånt et kælderrum ved mine forældre til at vores bryllupsgejl... :floejt:

0

Jeg er lidt med Kesa der. Modsat lyd og lys er video ikke lige min stærke side. Men jeg ville ikke være bange for det med spildtiden vedr. videoindslagene. Det tager næppe længere tid at lave et improviseret videoindslag end at skrive i en gæstebog eller få taget billeder i en photobooth. Efterhånden som aftenen skrider frem kan der nok også komme nogle sjove/skæve bidrag :)

0

On 29/8/2017 at 8:30 AM, enkenoguniformen said:

De er desværre pakket ned nu... Vi har ikke plads på loftet, så jeg har lånt et kælderrum ved mine forældre til at vores bryllupsgejl... :floejt:

Dejligt du har fundet ekstra plads til dine projekter, nu hvor loftet er fyldt op :lol::happy:

Øv med sygdom og indlæggelse, det var da noget værre noget. Godt du er hjemme igen <3

0

6 hours ago, Nannas said:

Dejligt du har fundet ekstra plads til dine projekter, nu hvor loftet er fyldt op :lol::happy:

Øv med sygdom og indlæggelse, det var da noget værre noget. Godt du er hjemme igen <3

Ja, det er godt at være hjemme, selvom jeg desværre har mere i vente, men det skulle meget gerne være overstået inden brylluppet! :)

Jeg starter på arbejde igen på mandag og glæder mig- men jeg skal vist have lavet en liste over DIYs, så jeg kan få lidt overblik igen.

0

On 1/9/2017 at 6:21 AM, enkenoguniformen said:

Ja, det er godt at være hjemme, selvom jeg desværre har mere i vente, men det skulle meget gerne være overstået inden brylluppet! :)

Jeg starter på arbejde igen på mandag og glæder mig- men jeg skal vist have lavet en liste over DIYs, så jeg kan få lidt overblik igen.

Jeg har faktisk også sådan en liste bare i et worddokument, simpelthen fordi det bliver uoverskueligt ellers.. Og så tænker jeg at smide det ind i min tråd her på BK når jeg går igang med at lave tingene :) Ordnung muss sein :lol:

0