Sophia Nielsen

Duge til bryllup

20 indlæg i dette emne

Hej alle. 

 

Da vi selv skal arrangere alt til brylluppet og kun har lejet lokaler, er jeg gået igang med at lede efter hvide duge. Jeg syntes godt nok det er dyrt at leje sådanne. Er der nogle herinde der har nogle fif til evt selv at lave hvide duge, eller kender steder hvor de ikke koster en formue når man skal bruge minimum 8 stk. ? 

Ha en dejlig solskinsdag :) 

 

 

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu syr jeg mine egne, men jeg har læst flere steder, at mange bruger hvide lagner fra IKEA :) De er billige, og man kan altså ikke se, at de er lagner. Man skal vist bare lægge dem dobbelt, da de ellers bliver lidt gennemsigtige.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Stof2000 har noget stof, der hedder Luksus Stout, som er sådan noget ubehandlet bomuld. Det ser rigtig fedt ud til vores rustikke tema, fordi det ikke er ligeså pænt som helt hvide duge. Jeg har været ude og måle vores borde op (de er firkantede). Da stoffet fra Stof2000 er 160 cm bredt, bestemmer det jo så lidt bredden på dugen. Så der kommer  til at være lidt under 40 cm ud over kanten på hver side, hvilket er meget passende, synes jeg. Men det er basically bare store firkanter, jeg klipper ud og syr kanter på.

Nu ved jeg ikke, om det er runde borde, I skal have, men så bliver det måske lidt mere avanceret :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for svar. 

Det er nemlig runde borde vi skal have... Jeg er ikke den mest fixe med en symaskine , men måske jeg skulle prøve mig frem med hjælp fra den ændre generation i familien og IKEA lagner ... :-)  dugene smal godtnok være 220x220 så det er lidt af en bunke stof der skal til ...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

On ‎15‎-‎09‎-‎2016 at 1:23 PM, Sophia Nielsen said:

Hej alle. 

 

Da vi selv skal arrangere alt til brylluppet og kun har lejet lokaler, er jeg gået igang med at lede efter hvide duge. Jeg syntes godt nok det er dyrt at leje sådanne. Er der nogle herinde der har nogle fif til evt selv at lave hvide duge, eller kender steder hvor de ikke koster en formue når man skal bruge minimum 8 stk. ? 

Ha en dejlig solskinsdag :) 

 

 

CTI Party har runde duge til ca. 135 kr. det er papir men dem der næsten er som stof, de fås i flere farver

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
On 28. september 2016 at 11:04 AM, denmodne said:

CTI Party har runde duge til ca. 135 kr. det er papir men dem der næsten er som stof, de fås i flere farver

Tak for info. Vi vil bare helst have rigtigt stof :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror generelt, at det er svært at finde billige duge til en god pris. Hvis jeg var dig, så ville jeg sy eller købe mine egne og efter brylluppet så sælge dem videre. Du kan helt sikkert sælge dem og miste under 100 kr. pr . dug. :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

On 2. oktober 2016 at 6:06 PM, MiaLuise said:

Jeg tror generelt, at det er svært at finde billige duge til en god pris. Hvis jeg var dig, så ville jeg sy eller købe mine egne og efter brylluppet så sælge dem videre. Du kan helt sikkert sælge dem og miste under 100 kr. pr . dug. :)

Havde jeg også overvejet meget . Men kan man få stof der er 230 cm i bredden? :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
On 2. oktober 2016 at 8:54 PM, Dianapigen said:

Beklager. havde slet ikke set hvad du havde skrevet. De hedder Dvala og koster 139 kroner stykket :) 

Tak jeg kigger på det :-) 

 

jeg kan ikke finde det i 220x220??

Redigeret af Sophia Nielsen
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer