Pjevs

bordplan

4 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Det har ikke været sjovt for ham - I kan jo gøre lige hvad I vil. Mange bryder helt med "hovedbordstanken" og sidder sammen med venner m.v. Men hvis I vil følge den tanke/tradition så skal han faktisk siddet ved siden af din mor (eller din fars kone) og du skal sidde ved siden af din far. Hans mor og far skulle have siddet yderst i "forældrerækkefølgen" efter din mor og far hvor I så udmærket kan placere forlover, hans søster eller hvad der måtte være på din side.   

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg synes I skal vælge det som din forlovede har mest lyst til, det kan blive en lidt følsom dag når man mangler nogle vigtige mennesker....

jeg har ingen kontakt med min far så jeg sad ved siden af min farfar (som var meget beæret over pladsen)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det skal I goere det I har det bedst med, og ikke taenke saa meget paa traditioner. Da vi blev gift for et par uger siden havde min mand heller ingen foraeldre med, da hans mor er doed for mange aar siden, og hans far bor paa New Zealand og helbredet ville at han ikke kunne vaere der. Han sad saa ved siden af hans bror og kone som ogsaa var best man og da vi sad i et E, sad hans kammerat og kone taettest oppe ved ham. Mine foraeldre sad saa ved siden af mig. 

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer