StephanieR

Skræddersy BH ind i kjole

3 posts in this topic

Jeg var inde hos Nicolai Brudekjoler i Kbh i går. Jeg fandt en smuk kjole, men ryggen går ned til lige under min BH kant. Butiksassistenten/sælgeren sagde at deres skrædder sagtens kunne sy en bh ind i kjolen, så jeg kunne have en på alligevel. Hun lod ret sikker, men alligevel er jeg i tvivl om det bliver godt.

Har nogen prøvet at få syet en bh ind i sin kjole? Blev det godt (behageligt og pænt)?

Jeg vil have en BH på, da jeg har tabt mig 2-3 skåle på brystet, og de derfor ikke sidder som de gjorde før. 

0

Annonce ♥

On Sunday, September 25, 2016 at 9:59 AM, StephanieR said:

Jeg var inde hos Nicolai Brudekjoler i Kbh i går. Jeg fandt en smuk kjole, men ryggen går ned til lige under min BH kant. Butiksassistenten/sælgeren sagde at deres skrædder sagtens kunne sy en bh ind i kjolen, så jeg kunne have en på alligevel. Hun lod ret sikker, men alligevel er jeg i tvivl om det bliver godt.

Har nogen prøvet at få syet en bh ind i sin kjole? Blev det godt (behageligt og pænt)?

Jeg vil have en BH på, da jeg har tabt mig 2-3 skåle på brystet, og de derfor ikke sidder som de gjorde før. 

Hej Stephanie.

Jeg tror ikke det er noget kæmpe indgreb at få syet BH skåle i kjolen, det har jeg hørt om flere, der har fået gjort, uden at man kan se det på kjolen.

Jeg ville ikke umiddelbart betænke mig.

Mvh, Stine. 

0

Det burde overhovedet ikke være et problem. Det kan få kjolen til at se lidt akavet ud på bøjlen nogle gange, men så længe kjolen sidder fantastisk på dig så er der jo ikke nogle problemer :wink: Det er et ret simpel indgreb og det betyder ikke at skrædderen skal ind og ændre på noget i kjolens struktur, så det bør du ikke være bange for :)

0