Biis

Hjælp hvad gør jeg ?:) diashow, film el ..?

8 posts in this topic

Hej med jer :) 

Vi skal giftes 1/4-17 og vi glæder os helt vild :)

min bekymring er så at jeg rigtig gerne vil holde en tale men det duer jeg simpelhen ikke til, jeg vil tude gennem hele talen :) jeg har så tænkt på om jeg kunne indtale talen , lave et diashow , film el noget ?? Jeg har brugt en masse tid på at kigge på nettet men syntes ikke lige jeg har fundet noget desværre ... kan du hjælpe?? Ved du evt om jeg kan booke en der kan hjælpe mig med at sætte noget sammen el har andre ideer :)?

glæder mig til at høre fra dug , tigtig go søndag :) vh maria 

0

Annonce ♥

Har du ingen i din omgangskreds du kan spørge om hjælp til diasshow? De fleste har prøvet at lave et pga. uddannelse eller præsentationer. 

0

On ‎23‎-‎10‎-‎2016 at 0:23 PM, Luffegås said:

Har du ingen i din omgangskreds du kan spørge om hjælp til diasshow? De fleste har prøvet at lave et pga. uddannelse eller præsentationer. 

Læser det mere som inspirationen, ideerne Biis er ude efter. Teknikken kan selvfølgelig drille men i dag er de fleste udstyret med mobiltelefoner der kan "alt" :)   Man kan jo lave mange ting. Har oplevet at folk har lavet videoer forskellige steder hvor parret typisk færdes. Nogle der har gjort det der hvor de mødtes første gang m.v. Det sidste videoindslag jeg oplevede var til en rund fødselsdag (har spillet begges) hvor hun havde lavet sin tale som en transmission af dronningens nytårstale. Desværre hakkede den midt i det hele, og jeg kom hende lidt til undsætning ved at smække Allan Olsen - Vores dronning på, mens sønnen fik klaret teknikken.

0

Hej diskobil :) sjovt du lige svarede mig havde tænkt på jeg skulle prøve at skrive til dig da jeg kunne se i tidligere indlæg at du havde været behjælpelig.:)

Og du har fuldstændig ret mit håb om dette indlæg var at jeg kunne få ideer, evt se hvad andre har lavet til at få inspiration.

men det er nok det nemmeste at lave det som diashow med billeder og musik på , derfor kan man ved godt sige lidt ind imellem det så det ikke kun bliver billeder og tekst , feks man optager at jeg siger noget:)har du ikke nogle steder/ ideer/links til hvor jeg kan se noget og få inspiration :)? 

Vh 

0

Annonce ♥

Er vild med denne :D 

0

Tusind tak luffegås det var lige sådanne ideer jeg har brug for tusind tak den er da super god :thumbsupsmileyanim: det gav mig lidt ideer :)

0

8 hours ago, Biis said:

Hej diskobil :) sjovt du lige svarede mig havde tænkt på jeg skulle prøve at skrive til dig da jeg kunne se i tidligere indlæg at du havde været behjælpelig.:)

Og du har fuldstændig ret mit håb om dette indlæg var at jeg kunne få ideer, evt se hvad andre har lavet til at få inspiration.

men det er nok det nemmeste at lave det som diashow med billeder og musik på , derfor kan man ved godt sige lidt ind imellem det så det ikke kun bliver billeder og tekst , feks man optager at jeg siger noget:)har du ikke nogle steder/ ideer/links til hvor jeg kan se noget og få inspiration :)? 

Vh 

Det tror jeg egentlig "brudene" er bedre til end jeg. Dels fordi I er mere ligesindede/i samme bås :), men også fordi jeg jo kun ser hvad jeg oplever til bryllupsfesterne hvor mange søger inspiration via Youtube, Facebook, Snapchat (??) whatever.  Men jeg ville tage udgangspunkt i jer og jeres liv og oplevelser sammen fremfor kun ensidigt kun at tale om ham, erklære sin kærlighed etc. Lave en slags "reality" video hvor man ikke kun ser dig et bestemt sted men mange forskellige steder og evt. inddrage tidligere optagelser o.l. som han og øvrige er med på. Det behøver jo ikke at være video. Det kan også være billeder.

0

Annonce ♥