Marie E

Vores kærlighedsfest 27.08.16

26 indlæg i dette emne

Endelig har vi modtaget vores billeder , så jeg kan få gang i beretningen af vores helt igennem fantastiske dag, den gik helt igennem fantastisk og blev en dag lige efter vores ønsker. 

 

Ugen op til gik nu ret stærkt, og fik nogle bump på vejen, men ingen der kunne ødelægge det hele.

 Bryllups ugen startede sådan set først onsdag for mig, i det jeg havde eksamen tirsdag, men da vi havde styr på alt, så var jeg ikke nervøs for noget. Torsdag skulle vi ha nøgler til lokalerne (Slotsmøllen) men det blev desværre ikke helt som vi havde forventet, så vi modtog dem først om aftenen sent, men men men intet er så skidt, at det ville ødelægge det hele, så vi ændrede bare lidt på planerne og det var perfekt, så fik jeg lavet mine negle torsdag morgen og hvorefter fik lavet det mad der skulle laves på forhånd til receptionen hvilket vi var glade for, at vi havde fået lavet der, og gav lidt mere ro til fredagen. 

 

14045950_10210718846793788_225962898304289040_n.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fredag, tog vi i lokalerne kl.10 og gik i gang med at få kørt tingene derned og alle drikkevarerne, hvorefter vi var ude og få handlet det sidste der manglede. Fredagen var lang. For der var mange ting der skulle ordnes, man er vel en brud med smag for detaljerne  så vi gik bare i krig med at få smurt sandwich, og hvad der nu skulle serveres, hvorefter fik vi ordnet lokalet hvor receptionen skulle være, pyntet op i lidt vintage stil. 

Her er et billede af blomsterkasserne der stod på bordene og pyntede fint 

14141684_1029874177119616_7782303436987466128_n.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

efter at vi havde fået ordnet alt i underetagen til receptionen og hvad der nu hørte til dernede, så gik jeg i gang med at få dækket bordene til festen , men hold da op hvor var vi trætte da vi var færdige, for vi havde været i gang i 12 timer og så en dag med 30 graders varme, så er man bare ved at dø for et godt  ord. 

 

Blomsterne er først kommet på om lørdagen <3 

14089102_10210731561431646_710420721815378919_n.jpg

14117702_1029874463786254_7018768936562408244_n.jpg

14063753_1029874150452952_5171656618291461714_n.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Lørdag morgen, vågner jeg/vi begge 06:59, kom i tanke om at der ikke var kommet tallerkener på buffetbordet (wtf), så kunne ikke falde i søvn igen, så stod op til en masse smukke beskeder, både på face, sms og andet så jeg var rørt, og kunne ikke holde tårerne tilbage, min kæreste på daværende tidspunkt, stod på trøstede mig <3 hvorefter han hentede morgenbrød til os og ungerne, dog fik jeg ikke ret meget ned, havde ikke rigtig nogen appetit. Klokken ni hentede jeg min kjole hos en kammerat der bor på den anden side af gården. Manden min havde  i ugen op til brylluppet kommet  på en fantastisk ide, synes han selv, da vores lejlighed er sådan indrettet og har to hoveddøre, så kunne vi bare dele lejligheden op så han var den ” lille del ” og jeg havde resten af lejligheden ( så han havde lavet skilte til vores døre )  

 

døre.jpg

Redigeret af Marie E
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

kl. halv ti ankom både fotograf og frisøren, det var helt perfekt, og vi gik i gang med at få spartlet mig op til at blive en lexi brud <3 ved halv elleve tiden tog mine to skønne børn til frisøren og fik sat hår. 

gang med håret.jpg

håret i gang.jpg

håret færdig.jpg

håret med headpiece.jpg

Redigeret af Marie E
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Da den yngste kom hjem, begyndte jeg at tude og endte ud med at grine, for aldrig set en frisør stå og hoppe af glæde. for så kunne hun se om makeuppen var vandfast :lol:.  Min ældste datter kom hjem, og hun var lige så smuk som sin lillesøster og igen måtte mor her tude, men blev hurtigt distraheret af forloveren der kom igennem lejligheden et par gange og var ved at gå ind i væggen, da han holdte sig for øjnene så han ikke så noget.

forberedelse af makeip.jpg

grædebillede.jpg

forberedelse.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
14 hours ago, GoldRumble said:

Nu er det senere i dag (faktisk er det "i morgen") og der er ikke nyyyyyyyyyt :o

haha ja ved det godt, men nu er der lagt lidt op, skal nok få sat lidt mere ind i dag :floejt:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Klokken blev hen af 12 og jeg skiftede tøj, så jeg endte i det undertøj jeg sku ha på inden under kjolen og fik derefter skørtet på, min frisør hjalp mig i kjolen, hvilket jeg var MEGET glad for, ved ikke hvordan jeg ellers skulle ha fået den på uden at få ødelagt hår mv. Jeg var faktisk overrasket over hvor rolig jeg var, lige indtil jeg stod og næsten var klar til at sku ud af døren, SÅ kom nerverne. Min veninde var her en times tid før vi skulle være i kirken og det var bare skønt at have hende omkring mig, hvilket også var med til at gi mig en ro omkring mig.

kjole hænger.jpg

kjolen kommer på 1.jpg

kjolen kommer på 2.jpg

Redigeret af Marie E
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

3 hours ago, Pinkyl said:

NU er det freeeeeeeeeeeeeeedag....mere, mere ,meeeeeeeeeere :toot::loveboard::thumbsupsmileyanim:<3:cheerleader3::loveflag::a1221::c166:

skal nok læg mere op, men med min far der er indlagt og jeg arbejder meget, så er tiden lidt knap, men skal nok snart få lagt noget mere op 

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

24 minutes ago, Marie E said:

skal nok læg mere op, men med min far der er indlagt og jeg arbejder meget, så er tiden lidt knap, men skal nok snart få lagt noget mere op 

Ej, for pokker smukkesen, er godt nok ked af at høre din far er indlagt <3:boohoo:. HÅBER det bedste & god bedring med ham....

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Ki Schou said:

Hepper også på flere billeder - håber din far hurtigt bliver ok igen :hug:

tusind tak, min far har desværre kræft i rygmargen og er i gennem en rensning af stamceller samt en hård kemo .....så det er vanvittig hårdt og jeg er baer SÅ glad for at han var med hele dagen trods sygdom <3 han er mit et og alt. Jeg har fri i morgen, og regner med at ka få sat lidt ind her igen eller i weekenden men skal nok se om jeg ikke kan få sat lidt mere ind 

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
On 20/10/2016 at 2:10 PM, Ki Schou said:

Det er jeg virkelig ked af at høre :boohoo:jeg forstår du er glad for at han var med på dagen, men det lyder forfærdelig hårdt det I er igennem nu. Mange tanker og kram herfra

tusind tak Ki, det er bestemt ikke nemt, men vi er positive og resultaterne han modtog i går, var gode. mangler dog lige de sidste med 

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer