Malene91

Butterfly eller slips? -gommen

13 posts in this topic

Annonce ♥

For et par år tilbage var det vist mest slips, men nu er det begge dele.

Det kommer meget an på hvad gommen ellers har på og hvilken type bryllup men holder :)

Personligt skal min gom have butterfly på, en selvbinder selvfølgelig, vi er ikke til de færdigbundne.

0

Er helt på linje med Pup & Pony her :) For år tilbage (da jeg startede i revisionsverdenen) var det slips og jakkesæt hver dag (og på bryllupsjobs) men tiderne har ændret sig.  I dag ser man stadig slips til bryllupsfester men slet ikke i samme omfang som tidligere, hvorimod butterfly bruges i højere grad. Men et eller andet sted vil jeg sige at det vel må være op til gommen selv. Også hvor længe det er på :)

0

Annonce ♥

2 hours ago, diskobil said:

Er helt på linje med Pup & Pony her :) For år tilbage (da jeg startede i revisionsverdenen) var det slips og jakkesæt hver dag (og på bryllupsjobs) men tiderne har ændret sig.  I dag ser man stadig slips til bryllupsfester men slet ikke i samme omfang som tidligere, hvorimod butterfly bruges i højere grad. Men et eller andet sted vil jeg sige at det vel må være op til gommen selv. Også hvor længe det er på :)

Lige min tanke diskobil, her er det fuldstændig op til min forlovede det er jo ham der skal have det på og føle sig godt tilpas ligesom mig :)

Det eneste kan være farven vi lige skal have på plads så vi passer sammen :rolleyes:

0

Hvad så uden, min H2B snakker om ikke og have noget af det, men ved ikke helt hvad jeg synes om det, vil selvfølgelig ikke tvinge ham, men tænker det er en fest og det høre til, ihvert fald bare i kirken..

hvad synes i om det?

0

49 minutes ago, Malene91 said:

Hvad så uden, min H2B snakker om ikke og have noget af det, men ved ikke helt hvad jeg synes om det, vil selvfølgelig ikke tvinge ham, men tænker det er en fest og det høre til, ihvert fald bare i kirken..

hvad synes i om det?

Her ville det klart være hans eget valg :)

1

Annonce ♥

Min H2B skal have butterfly - det har han selv valgt :) Jeg tænker, at et bryllup (i mange tilfælde) i forvejen er meget domineret af brudens meninger, så jeg vil helst bare lade ham tage alle beslutninger om tøj og sådan selv. Så når han siger, hvad han vil, siger jeg bare "fint :) "

0

Annonce ♥