Mette

Bryllups lokation på budget

9 indlæg i dette emne

Jeg søger lidt råd og vejledning fra nogle af jer som er i gang eller har planlagt jeres bryllup. 

Efter flere års forlovelse har vi endelig fået sat dato på og er nu lige så stille gået i gang med planlægningen. Vi har talt om hvad vi gerne vil og er nu ved at finde ud af om det kan lade sig gøre. Jeg synes det er en jungle at finde rundt i og håber derfor på hjælp fra jer. 

Vi vil gerne holde bryllup et sted hvor der er mulighed for overnatning for vores gæster, det bliver ikke så stort, kun en 30-40 mennesker. Hele fidusen er at vi gerne vil gøre det til en rimlig pris, hvorfor jeg vil høre om I kan hjælpe med nogle steder i København, Køge, Roskilde eller deromkring hvor I har gode erfaringer med stedet og hvor man ikke skal ligge en formue for at holde en ordentlig fest. 

Jeg sætter virkelig pris for alle jeres forslag. Endvidere hvis I har nogle tips, tricks eller huske ting til en brud der kun lige er gået i gang med planlægningen, tager jeg gerne i mod gode råd :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Mette.

 

Et stort tillykke med det kommende bryllup. Når man gerne vil have mange overnattende gæster til relativt få penge, er det måske værd at undersøge om der er en ledig lejrskole eller spejderhytte i omegnen... prøv evt. www.hyttefortegnelsen.dk

 

Mange hilsner, Stine.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2 hours ago, Mette said:

Tror i det er helt urealistisk at finde et sådan sted hvor man kan komme under 1000kr pr. person? Eller hvad er jeres erfaring?

Du kan godt finde noget uden overnatning, men så skal jeres gæster ud og give 600-1000 kr for overnatning 

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Alternativt skal I leje et sted hvor I selv sørger for at bestille mad, drikkevarer m.v. Dvs. selv står for alt. Så kan det godt lade sig gøre. Fordelen er så også at der ikke er nogle begrænsninger på hvornår festen skal slutte og der kommer ingen og beder om at der bliver skruet ned fordi der ligger folk og sover ovenover, som de gjorde på "Skjalmen" sidste fredag ca. 10 min. efter brudevalsen var afviklet :):)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer