Sign in to follow this  
Followers 0
Frantsenjensen

Klage over feststed

3 posts in this topic

Hej

JEg har lige bruge for et råd. 
Min mand og jeg blev gift i lørdags - på en anerkendt kro på Fyn. Kuvertprisen var 900,- pr. så det er ikke et billigt sted at holde en fest! Der var dog en 70 års fødselsdag i lokalet ved siden af. Rummet var åbenbart kun delt op af sådan en væg man kan trække igennem lokalet. De hørte høj musik med stærk bas hele aftenen (fra kl 18 og frem til kl 03). Dette gjorde, at vi stort set ikke kunne hører nogen af vores taler og dem der sad tættest på skillevæggen kunne ikke snakke sammen da musikken fra modsatte lokale var så høj.

Jeg har tænkt mig at klage over det og forhandle prisen ned. Men jeg ved ikke hvor meget jeg kan forhandle den ned? Det ødelagde jo en stor del af aftenen. 
Hvad ville i gøre?

Kroejeren var klar over at musikken var for høj og undskyldte da vi forlod kroen. 

Edited by Frantsenjensen
0

Annonce ♥

Jeg synes du skal starte med at se, hvad de spiller ud og så kan du altid se, om du kan forhandle det yderligere.

Var I godt klar over da I bookede, at der ville være en anden fest ved siden af, som kunne få indflydelse på jeres bryllup?

Klagede I til personalet undervejs i jeres fest, at larmen fra det andet lokale var for høj?

0

Umiddelbart tvivler jeg på at I får noget ud af at klage, bortset fra at I kommer af med noget som I skal af med, eller der er tale om en meget flink kroejer. 

Når vi taler om 70 års fødselsdage får det mig til at tænke på et bryllup jeg spillede på en "lille kro" nede på Sydsjælland hvor der var 5 selskaber samtidig. Det ene lå lige klods op af det lokale jeg selv spillede i hvor man tydeligt kunne høre orgelhakkerens rytmeboks inde ved siden af under taler. Også selvom der var middag begge steder. Der er jo en grund til atman tit oplever de ældre blive forbavset over at de kan snakke sammen uforstyrret under middagen for det har de ikke været vant til fra de fester de har været til i "deres opvækst" for nogle af "orgelhakkerne" spiller tordnende højt.  

Af samme grund vil jeg aldrig anbefale pågældende kro til nogle men som kunde kan man vanskeligt gøre noget da det er åbenlyst ved booking og besigtigelse at der er andre selskaber. 

0