JanniHell

Kan/må man være hvid/råhvid/creme brud til sit 2 bryllup?

8 indlæg i dette emne

Som overskriften siger, så er det 2 gang jeg skal giftes og min kærestes 1 gang. Han vil helst have at jeg er hvid brud, og det vil jeg jo gerne opfylde. MEN vil det være helt forkert? Kan se at der er mange der bliver gift som hvid brud ved deres 2 bryllup...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kender en der ved sit første bryllup blev gift på rådhuset i en lyserød kjole. 2. gang var i kirke, og der skulle dne bare have alt hvad den kunne trække.

 

Om det så er 10'ende gang, tag på hvad du vil :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

7 hours ago, JanniHell said:

Som overskriften siger, så er det 2 gang jeg skal giftes og min kærestes 1 gang. Han vil helst have at jeg er hvid brud, og det vil jeg jo gerne opfylde. MEN vil det være helt forkert? Kan se at der er mange der bliver gift som hvid brud ved deres 2 bryllup...

nu er jeg lige blevet gift for anden gang <3 og jeg var hvid brud, det var jeg dog ikke første gang.. MEN jeg synes sagens du kan være hvid brud også selv om det er anden gang 

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvorfor skulle du ikke kunne det? 

Det er da noget fis at sige at fordi det er anden gang, så må man ikke føle sig som en rigtig brud?

din kærlighed til din kommende mand er da på ingen måde mindre, om nogen så måske større, end første gang du prøvede det! 

 

Go nuts! Det er JERES dag! 

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer