Stadepade

MySelfie?

6 indlæg i dette emne

Hej alle sammen!

Jeg skriver blot for at høre, om der er nogle herinde, der har benyttet en MySelfie skærm fra MySelfie til deres bryllupsfest og om dette var en succes eller ej? :)
Min H2B er lidt nervøs for, at folk ville blive for optaget af at tage selfies efter middagen, så de ikke får danset nok og "mangler" til festen, hvor jeg derimod tror, at det blot vil tilføje ekstra spas til festen og give mulighed for nogle sjove og festlige billeder fra festen udover de "opstillede" portræt fotos eller "reportage" fotos, som vil blive taget hele dagen af fotografen.

 

På forhånd tak :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det har jeg oplevet mange gange. Også det folk kalder en photobooth. Her for et par uger siden stod den faktisk i et separat rum i et hjørne bag mig, hvor de skulle forbi min ene højtalerfront (havde lavet plads så man frit kunne komme frem og tilbage), så der oplevede jeg mere photoboothens tilstedeværelse end normalt. Nogle gange skulle toastmaster lige have folk ind til en tale og der var da også folk under dansen der lige skulle ind og have taget nogle billeder, men jeg opfatter det egentlig ikke som meget anderledes end når folk holder pauser såvel under middag som under dansen.    

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tusind tak for svarene :)
Vi håber dog ikke, at festen hverken kommer til at være foran skærmen eller uden for hos rygerne! Hehe. Heldigvis er det kun under 1/5 af gæsterne, der ryger til vores bryllup, så det bliver nok ikke relevant, at festen rykker uden for :) 

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der vil altid være folk - rygere eller ej - der har behov for at komme ud og trække frisk luft når vi taler om foråret og sommeren og er det meget varmt kan det være ulideligt indendørs og lidt af en kamp at holde folk inde. Jeg mindes da nogle bryllupsfester hvor jeg lige har rettet en højtaler ud af et vindue (lukket område) fordi folk stod og dansede udenfor. Hovedsagen er at de hygger sig.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer