Sign in to follow this  
Followers 0
mrsnissen

Hjælp med lokation af Bryllup

3 posts in this topic

Hej alle sammen :) 

Jeg er så småt ved at gå i spåner over alle de valgmuligheder der er når det kommer til steder at holde bryllup.

Jeg ønsker mig brændende et sted hvor der vil være en god servering, maden må de godt stå for og kan også selv komme med det, så skal der også være mulighed for at jeg selv må medbringe drikkevarer og der skal ikke være et slut tidspunkt på festen. Serveringen må selvfølgelig godt gå hjem efter natmaden, men ønsker ikke at slutte festen kl 01, hvis den ikke er død og så må der meget gerne være sovepladser til vores gæster.

Om det er hotel, kro eller andre lokaler har ikke nogen betydning.

Vi bliver omkring 80 personer og det må meget gerne være omkring Aalborg, Thy eller Frederikshavn.

Kender I nogle gode steder hvor man kan imødekomme nogle af disse behov? :) 

Hilsen 

MrsNissen

0

Annonce ♥

I skal nok kigge efter noget forsamlingshus, selskabslokaler o.l. hvor I selv står for alt. Hvis stedet får for mad mv. vil det typisk være udelukket selv at medbringe drikkevarer og normalt vil der også være restriktioner på hvor lang tid festen kan fortsætte.

0

Kig eventuelt på Mulbjerg Kro - de har et total dinner arrangement i det forsamlingshus i selv vælger, hvor de også sørger for servering og oprydning (gætter på, at det er opvasken). De er der i 8 timer. 

Og som lokation kan I eventuelt kigge på Sebber Kloster, Havrevang i Lønstrup eller Høloftet i Aalborg. :) 

0