JanniHell

Denis & Janni´s bryllup. Præcis en måned i dag...

80 indlæg i dette emne

I mandags afleverede jeg min kjole til endelig tilretning hos skrædderen, bliver SÅ spændende når jeg skal se/hente den d.28/7 :rolleyes: Vi nåede frem til at den skulle ligges ca.3cm. op, blonden ved brystet hæftes et par steder og stropperne/ryggen lige have lidt indsyning så stropperne ikke falder ned over skulderne.

Sidst men ikke mindst dejligt, at hun ud i den blå luft bliver nød til at fortælle hvor ufatteligt smuk hun syntes min kjole er og hvor smuk jeg er i den :a1221: Som hun sagde så ser hun maaaange kjoler i hendes job, og hun var VILD med min (sku da en meget lækker kommentar at få) :cheerleader3:

Nå men for det ikke skal være løgn så har jeg stadig ikke fundet mine endelige sko :o Men har nu et par stykker i kikkerten...

Jeg skal have rødt lingeri på da det er mandens store ønske... Og så er det planen at jeg skal have et FC Barcelona strømpebånd på. De to ting ikke passer sammen (farverne) så har endnu ikke bestilt strømpebåndet, men tror jeg gør det og blæser på at det ikke matcher.

MEN har så et spørgsmål, hvad ville i vælge til det røde lingeri? Helt nude strømper eller dem med lidt rød på, med eller uden tå (dem uden tå er dog ikke beregnet til hofteholder...) og røde eller lyse sko???? HJÆÆÆÆLP!!!!

19905392_10155583680921683_4245762147765430317_n.jpg

Redigeret af JanniHell
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

8 hours ago, Kastberg said:

Jeg ville nok vælge de strømper med rød i, men nu er jeg også meget perfektionistisk med at tingene passer sammen :)

Det er også lige præcis det der er mit "problem". Og plejer ikke at gå i sådan noget så kan slet ikke finde ud af hvilken sammensætning der vil være flottest. Har også fået hende til at lave strømpebåndet i rigtig rød så det passer til :floejt:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Lingeri og strømpebukser er ikke liiige min spidskompetance :lol:

Jeg vil bare give dig et lille råd, som jeg selv fik 1 måned før brylluppet: "Nyd forberedelserne - smil af alt - og husk at være forelsket". Det lyder så simpelt, men hvor er det nemt at glemme alle tre dele, når det spidser til med planlægningen. 
Jeg tog virkelig rådet til mig og gik faktisk omkring og smilede det meste af tiden... :) 

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer