JanniHell

Denis & Janni´s bryllup. Præcis en måned i dag...

80 posts in this topic

Min nu forlovede friede til mig på vores 2års dag d.29-08-2016 :loveshower:

Så for at få den laaaaaange ventetid til at gå bare lidt hurtigere, vil jeg/vi så småt påbegynde alle forberedelserne :rolleyes:

Grøn: Done

Orange: Under udarbejdelse

Sort: Mangler.

Dato: 12-08-2017. kl.14.30.

Kirke: Bramdrup Kirke

Feststed: Den Gyldne Hane i Kolding.

Kørsel: Porche Panamera

Invitationer: Designet og lavet af os selv i fællesskab. Og de første er delt ud :cheerleader3:

Ringe: Carbon ringe by Anne Cohen. Betalt, endelig bestilling af størrelser laver vi i Juni. (Kunne jo være vi var heldige at have tabt os lidt :floejt:)

Kjole: Er fundet, mangler dog større tilretning grundet nuværende graviditet :rolleyes:

"Brudepige/hjælper til kjole osv.": Min veninde Heidi

Sko: Har kigget på en del forskellige da jeg for forhåbentlig at ungå oplægning af min kjole er nødsaget til en vis højde sko men samtidig heller ikke skal risikere at blive højere end Denis. Han kan slet ikke holdde ud hvis jeg bliver for høj, han elsker at jeg er "så lille" :blush:Så i går var vi ude for at se hvor høje mine sko maks må være og hvilken type han kan lide og heldigvis har vi samme smag :loveshower:

Tilbehør:

Negle: Tid til lækre negle hos Clinique Extend i Middelfart er reserveret til d.11/8 kl.11.15 :sm:

EyeLash extensions: Til til lækre fyldige vipper hos Lash Divine By Trine Maria i Kolding er reserveret til d.11/8 kl.15.00

Hår: Tid til opsætning hos Hårværk i Fredericia er reserveret til d.12/8 kl.9.00

Denis tøj: Så har han været afsted med sin far og bestilt et skræddersyet sæt hos Mond of Copenhagen i Åhus :thumbsupsmileyanim:

Brudebørnenes tøj: Bliver nok fra enten H&M eller Pompdelux, de har så fine kjoler og skjorter :)

Forlover: Denis bedste barndomsven Marc

Toastmaster: Denis barndomsven Kasper

Fotograf: En fra min gamle mødregruppe der er under uddannelse som fotograf skal tage billeder :rolleyes:

Musik: Egen playlist

Morgengave: Er købt

Edited by JanniHell
0

Annonce ♥

Tuuusind tak :loveshower:

Som I kan se, så har vi nu fundet en ny dato. Der var ingen af os der kunne vente til 2018, så brylluppet er nu rykket til d.12-08-2017. Nu krydser vi bare fingre for at kirken har tid, de har lukket i dag så må vente til i morgen med at få af vide om det kan lade sig gøre :floejt:

0

Så er kjolen fundet, det er dog svært at forholde sig til det "endelige" resultat da jeg er gravid i 30uge :blush:

På billedet er der dog to forskellige, den til højre kan der tages af skørtet så den ikke er så stor/strutter så meget for neden. Tag jer ikke af min uheldige holding og ansigtsudtryk, havde mit bøvl med at skulle holde i kjolerne så de ikke strittede ud pga. min store mave :floejt:

Kjolen til venstre er for lang og ligger derfor på gulvet, hvor imod den til højre passer i længden.

og billederne er taget i lidt forskellig vinkel så overdelen/udskæringen ser lidt forskellig ud, men er i virkeligheden ens bortset fra den ene er udsmykket med sten/krystaller.

14593560_10154649955456683_322154856_n.jpg

Edited by JanniHell
0

Annonce ♥

Så fik vi købt vores ringe :loveshower:

Det endte med dem vi havde set på fra starten nemlig Carbon ringe fra C6 by Anne Cohen, bliver for vildt når vi endelig kan sætte dem på hinandens fingre <3

Samtidig har vi besluttet os for invitationernes udseende/grafik, som vi i fællesskab har lavet. Grafikken er nu gjort klar og ligger klar til printning. Og så skal der ellers tilskæres, foldes og limes :thumbsupsmileyanim:

Edited by JanniHell
0

Annonce ♥

On ‎16‎-‎01‎-‎2017 at 1:03 PM, JanniHell said:

Så fik vi købt vores ringe :loveshower:

Det endte med dem vi havde set på fra starten nemlig Carbon ringe fra C6 by Anne Cohen, bliver for vildt når vi endelig kan sætte dem på hinandens fingre <3

Samtidig har vi besluttet os for invitationernes udseende/grafik, som vi i fællesskab har lavet. Grafikken er nu gjort klar og ligger klar til printning. Og så skal der ellers tilskæres, foldes og limes :thumbsupsmileyanim:

Dejligt I er så langt med to så vigtige ting som indbydelser og ringe.
Tager I ringene på før vielsen?

0

9 hours ago, kesa said:

Dejligt I er så langt med to så vigtige ting som indbydelser og ringe.
Tager I ringene på før vielsen?

Ja det er super dejligt :thumbsupsmileyanim:

Nej ringene tager vi først på til vielsen, har bare betalt dem nu. De bliver først endelig bestilt i Juni :)

0

At finde de helt rigtige sko syntes jeg godt nok er svært...

Går normalt kun i "pæne" sko/stilletter når jeg skal i byen, ellers går jeg altid i Sneaks (hovedsagligt Nike :)).

Min kæreste har flere gange nævnt at han ville syntes det var smart (og måske også lidt frækt) hvis jeg også havde et par fede sneaks på til vores bryllup :smiley-eatdrink026:

Nu er det jo så at jeg er på udkig efter de helt rigtigt, og kan slet ikke bestemme mig... Skal det være i en neutral/lidt kedelig farve eller skal jeg vælge at par i en fed og iøjnefaldende farve...? Er helt vild med de blå (som jo også vil gøre at "det blå" er på plads, eller er det for meget? HJÆLP,hvad siger I?

Og hvis jeg kan finde et par billige stilletter, så gør jeg måske også det, så jeg har et par at skifte med :floejt:

air-max-90-ultra-se-E5A5B3E5AD90E8BF90E58AA8E99E8B.jpg

air-max-thea-ultra-premium-womens-shoe.jpg

DSCF6907-1600.jpg

f525818ca2b12b34d92b191c222fe7b9.jpg

FullSizeRender(1).jpg

FullSizeRender(2).jpg

FullSizeRender.jpg

NI111S02W-B11@13.3.jpg

NI111S05X-K12@13.jpg

Nike-Air-Max-90-City-Pack-Tokyo-02.jpg

Rabat-Dame-Nike-Air-Max-90-Salg-Danmark-Online13.jpg

Edited by JanniHell
0

Annonce ♥

Ja, de er godt nok Specielle de røde med hæl,min kæreste ville dø hvis jeg havde dem på :o

Tror næsten det ender med de blå, skal bare lige have mig taget sammen til at bestille dem. Skal lige have mig selv overbevist om at 1200,- ikke er for mange penge at bruge :floejt:

IMG_9355.JPG

Var i H&M i går og fandt denne kjole til min datter somer 7 år, kan man brue den som brudepige kjole?

0

2 hours ago, JanniHell said:

Ja, de er godt nok Specielle de røde med hæl,min kæreste ville dø hvis jeg havde dem på :o

.....

Var i H&M i går og fandt denne kjole til min datter somer 7 år, kan man brue den som brudepige kjole?

Det var bare en joke med de højhælede Nike sko. :-D

Jeg synes den kjole er perfekt som brudepigekjole.

0

2 hours ago, kesa said:

Det var bare en joke med de højhælede Nike sko. :-D

Jeg synes den kjole er perfekt som brudepigekjole.

Det tænkte jeg nu nok :happy: Men der må jo være nogle der syntes de er smarte siden de laver dem :blink:

Ja, den er lidt fin den kjole. Rart det ikke kun er mig der tænker at den egner sig godt til det :a1221:

1

Annonce ♥

Den brudepigekjole er da helt vildt sød, Janni. Jeg har selv købt H&M kjoler til mine piger (hvis de ender i den størrelse til den tid)... :floejt: Jeg holder øje med kollektionen hver sommer, de har ofte noget i lyse blonder/tyll/broderie anglaise til børn, og så køber jeg lidt hjem. Er det ikke lige det perfekte, kan de jo altid bruges som almindelige sommerkjoler. :wink:

0

Så fik jeg lige et ledigt øjeblik til at søge lidt inspiration til hår, negle makeup og brudebuket :)

Ikke sådan med 5 unger, 3 af dem i alderen 2mdr -17mdr. og igang med at lave badeværelse selv :rolleyes:

Negle:

17141091_10155154358116683_1137242_n.jpg

17141318_10155154358146683_1334351102_n.jpg

17141347_10155154358251683_839311705_n.jpg

17141593_10155154358216683_1999564129_n.jpg

17160740_10155154358126683_556136283_n.jpg

17198023_10155154358131683_1781579911_n.jpg

IMG_9383.JPG

Edited by JanniHell
0

Annonce ♥