Sign in to follow this  
Followers 0
LilleMi

Hvem havde I med til prøvning af brudekjoler?

9 posts in this topic

Annonce ♥

Første gang havde jeg min mor og søster med. Det blev lidt for meget pres, så anden gang tog jeg alene afsted. Det var så til gengæld lidt underligt, så tredje gang (i september) har jeg spurgt en god veninde :) Jeg tror bare, det er vigtigt, at man lytter rigtig meget til sin egen mavefornemmelse, selvom ens følge står og har mange meninger, de gerne vil dele ud af.

0

Annonce ♥

Her første gang jeg skal afsted, skal mine to niecer med (18 og 15år), og mine to veninder. Ren og skær for hyggens skyld og selvfølgelig deres meninger,  vælger IKKE en kjole jeg ikke selv syntes er perfekt selvom de evt. skulle syntes det :)

0

Sidste gang jeg blev gift havde jeg kun en enkelt veninde med, denne gang nok et lidt større entourage: Min søster (Maid of Honour) + 2-3 veninder... Jeg er ikke bange for at de vil påvirke min beslutning, da jeg ved ret præcist hvad jeg går efter...

0

Jeg havde kun min mor med første gang, men det var egentlig bare for at kigge, så jeg fik en ide om hvad min stil koster :-) . Andre i butikken havde 2-4 mennesker med. Nogle butikker er der dog ikke plads til så mange mennesker. Jeg var et kort smut inde i Lilly på strøget i kbh, og der var ikke ret meget plads. 

Jeg kan godt finde på at have op til tre med, men for mig, er det vigtigt at det er nogen, der kender min smag og stil, så de kan svare på mine tvivsspørgsmål. Der er mange forskellige årsager til at have andre med - for mig, er det mest for at blive bekræftet i mit valg og derefter så nogen har set mig i kjolen og kan hjælpe med at finde accessories. Så er det også ret hyggeligt at gøre det til en udflugt :-)

0

Jeg havde en tæt veninde med inde at kigge på de forskellige materialer og silhuetter, og min mor med til den første "rigtige" prøvning. Men jeg skal heller ikke have brudepiger - de ville sikkert sætte pris på at komme med, hvis du skal have det :) Når jeg skal ind til tilretningen skal min mor i hvert fald med, og så står det stadig hen i det uvisse, om der sniger sig en ven med også. Glæd dig - at finde KJOLEN er en fantastisk følelse!

0

Annonce ♥

Nu har jeg ikke været af sted endnu, men har foreløbig bestilt tid til kjoleprøvning 5 steder, de 4 af stederne har jeg min stedmor (min mor døde for 3,5 år siden), min bedste veninde og en anden rigtig god veninde. De kender mig, min stil og jeg stoler 110 % på, at de vil svare mig ærligt, støtte og guide ift. denne vigtige beslutning. Jeg har drømt om at skulle giftes siden jeg var en lille pige, og jeg kan næsten ikke vente til det er min tur. Nu. Snart. Lige om lidt :)

0