Luffegås

Luffegås's bryllup 18.08.18 Kjole fundet

79 posts in this topic

13 hours ago, enkenoguniformen said:

Ha ha ha.... jeg sagde "Selvfølgelig vil jeg det... efterfulgt af det med bagningen... du kan læse historien på side 1 i tråden,så giver det mere mening.... :biggrin:

Ha ha ha :lol::) Jeg var lige inde og læse på din side - sikke en god historie :) 

0

Annonce ♥

Kæresten har fået et rigtigt godt arbejde også nu, og jeg har præsteret at få 2 positive streger på en graviditetstest ;) . Så måske bryllup bliver med barnedåb? :a1221::blush:

I altfald er det skønt der kommer gang i økonomien nu, så kan jeg købe kjole inden jeg bliver "stor" , og så må vi se ad med resten.
Man er jo altid lidt angst, fordi der er et barn i maven betyder ikke nødvendigvis det er det man får ud, men jeg er kun endnu mere glad for vores afslappede bryllups"fest" nu :cheerleader3:Havde det været et større barn havde jeg sagtens kunne finde barnepige for at nyde "vores" dag, men det passer mig fint at tingene nok bliver mere rolige nu :)

0

TILLYKKE og held og lykke med graviditeten <3

Jeg forstår godt du glæder dig til - og over - jeres afslappede bryllup. Vi har også valgt et afslappet bryllups"fest" - ikke fordi vi 'frygtede' at en af os skulle blive gravide  :lol: men fordi det passer bedst til os.

0

Sikke en skøn nyhed, hjertelig tillykke med graviditeten. <3 Jeg kan godt forstå I vælger at holde kortene lidt tæt til kroppen mht. Planlægningen- det er JERES bryllup, ikke gæsternes.

0

Annonce ♥

vupti, så gik der lige et halvt år :D 

49 dage til termin, og jeg fik ikke fundet en kjole inden fødsel, men jeg har det afslappet med det, nu kan jeg finde en i marts, og så kan vi gå udfra den kropsform i stedet.

Tilgengæld har vi i dag booket fotograf, det var jo godt nok også på tide med den dato :D Men der var lige et opslag med en på facebook der var begyndt også at tage bryllupsbilleder, og så slog vi til, til en fair pris synes jeg, hvor vi så også får filerne, og kan købe print derudover. Vores fotograf kan findes her: https://www.miamacomphotography.com/ 

Vi holder ikke den klassiske barnedåb og bryllup sammen, vi har i stedet valgt at lægge barnedåb i juni, og så lejet nogle madpakkehuse i madsbyparken, så det får sin egen event og planlægning gudskelov.

Vi har haft sendt save-the-date ud, men tror vi skal igang med invitationer inden længe, da overnatningsmulighederne nok bliver små, og synes det er fint hvis vi kan

Tilgengæld er vi gået tilbage til planen om at blive i vores festlokaler, og ikke tage ud og spise. Vi slutter dog nok kl. 01, det er ikke os at feste ud på natten længere, og føle sig som lort næste dag, så hellere være friske til at rejse direkte og tage vores pige med.

Det er vildt at se hvordan vores prioriteter har forandret sig når jeg kigger på min deadlineliste i wunderlist, jeg er slet ikke så meget fremme i skoene længere, men jeg glæder mig siiiiindsygt til at stå der i kirken. Det er nok for mig også blevet det vigtigste nu, at se ham stå der, og skulle give ham en ring på, jeg kan mærke resten næsten snart kan være ligegyldigt, bare jeg "får" ham resten af livet :loveshower:

0

Fødte d. 3/3, så har bare ventet på at skulle ud og finde kjole.

Og i dag blev den så fundet. Jeg havde regnet med Panayotis ville være for småt og for dyrt, men helt ærligt fik jeg bedre oplevelse der end i Lilly. Jeg var gået ked af det fra Lilly, fordi mine armen så af helvede til ud i breden, og ikke mindst var udvalget ikke specielt, den kjole hun endte med at give mig tilbud på føltes bare ikke rigtig.. 
Jeg var heller ikke forberedt på at kjoler sidder af H til fordi de jo ikke kan smyge sig ind til kroppen og blive tæt. Så alt sad dårligt.

SÅ gik jeg i Panayotis, og fik bare en god behandling, alt for mange flotte kjoler at prøve, og endte med en jeg er sikker på får min forlovede til at græde.

https://shop.panayotis.dk/products/nikita-2016-brudekjole-fra-panayotis

Edited by Luffegås
0

3 hours ago, Luffegås said:

Og i dag blev den så fundet. Jeg havde regnet med Panayotis ville være for småt og for dyrt, men helt ærligt fik jeg bedre oplevelse der end i Lilly. Jeg var gået ked af det fra Lilly, fordi mine armen så af helvede til ud i breden, og ikke mindst var udvalget ikke specielt, den kjole hun endte med at give mig tilbud på føltes bare ikke rigtig.. 
Jeg var heller ikke forberedt på at kjoler sidder af H til fordi de jo ikke kan smyge sig ind til kroppen og blive tæt. Så alt sad dårligt.

SÅ gik jeg i Panayotis, og fik bare en god behandling, alt for mange flotte kjoler at prøve, og endte med en jeg er sikker på får min forlovede til at græde.

Hjertelig tillykke med fundet af kjolen. Det er altså sjovt med det der kjokeprøvning. Jeg havde fuldstændigt den modsatte oplevelse af dig: Jeg var SÅ positivt overrasket over Lilly, mens min tur i Panayotis var ret skod på mange plan. Det er lidt pudsigt, men jeg prøvede faktisk også den brudekjole du har valgt :lol: Jeg er sikker på, den klæder dig godt- den havde en rar pasform og et flot snit. Så kan du krydse DET af på listen. Åh manner, kan du også mærke, at tiden flyver ret hurtigt lige nu?

0

15 hours ago, Luffegås said:

Ihh tillykke med både baby og brudekjole!! :cheerleader3:Hvor lyder det bare fantastisk det hele! Skal vi ikke se billeder af baby?

Kjolen er SÅ smuk, og dejligt at høre du gik fra en dårlig til en god oplevelse. Det er så vigtigt at føle sig godt behandlet når man skal bruge så mange penge og forhåbentlig føle sig smukkere end nogensinde før!! 

0

Annonce ♥

Ringene er fundet!

Jeg ville meget gerne finde ringen ude i en butik, så vi var kørt hele vejen til kolding på en solskinsdag, og med en halv-knotten baby. Gik ind i en smykkebutik, og blev så ærgelig over servicen, jeg havde nok forventet der var en men det var virkelig bare "Det her er hvad vi har, så bare kig". Ingen snak, ingen guiden ind på hvad materialer man kunne vælge imellem til de 2 farvede. Gudskelov havde min forlovede sat sig ind i ret meget, og kunne komme med spørgsmål til at quicke hende op, men der var ingen hjælp. Og så blev baby sur, og så sagde vi tak for kigget..

For sjov kiggede jeg så på Glamira.dk og faldt over en ring med uendelighedssymbolet på. Og så var jeg forelsket. Den lille sten symbolisere for mig vores datter. Inde i skal der graveres "I love you" - "I know" :) Fra Star Wars

vores ringe.jpg

0

53 minutes ago, Luffegås said:

Ringene er fundet!

Jeg ville meget gerne finde ringen ude i en butik, så vi var kørt hele vejen til kolding på en solskinsdag, og med en halv-knotten baby. Gik ind i en smykkebutik, og blev så ærgelig over servicen, jeg havde nok forventet der var en men det var virkelig bare "Det her er hvad vi har, så bare kig". Ingen snak, ingen guiden ind på hvad materialer man kunne vælge imellem til de 2 farvede. Gudskelov havde min forlovede sat sig ind i ret meget, og kunne komme med spørgsmål til at quicke hende op, men der var ingen hjælp. Og så blev baby sur, og så sagde vi tak for kigget..

For sjov kiggede jeg så på Glamira.dk og faldt over en ring med uendelighedssymbolet på. Og så var jeg forelsket. Den lille sten symbolisere for mig vores datter. Inde i skal der graveres "I love you" - "I know" :) Fra Star Wars

vores ringe.jpg

Det er en fin detalje med uendelighedstegnet- og passer meget godt til datoen 18.08.18 :lol: Det er sødt med den lille sten i og flot med guldkanten på herre-ringen. Flot valg.

0

Holy shit, så kom vi lige lidt tættere på. Havde i dag mor og svigermor med til Vejle for at hente kjolen til skrædder. I Panayotis fik de lov at se mig i kjolen i flotte omgivelser, det var ret fantastisk at se deres blikke og reaktioner.
Jeg sidder ærligt og føler jeg savner min kjole, gid man havde den på maaange flere gange end bare brylluppet. 

Får den igen 8. august :D men dejligt der nu er styr på det.

Og så har jeg booket Brudestyling.dk til hår, er ikke sikker på make-up endnu..

0

On 6/21/2018 at 11:44 PM, Luffegås said:

Holy shit, så kom vi lige lidt tættere på. Havde i dag mor og svigermor med til Vejle for at hente kjolen til skrædder. I Panayotis fik de lov at se mig i kjolen i flotte omgivelser, det var ret fantastisk at se deres blikke og reaktioner.
Jeg sidder ærligt og føler jeg savner min kjole, gid man havde den på maaange flere gange end bare brylluppet. 

Får den igen 8. august :D men dejligt der nu er styr på det.

Og så har jeg booket Brudestyling.dk til hår, er ikke sikker på make-up endnu..

Årh Altså, det er bare fantastisk at få kjolen på igen- FEDT at din mor og svigermor var vilde med den. Det er nemlig sjovt at se folks reaktioner.... min søster begyndte at græde, da hun så mig i min - og hun tuder ellers aldrig!

Det lyder spændende med brudestyling.dk- hvad tænker du mht. Håret? Og så er det jo bare VILDT SNART at vi skal stå der i kirken... er du også ved at gå op i limningen? Jeg er så spændt!

0

Annonce ♥

13 hours ago, enkenoguniformen said:

Årh Altså, det er bare fantastisk at få kjolen på igen- FEDT at din mor og svigermor var vilde med den. Det er nemlig sjovt at se folks reaktioner.... min søster begyndte at græde, da hun så mig i min - og hun tuder ellers aldrig!

Det lyder spændende med brudestyling.dk- hvad tænker du mht. Håret? Og så er det jo bare VILDT SNART at vi skal stå der i kirken... er du også ved at gå op i limningen? Jeg er så spændt!

Ja, 6 uger til i dag :o:o!!

Nu er vi nået dertil at jeg helt koncentreret skal sætte mig en time og kun tænke bryllup, har vi alt, hvad skal findes.

Vi har lige ombestemt os for at få buffet i stedet for fade på bordene, Kokken og Jomfruen havde et alt for godt tilbud.

så først i dag har jeg spurgt mine svigerinder om de vil være brudepiger. 

Jeg aner stadig intet om hvordan vi mon skal komme fra kirke til forsamlingshus, når der er 5 minutters kørsel, og vi vil have taget billeder i gåafstand nærmest, men måske vi nok bare vælger den korte kørsel alligevel.

Så for nylig har vi inviteret ca. 100 personer til reception, men the power of facebook gør jo at mange nok ikke kommer. Så vi får lidt af det drømmebryllup vi alligevel vil have med mange mennesker omkring os :)

Jeg ved bare mit hår skal sættes op, men overvejer faktisk at hun laver en fletning hvis hun kan som kan blive rigtig flot. Jeg har ikke klippet mig i lang tid, og ikke farvet hår heller, så det er helt au natural..

Min H2B har lejet jakkesæt ved en skrædder i Odense, og fået sin bedste ven og sin svoger i nogenlunde samme jakkesæt siger han :P Fedt han synes de skal ligne.

Edited by Luffegås
0

3 minutes ago, Luffegås said:

Ja, 6 uger til i dag :o:o!!

Nu er vi nået dertil at jeg helt koncentreret skal sætte mig en time og kun tænke bryllup, har vi alt, hvad skal findes.

Vi har lige ombestemt os for at få buffet i stedet for fade på bordene, Kokken og Jomfruen havde et alt for godt tilbud.

så først i dag har jeg spurgt mine svigerinder om de vil være brudepiger. 

Jeg aner stadig intet om hvordan vi mon skal komme fra kirke til forsamlingshus, når der er 5 minutters kørsel, og vi vil have taget billeder i gåafstand nærmest, men måske vi nok bare vælger den korte kørsel alligevel.

Så for nylig har vi inviteret ca. 100 personer til reception, men the power of facebook gør jo at mange nok ikke kommer. Så vi får lidt af det drømmebryllup vi alligevel vil have med mange mennesker omkring os :)

Jeg ved bare mit hår skal sættes op, men overvejer faktisk at hun laver en fletning hvis hun kan som kan blive rigtig flot. Jeg har ikke klippet mig i lang tid, og ikke farvet hår heller, så det er helt au natural..

Min H2B har lejet jakkesæt ved en skrædder i Odense, og fået sin bedste ven og sin svoger i nogenlunde samme jakkesæt siger han :P Fedt han synes de skal ligne.

6 uger, det er vildt! Det lyder også meget fedt med buffet- så er der altid noget, der falder i alles smag. 

Jeg overvejer også noget med fletning, men jeg synes jeg skifter mening hele tiden... måske er jeg bare mere til det klassiske. Det skal i hvert fald sættes op. 

Hvor fint, at din mand har fået gutterne i nogenlunde ens tøj- de bliver da SÅ tjekkede :thumbsupsmileyanim:

0

Ang. hår tænker jeg mere noget i denne stil. Iih glæder mig til prøveopsætning på mandag! 

images?q=tbn:ANd9GcTNhCX1txp8btSUd_zptK-

Skrev lige til præsten i dag, hun er på ferie til på tirsdag.

Har fået opdateret planen på side 1.

Min H2B gik lige igang med bordplanen i går, bum så var den ordnet :D Så sejt. Der er nogen ting jeg er usikker på ved den, men sådan vil det vil altid være når familier skal blandes.

0

Annonce ♥

7 minutes ago, Luffegås said:

Ang. hår tænker jeg mere noget i denne stil. Iih glæder mig til prøveopsætning på mandag! 

images?q=tbn:ANd9GcTNhCX1txp8btSUd_zptK-

Skrev lige til præsten i dag, hun er på ferie til på tirsdag.

Har fået opdateret planen på side 1.

Min H2B gik lige igang med bordplanen i går, bum så var den ordnet :D Så sejt. Der er nogen ting jeg er usikker på ved den, men sådan vil det vil altid være når familier skal blandes.

Smukt hår!

Ja, det med bordplanen kan være VIRKELIGT tricky. Vores er blevet ændret nogle gange efterhånden, men nu er jeg tilfreds.

0

Yay, en gammel veninde var lige forbi i dag og undervise os i brudevals. Hun har danset i mange år og lært folk den, så vi var i trygge hænder :) Min kæreste dansede bare efter den hurtige version EFTER vi var gået igang med at danse til den langsomme, så jeg kunne ikke følge med. Det bedste var dog han her til aften sagde det var frækt at danse tæt :P
Og så tror vi at vi har polterabend på lørdag :D
Min mor spurgte i går om jeg vil med hende ud og købe sko på lørdag, fordi hun ikke aner hvad der vil gå godt til hendes flotte nye kjole. Jeg prøvede at skrive til hende jeg måske ikke kunne pga. vi ikke har haft polterabend og hun skrev bare "sådan noget er da aldrig om morgenen!!",, øøh jo, det er de da næsten altid, men hvad ved hun om det:P Jeg tilbød fredag i stedet men det kunne hun ikke. Hun vil så hente mig kl. 10:30 skriver hun. Vi har lige fået en baby, min mor er helt desperat efter at være sammen med sit barnebarn, MEN hendes bil har ikke bagsæde. Det er derfor meget mystisk min mor vil hente mig, og ikke tænker min datter ind i det at tage ind til byen (plus hun ved jeg kan tage vores bil i weekenderne)..
Så, det er jo selvfølgelig nok vores datter hun skal hente på lørdag :D
Så nu ved vi da vi skal gøre rent på fredag, og ærligt, kunne det være fedt at have pakket alt til overnatning for omvendt at sige vi har luret hende.
Men kæft jeg får en lang næse hvis vi virkelig bare skal kigge på sko
Edited by Luffegås
0

Uha, det bliver spændende om det virkelig er lørdag I bliver poltet! Jeg håber i hvert fald, at I får en rigtigt dejlig dag.

Har du præferencer ift. buketten, eller har kæresten fået helt frit spil?

0

Annonce ♥

23 hours ago, enkenoguniformen said:

Uha, det bliver spændende om det virkelig er lørdag I bliver poltet! Jeg håber i hvert fald, at I får en rigtigt dejlig dag.

Har du præferencer ift. buketten, eller har kæresten fået helt frit spil?

Min plan har hele tiden været noget med solsikker, men fandt en lidt vild buket forleden på nettet som jeg blev helt syg med. Masser af rød og blå også. Så nu er jeg spændt.

0

30 minutes ago, Luffegås said:

Min plan har hele tiden været noget med solsikker, men fandt en lidt vild buket forleden på nettet som jeg blev helt syg med. Masser af rød og blå også. Så nu er jeg spændt.

Solsikker er også vildt flotte! Glæder mig til en masse billeder- jeg håber du vil lave en beretning :)

0

Ork ja, der skal nok komme beretning :)

Nu sidder vi bare klar og venter på polterabend i morgen, dog med spænding i maven, vores lille pige fik 5 mdrs. vaccine i går, og har været feberramt lige siden, det gør os ærligt triste helt ind i sjælen, selv når hun faktisk griner og viser hun er nogenlunde okay.
Jeg har lyst til at være der for hende, og kan ikke helt klare min mor skal være der.. Så håber vores pige vågner glad i morgen tidlig, frisk og rask.

Har glemt at sige, mine svigerinder spurgte om jeg havde krav til brudepigekjole, og så skrev jeg "vi elsker blåt". 

Nu har de i denne uge sendt mig billeder af de var inde og købe kjole, og jeg tudede sgu næsten, kæft de er flotte ! <3

0

10 hours ago, Luffegås said:

Ork ja, der skal nok komme beretning :)

Nu sidder vi bare klar og venter på polterabend i morgen, dog med spænding i maven, vores lille pige fik 5 mdrs. vaccine i går, og har været feberramt lige siden, det gør os ærligt triste helt ind i sjælen, selv når hun faktisk griner og viser hun er nogenlunde okay.
Jeg har lyst til at være der for hende, og kan ikke helt klare min mor skal være der.. Så håber vores pige vågner glad i morgen tidlig, frisk og rask.

Har glemt at sige, mine svigerinder spurgte om jeg havde krav til brudepigekjole, og så skrev jeg "vi elsker blåt". 

Nu har de i denne uge sendt mig billeder af de var inde og købe kjole, og jeg tudede sgu næsten, kæft de er flotte ! <3

Heldigvis plejer vaccinationsfeber at gå ret hurtigt over igen- jeg håber hun er frisk. Hav i hvert fald en rigtigt god dag. Husk at nyde den! :)

Fedt med brudepigerne- blå er også en fantastisk farve.

0