Missfynbo

Vi tænker vielse kl 13?

8 indlæg i dette emne

Hej

Som det er lige nu, har vi sagt til præsten, at vi gerne vil vies kl 13. Vi havde egentlig tænkt, det skulle være uden reception, men vi er blevet nødt til at lave en såkaldt å og b liste til brylluppet, for vi har simpelthen ikke råd til at invitere alle til festdn desværre :td: men sådan er det jo.

 

Så vi tænker vielse kl 13, hvorefter der skal tages lidt billeder af os ved kirken og på lokation, der enten er 10 eller 20 minutter væk, alt efter hvad vi vælger. Jeg tænker, vielsen vel tager omtrent en time()()

 

Feststed, hvor receptionen også skal holdes ligger 3 min væk fra kirken på gåben. 

 

Vi kommer så og er sammen med vores receptionsgæster efter billeder. Vi forventer ikke at servere bryllupskagen her, men laver et kagebord med te/kaffe, plus noget brød med lidt humus og andet til:):metteholm

 

Vi regner med at gaveoppakning også skal være i dette tidsrum:balloon:

 

Så hvad tænker I om vielse kl 13, og festen starter kl 18, tror jeg. Så reception slutter omtrent 17.30 eller så, tænker jeg.

Er det helt dumt?:biggrin:

 

/Missfynbo

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Slet ikke og der er god tid. Afhængig af hvor lang tid fotograferingen af jer tager kunne der måske være god ide i at I vendte tingene til om: Tog med til receptionen lige efter kirken for så senere at tage ud og blive fotograferet. Fordi det derved er naturligt at sige pænt tak for i dag til de gæster der ikke skal med til receptionen, hvorimod det nemt ville blive noget bøvl hvis man skulle sige farvel og tak til dem kun 1/2 time inden middagen starter.

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
16 minutes ago, diskobil said:

Slet ikke og der er god tid (red.)

 

Det var da en rigtig god idé :thumbsupsmileyanim:

Jeg skal lige vende den med min H2B, men sådan lige umiddelbart tror jeg da, det er det, vi gør:biggrin: havde slet ikke tænkt på, man kunne gøre det sådan. Vi har heldagsfotografering, så det burde kunne lade sig give sig. Og så bliver det da super hyggeligt at kunne gå sammen med gæsterne ned til det lokale forsamlingshus :loveflag:

 

Så må vi lige se, hvor længe fotografering tager. Vi har en skov 10 min væk, som vi tænker kunne være fin at tage billeder i.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi blev viet kl 13 holdt reception i kirkens sognehus umiddelbart efter og kl 15:30 agtigt tog vi ud og fik taget billeder mens gæsterne hyggede og gik i samlet flok til hotellet hvor de checkede ind, skiftede tøj, fik et lille hvil og hvad de ellers havde lyst til og så var der velkomstdrinks kl 18 mener jeg det var, det gav os selv 20-30 minutters tid til lige at hvile hovedet og nyde hinanden og dagen før det gik løs igen

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer