Missfynbo

Brudesmykker - hvad synes I?

21 posts in this topic

Nå.

Jeg kunne godt bruge lidt råd her. 

Jeg tror,jeg har besluttet mig for - i hvert fald i skrivende stund - at jeg ikke skal have halskæde på til mit bryllup 

Jeg forventer at skulle have kjole med blonder og lidt ærmer på samt et slør, så vil ikke have alt for meget. 

Men et par øreringe skal jeg have. Jeg har et par bud her :lol: 

Nå billederne er kæmpe. De næste par kommer i kommentarerne.

Screenshot_20160918-184012.png

0

Annonce ♥

Nu er det jo svært at få et helhedsindtryk uden at have set kjole og hvordan du forestiller dig med håret.

Jeg synes bedst om nr. 1 + 2, nr. 3 synes jeg er kedelig :)

0

Annonce ♥

Jeg kan personligt rigtig godt lide nummer 3, fordi de netop er enkle og fine :)

0

16 minutes ago, Ki Schou said:

Nu er det jo svært at få et helhedsindtryk uden at have set kjole og hvordan du forestiller dig med håret.

Jeg synes bedst om nr. 1 + 2, nr. 3 synes jeg er kedelig :)

Ja det er det selvfølgelig :lol:Hår1.jpgHår2.jpgHår3.jpg

Her er der 3 frisurer. De er selvfølgelig lidt forskellige, men det bliver noget opsat/halvt opsat hår. Måske ikke så meget tingeltangel i, som på det sidste billede for eksempel. 

0

27 minutes ago, SilleMy said:

Jeg kan personligt rigtig godt lide nummer 3, fordi de netop er enkle og fine :)

Ja det er også der, jeg kommer i tvivl. Less is more. Men på den anden side kan jeg virkelig også godt lide hjerterne. Tror måske nr 1 er for meget, for de skal jo heller ikke tage fokus. 

0

Jeg tænker boho/vintage når jeg ser den sidste frisure, som er så fin. Hvilken stil er din brudekjole?

Af de 3 ørenringe du har vist passer nr. 1 klart mest til vintage stilen, hvis det er dit mål med looket :) 

0

Annonce ♥

Jeg ville nok ikke kalde den vintage, selvom når jeg kigger i min pinterest godt kan se, at meget af det er vintage inspireret. Jeg har ikke været på brudekjolejagt endnu, men jeg tænker, det bliver noget A line med blonder. Er stor fan af blonder. Og det bliver med ærmer af en art, for jeg føler mig ikke ret godt tilpas i en ærmeløs kjole. 

0

Så ville jeg helt sikkert vente med at bestemme tilbehøret til du har valgt din kjole.

Pøj pøj med det hele :)

0

Hihi jeg er nok bare vildt utålmodig efter at købe et eller andet :floejt:

Skal først prøve kjoler til januar, tror jeg, og der er jo bare 100 år og en madpakke til ... 

0

Annonce ♥

God idé at vente - jeg er slet ikke endt med den type kjole, jeg først troede, jeg skulle have :)

0

Nej det er jo også det. Men nu er de smykker her billige (ebay), så det er heldigvis ikke den store udskrivning. Vi har nogle poster, vi ikke ønsker at spare på, hvor smykkerne ikke er så vigtige for mig :) så kan jeg bruge dem til en anden lejlighed.

Men er godt nok også spændt på, hvilken kjole jeg ender med ift, hvad jeg selv tænker. Måske ser det bare helt forkert ud. Men nu skal jeg også lige af med lidt kg først :td::pokey:

Men det når jeg meget snart - er godt i gang <3

0

On Monday, September 19, 2016 at 8:41 PM, Missfynbo said:

Hihi jeg er nok bare vildt utålmodig efter at købe et eller andet :floejt:

Skal først prøve kjoler til januar, tror jeg, og der er jo bare 100 år og en madpakke til ... 

Hvad så, Missfynbo... har du fået prøvet nogle kjoler? :) Vi er jo for længst forbi januar nu... smid gerne billeder op i den store kjoleprøvnings-tråd! :lol:

Mvh, Stine. 

0

Billedresultat for blå øreringedisse , er super flotte ... men jeg er også til det helt enkle, tænker der er lidt for Dronning Magrethe over de 3 du viser:tunge:

0

Annonce ♥

Jeg kan godt li nr. 1 og nr. 3 :)

0

On 5/3/2017 at 7:32 AM, enkenoguniformen said:

Hvad så, Missfynbo... har du fået prøvet nogle kjoler? :) Vi er jo for længst forbi januar nu... smid gerne billeder op i den store kjoleprøvnings-tråd! :lol:

Mvh, Stine. 

Hov havde da ikke set, jeg var tagget her :floejt:

Kjolen er fundet! Den 21. januar for at være helt præcis <3 jeg endte med en fin lilly model. 

Uha ville gerne smide billede op. Det må jeg lige tænke over. Har ikke lagt det op mange steder. Kun i nogle tråde i lukkede bryllupsgrupper på fb :lol:

Men jeg endte med en kjole i total blonder (forventet), men uden ærmer eller stropper af nogen art. Det kom ret bag på mig :c166:

0

On ‎09‎-‎03‎-‎2017 at 2:38 PM, denmodne said:

Billedresultat for blå øreringedisse , er super flotte ... men jeg er også til det helt enkle, tænker der er lidt for Dronning Magrethe over de 3 du viser:tunge:

Hvem har lavet disse ? de er super søde.

0

Annonce ♥

35 minutes ago, momme78 said:

Hvem har lavet disse ? de er super søde.

De er fra Julie Sandlau

0