enkenoguniformen

Kim og Stine 18.08.18

963 indlæg i dette emne

10 hours ago, enkenoguniformen said:

 

Ja, ikke? Det var også lige det, jeg tænkte. Men det bedste ved dem er næsten farven, som bare understreger resten af det pink/blush tilbehør SÅ fint.

 

Jeg tror virkelig også bare det kommer til at binde det hele sammen! Jeg er vild med den måde du får brugt den blush farve på, uden at det bliver for “tøset”.. Altså så det også stadig passer til din militær-mand. Giver det mening? :lol:

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

22 hours ago, little miss phoenix said:

 

Jeg tror virkelig også bare det kommer til at binde det hele sammen! Jeg er vild med den måde du får brugt den blush farve på, uden at det bliver for “tøset”.. Altså så det også stadig passer til din militær-mand. Giver det mening? :lol:

 

Ha ha, :lol:, Tak, jo... Det giver mening. Jeg spurgte faktisk lige præcis igår Kim, om det blev 'for tøset', men det syntes han ikke... der kommer jo sort i både bordkort og bordhæfter, så mon ikke det balancerer det lidt? Det håber jeg! :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

61 days to go: Milepæl- 2 måneder til bryllup!

 

Så rundede vi da lige dagen, hvor den hedder 2 måneder tilbage. VIIIILDT NOK! :o Jeg synes dæleme det går lige stærkt nok nu da!

 

Jeg er begyndt at samle familiens bryllupsbilleder sammen, det er ret sjovt, og skal nok blive godt, når jeg får en stak billeder til mit family tree...

 

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

On 18/6/2018 at 10:29 AM, enkenoguniformen said:

61 days to go: Milepæl- 2 måneder til bryllup!

 

Så rundede vi da lige dagen, hvor den hedder 2 måneder tilbage. VIIIILDT NOK! :o Jeg synes dæleme det går lige stærkt nok nu da!

 

Jeg er begyndt at samle familiens bryllupsbilleder sammen, det er ret sjovt, og skal nok blive godt, når jeg får en stak billeder til mit family tree...

 

 

Tillykke med milepælen!!! Shiiit mand jeg kunne godt forestille mig at man føler sig lidt presset når det pludselig er så tæt på :o

 

Har du eksempler på sådan et family tree? Og må vi se billederne? Jeg synes simpelthen det er sådan en god ide!! 

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
On 18/6/2018 at 10:29 AM, enkenoguniformen said:

61 days to go: Milepæl- 2 måneder til bryllup!

 

Så rundede vi da lige dagen, hvor den hedder 2 måneder tilbage. VIIIILDT NOK! :o Jeg synes dæleme det går lige stærkt nok nu da!

 

Jeg er begyndt at samle familiens bryllupsbilleder sammen, det er ret sjovt, og skal nok blive godt, når jeg får en stak billeder til mit family tree...

 

 

Tillykke med milepælen :) 

 

Der kan da ikke være så meget tilbage efterhånden, medmindre du er ligesom mig og kan blive ved med at finde mere at lave...

 

Det family tree lyder spændende, håber vi må se nogle billeder på et tidspunkt :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
10 hours ago, little miss phoenix said:

 

Tillykke med milepælen!!! Shiiit mand jeg kunne godt forestille mig at man føler sig lidt presset når det pludselig er så tæt på :o

 

Har du eksempler på sådan et family tree? Og må vi se billederne? Jeg synes simpelthen det er sådan en god ide!! 

 

7 hours ago, Kastberg said:

 

Tillykke med milepælen :) 

 

Der kan da ikke være så meget tilbage efterhånden, medmindre du er ligesom mig og kan blive ved med at finde mere at lave...

 

Det family tree lyder spændende, håber vi må se nogle billeder på et tidspunkt :)

 

4 hours ago, FrøkenPedersen said:

To måneder render stærkt :) men det bliver så gåååååååååt :) Jeg glæder mig til at se alt det gør det selv sager spille i en højere enhed :thumbsupsmileyanim:

 

Tusind tak, I tre. Ja, det går dæleneme stærkt nu da... Jeg skulle gerne have et billede af et familytree i starten af tråden- jeg kigger lige om jeg kan finde det.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

60 days to go: Vægttabs-status...

 

Jeg er jo i gang med at få tabt nogle kilo inden sidste fitting, og selvom jeg gør en ihærdig indsats (synes jeg selv), så er de sidste 5 kilo altså ret genstridige. Jeg bliver sgu så frustreret, når der ikke sker en skid, men der er ikke andet at gøre, end at klø på. Jeg ved, hvor lykkelig jeg vil være til august, og hvor godt jeg kommer til at se ud i kjolen, og i dag fik jeg lige et fint lille wake up-call.

 

Jeg fandt simpelthen et billede af mig selv fra august sidste år, og sammenlignede med et billede fra den anden dag, og hold nu da kæft, for en forskel. Så kan jeg altså godt leve med, at vægten står lidt stille lige nu. :o

 

33muelz.jpg

 

 

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
On 19/6/2018 at 9:16 PM, enkenoguniformen said:

60 days to go: Vægttabs-status...

 

Jeg er jo i gang med at få tabt nogle kilo inden sidste fitting, og selvom jeg gør en ihærdig indsats (synes jeg selv), så er de sidste 5 kilo altså ret genstridige. Jeg bliver sgu så frustreret, når der ikke sker en skid, men der er ikke andet at gøre, end at klø på. Jeg ved, hvor lykkelig jeg vil være til august, og hvor godt jeg kommer til at se ud i kjolen, og i dag fik jeg lige et fint lille wake up-call.

 

Jeg fandt simpelthen et billede af mig selv fra august sidste år, og sammenlignede med et billede fra den anden dag, og hold nu da kæft, for en forskel. Så kan jeg altså godt leve med, at vægten står lidt stille lige nu. :o

 

33muelz.jpg

 

 

 

WOW! Det er virkelig godt gået, der er jo enorm forskel! :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
On 19/6/2018 at 9:16 PM, enkenoguniformen said:

60 days to go: Vægttabs-status...

 

Jeg er jo i gang med at få tabt nogle kilo inden sidste fitting, og selvom jeg gør en ihærdig indsats (synes jeg selv), så er de sidste 5 kilo altså ret genstridige. Jeg bliver sgu så frustreret, når der ikke sker en skid, men der er ikke andet at gøre, end at klø på. Jeg ved, hvor lykkelig jeg vil være til august, og hvor godt jeg kommer til at se ud i kjolen, og i dag fik jeg lige et fint lille wake up-call.

 

Jeg fandt simpelthen et billede af mig selv fra august sidste år, og sammenlignede med et billede fra den anden dag, og hold nu da kæft, for en forskel. Så kan jeg altså godt leve med, at vægten står lidt stille lige nu. :o

 

33muelz.jpg

 

 

 

Du er blevet for lille til dine briller efterhånden!:lol: hvor er det sejt! 

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

56 days to go: Familie-arvestykket er gjort bryllupsklar!

 

Jeg arvede for år tilbage en meget smuk og meget gammel granathalskæde, som jeg også bare til mit første bryllup. Desværre var kæden blevet for lille, og med min operation i halsen i december, sad den bare slet ikke godt længere. Tanken om aldrig at kunne bære den pænt igen gjorde mig så trist, at jeg har valgt at ofre pengene på at få den gjort længere, så den passer mig- og jeg fortryder ikke ét sekund min beslutning. Den er bare blevet SÅ smuk, og jeg glæder mig til at bære den til endnu et bryllup:

 

ieeahi.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
7 hours ago, enkenoguniformen said:

56 days to go: Familie-arvestykket er gjort bryllupsklar!

 

Jeg arvede for år tilbage en meget smuk og meget gammel granathalskæde, som jeg også bare til mit første bryllup. Desværre var kæden blevet for lille, og med min operation i halsen i december, sad den bare slet ikke godt længere. Tanken om aldrig at kunne bære den pænt igen gjorde mig så trist, at jeg har valgt at ofre pengene på at få den gjort længere, så den passer mig- og jeg fortryder ikke ét sekund min beslutning. Den er bare blevet SÅ smuk, og jeg glæder mig til at bære den til endnu et bryllup:

 

ieeahi.jpg

 

Neii, hvor er den blevet fin! Glæder mig til at se den i fuld sammenhæng med brudekjole og det hele :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
22 hours ago, enkenoguniformen said:

56 days to go: Familie-arvestykket er gjort bryllupsklar!

 

Jeg arvede for år tilbage en meget smuk og meget gammel granathalskæde, som jeg også bare til mit første bryllup. Desværre var kæden blevet for lille, og med min operation i halsen i december, sad den bare slet ikke godt længere. Tanken om aldrig at kunne bære den pænt igen gjorde mig så trist, at jeg har valgt at ofre pengene på at få den gjort længere, så den passer mig- og jeg fortryder ikke ét sekund min beslutning. Den er bare blevet SÅ smuk, og jeg glæder mig til at bære den til endnu et bryllup:

 

ieeahi.jpg

 

Hold da op hvor er det fint! Jeg glæder mig til snart at se det fulde look! Det er jo lige om lidt, for fisan!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

11 hours ago, Mikaster said:

 

Hold da op hvor er det fint! Jeg glæder mig til snart at se det fulde look! Det er jo lige om lidt, for fisan!

 

Uha ja, det er det bare! Vi glæder os også bare helt vildt!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

53 days to go: Rabarbersaft, aftale med præsten og spray tan… mega grineren!

 

Nu nærmer ferien sig, heldigvis, for jeg får da bare ikke lavet en skid kreativt pt. I går var jeg på arbejde hele dagen 6.30-17, og da jeg kom hjem, skulle jeg koge rabarbersaft, hvad jeg ellers lykkeligt havde glemt...så klokken blev midnat, før jeg kom i kassen. Men nu er den lavet, og det blev til 8 flotte, lyserøde liter. De er nu stillet på køl sammen med hyldeblomstsaften.

 

Og så fik præsten da lige meldt tilbage. Vi har  aftalt et møde fredag d.6/7 kl.9, og vi glæder os bare helt vildt. Salmerne er der jo styr på, så er der bare lige alt det andet :griner:-

 

Og en anden grineren oplevelse: Spray-tan. Eiiiiijjj, altså, come nu on da. Var afsted i dag, og jeg ligner bare jeg VED IKKE HVAD. :lol::lol::lol: Jeg ved godt, at overskudsfarven lige skal vaskes af, og at det aftager, men altså jeg ligner en neger... efter Roskildefestival... uden bad nogen af dagene... eneste fordel lige nu er, at mine tænder ser SUPER-hvide ud :griner:-

Jeg vil spare jer for billeder... tænker I godt selv kan danne jer nogle på nethinden...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, enkenoguniformen said:

53 days to go: Rabarbersaft, aftale med præsten og spray tan… mega grineren!

 

men altså jeg ligner en neger... efter Roskildefestival... uden bad nogen af dagene... eneste fordel lige nu er, at mine tænder ser SUPER-hvide ud :griner:-

Jeg vil spare jer for billeder... tænker I godt selv kan danne jer nogle på nethinden...

:lol: Jeg synes faktisk det ville være på sin plads med billeder... :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 hour ago, FrøkenPedersen said:

:lol: Jeg synes faktisk det ville være på sin plads med billeder... :thumbsupsmileyanim:

 

Er helt enig med frøkenpedersen i at det ville være på sin plads med billeder :thumbsupsmileyanim: ej, nu må vi hellere være søde ved dig :) Lyder lækkert med hyldeblomst og rabarbersaften :smiley-eatdrink026:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

44 days to go: SÅ blev det FEEEEERIIIIIIIIIEEEEEEEEEEEE!!! :thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim:

 

Yeah man, ENDELIG ferie!!! Hvor har jeg bare glædet mig, og samtidig kan jeg SLET ikke overskue, at der kun er 44 dage til bryllup- jeg får TRAVLT!

 

Nå, men i morgen skal vi til Middelfart kl. 9 og tale med præsten som skal vie os, og det glæder vi os begge rigtig meget til. Jeg skal også have ringet til vores kok fra Schackenborg Slotskro og talt med ham om menuen, og så skal jeg ellers bare i gang med det sidste DIY.

 

Jeg har grublet lidt over kjolen, for egentlig var det meningen at jeg skulle til final fitting her i næste uge, men jeg synes det var for langt fra brylluppet, så nu tager jeg derned og prøver den, og så har jeg aftalt med butikken, at vi laver den sidste tilretning d.8.august- og jeg henter kjolen d.15. Det bliver vildt spændende, og jeg glæder mig SÅ meget til at få den på igen. Denne gang skulle den meget gerne passe mig- sidste havde jeg lidt problemer med at få den snøret helt til ryggen, men der er røget 5 kilo siden da...

 

Og så er jeg i øvrigt bare SKIDESULTEN! Har let-fastedag i dag, og det er altså svært at se alle ens kolleger smæske smørrebrød, mens man selv sidder med et glas vand- men HEY- It'll be worth the trouble!

 

God dag/weekend/ferie til jer <3

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

43 days to go: Vægttab og klar til møde med præsten...

 

Som I jo ved, så er jeg godt i gang med mit vægttab, og den siger her til morgen 86.5, dvs. 14.9 kilo siden nytår- jeg er pissestolt. Jeg havde købt en kjole, som jeg egentlig gerne ville have haft på til vores søns konfirmation i april, men den sad bare ikke pænt.  IDAG gør den, så I får sgu lige et billede:

 

24npmxk.jpg

 

Jeg er ret tæt på mit foreløbige mål lige nu, som hedder 85 kilo, men jeg når det nok ikke til på onsdag, som er prøve-kjole-dag. Uanset hvad, så ved jeg, at vægten går lidt op igen, fordi vi skal 10 dage på festival, men så må det bare være sådan. Jeg har knoklet, og jeg gider ikke være på kur dernede. Så tager jeg det op, når jeg kommer hjem.

 

Og så er det jo i dag vi skal til møde med præsten- vi glæder os helt vildt. Jeg tager vores program med, så vi kan gennemgå det med hende, så er vi sikre på, der ikke er fejl.

 

Hav en god dag :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, FrøkenPedersen said:

Du ligner nu ikke en med 80+ kg på knoglerne :) 
Men hygge med præsten, så synes jeg det blev sådan lidt mere virkeligt :) 

 

Tak, FrøkenPedersen, det er der faktisk mange der siger - måske er det også derfor jeg ikke rigtigt har gidet tage mig sammen til at høvle nogle kilo af tidligere... Vil gerne ned på 75- det meste sidder desværre på maven...

 

Ja, det var en god oplevelse med præsten- mere herom senere, og du har helt ret i, at det bare blev meget mere virkeligt!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer