Anicalouise

Vores Bryllup 9/9-17

17 posts in this topic

Det hele startede på Køge torv d. 27/11-2011 hvor jeg skulle mødes med den lækreste mand fra dating.dk <3 Knap 5 år efter faldt denne dejlige mand på knæ og friede til mig på Køge torv en lørdag aften foran 100 mennesker <3 Og jeg sagde JA <3 Så nu er vi sammen på vej til at blive Hr. & Fru.

Vores Planlægning.

Er købt/ bestilt

Dato for bryllup: 9/9-17
Budget: PT 97.000 kr
Kirke: Højerrup Gl. Kirke 12.30
Feststed: Klinten Rødvig med overnatning til alle gæster
Musik: DJ booket - ven af huset.

Violin i kirken : er booket

Solosangerinde i kirken - Amalie min store pige skal synge for os- Og det lyder SÅ smukt <3
Fotograf:  Er booket - samme fotograf som brudgroms brors bryllup
Kørsel: Hestevogn er bestilt

Mad: 3 retters middag
Drikkevarer: Fri bar i 6 timer fra kl 18.30

Bryllupskage: er bestilt
Gæsteliste: 26 til middagen ca 50 til reception
Forlover: Brudgroms bror
Brudebørn: Vores 4 søde unger

Brudepige : Min bedste veninde
Toastmaster: Min anden fantastiske veninde
Gavekoordinator: min skønne bedste veninde

Bordplan er lavet
Tema: Creme/lyserød/guld
Blomster og pynt: enkel - lidt som nyplukket markblomster
Ringe: Vi kigger på guld ringe - 

Invitationer: er fundet og er så fine - teksten er skrevet 

DIY:
Kirkeprogram:
Risposer:
Bordplan:
Bordnumre:
Bordkort:
Menukort:

Køb :
Gæstebog:

bryllups hjemmeside : er lavet - www.bryllup-Bjerregaard.dk 

Brudens tøj og forberedelser
Kjole: er købt hos Panayotis i Vejle
Sko:
Slør: Er købt - bliver speciel lavet til mig da jeg gerne vil have et længt slør der passer i blonden som kjolen - så 2,05 langt bliver det
Taske:
Strømpebånd: Gave fra Panayotis
Smykker:
Brudehår: Så er frisøren bestilt både til mig, min veninde og vores piger - Stender Solrød står for at gøre os så fine til dage.

Makeup: Klinikunicare - har vi valgt til brudemake up og min venindes makeup
Negle:
Vipper:

Brudgrommens tøj og forberedelser

Jakkesæt:

Skjorte:
Sko:
Slips:

Børnenes tøj

Samuel

Alberte - Mørkeblå kjole er købt

Noah

Amalie

Brudepigens tøj

Samme kjole som Amalie

Edited by Anicalouise
0

Annonce ♥

Min kæreste havde allerede drømt en helt speciel kirke - nemlig Højerup Kirke på Stevns Klint. Da jeg ikke har noget forhold til en speciel kirke, synes jeg, at jeg ville give denne kirke en chance. Og den er bare noget af, det allermest romantiske jeg nogensinde har set. Alteret ligger på Balkonen, så man bliver viet på balkonen med havet som vidne <3 

kirke.png

kirke2.jpg

altan.jpg

Edited by Anicalouise
0

Annonce ♥

Så er feststedet også booket. Vi skal holde festen på Klinten i Rødvig, i deres sal der hedder pyramiden. Vi har lejet værelser til alle vores gæster, så festen kan vare så lang tid som muligt <3 Vi har haft første møde med Klinten og de er bare så utrolig søde og profesionelle.

Dagen før brylluppet har vi lejet et værelse til min bedste veninde og mig på stedet - så vi rigtig kan tøsehygge og starte dagen sammen <3 

klinten 1.jpg

klinten2.jpg

sea-side-plus-vaerelse-konference-hotel-klinten.jpg

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Vi har lavet vores program for dagen - og forventer at det ser sådan her ud :-)

Lørdag den 9. september

Kl. 12.30 Vielse i Højerup Gl. Kirke

Vær gerne i kirken et kvarter før: 12.15

Efter vielsen ca. kl. 13.15 byder vi på et glas champagne uden foran kirken, og nyder den fantastiske udsigt.

Omkring kl. 13.45 forlader vi kirkepladsen, hvor Bruden & Brudgrom kører ud og får taget billeder i den smukke natur.

Gæsterne kører mod Klinten Rødvig (turen tager ca. 15 min.)

(Sig til hvis I mangler et lift til Klinten Rødvig, så sørger vi for, at I kan køre med nogle)

Forventet ankomst kl. 14.00 til Klinten Rødvig Havn, Søndervej 8, 4673 Rødvig Stevns.

Gæster, der skal overnatte på hotellet bedes tjekke ind inden receptionen.

Kl. 15.00-17.00 Reception i Gårdhaven foran Pyramidesalen. Velkomstdrink og Bryllupskage.

Herefter kan folk hygge sig og slappe af på terrassen eller i haven, hvis vejret er godt. Der er også tid til at gå op på værelserne og friske sig op eller tage en powernap, hvis man er til den slags

Kl. 18.00 samles vi igen i Pyramide salen og går til bords

Kl. 23.45 Brudevals.

0

Så er kjolen købt <3 den er så smuk - langt fra hvad jeg troede, jeg skulle have på, men da jeg stod i den, var det bare MIN kjole <3 Den er fra Hollanske Ladybird.http://ladybird.nl/

Jeg har fået lavet det smukkeste slør i 2,05 meter - med samme blonde kant som kjolen.  Jeg glæder mig ubeskriveligt til, at gå op ad kirkegulvet med den på <3 

Panayotis i Vejle - er helt fantastiske - jeg havde Sandie som min hjælper- hun er super sød, nede på jorden. Og fik mig til at føle mig speciel. Så selvom turen til Vejle var lang fra sjælland, så var det det hele værd <3

Edited by Anicalouise
0

Hvor er det dejligt, at du har haft så positiv en oplevelse og fandt drømmekjolen <3

Jeg har aldrig hørt om Ladybird før, men hold da op nogle smukke kjoler de laver!

Tak for introduktionen :)

PS. Håber vi får et billede at se på et tidspunkt :wink:

0

Annonce ♥

On Sunday, November 06, 2016 at 8:18 PM, Anicalouise said:

Så er kjolen købt <3 den er så smuk - langt fra hvad jeg troede, jeg skulle have på, men da jeg stod i den, var det bare MIN kjole <3 Den er fra Hollanske Ladybird.http://ladybird.nl/

Jeg har fået lavet det smukkeste slør i 2,05 meter - med samme blonde kant som kjolen.  Jeg glæder mig ubeskriveligt til, at gå op ad kirkegulvet med den på <3 

Panayotis i Vejle - er helt fantastiske - jeg havde Sandie som min hjælper- hun er super sød, nede på jorden. Og fik mig til at føle mig speciel. Så selvom turen til Vejle var lang fra sjælland, så var det det hele værd <3

Hej Anicalouise.

Hvordan går det ved jer? Det er ved at være længe siden efterhånden! 

Tillykke med kjolen, ladybird har mange smukke modeller, jeg glæder mig til at se hvilken du er faldet for.

Mvh, Stine. 

0