Diliel

Hvor mange steder prøvede I brudekjoler?

5 indlæg i dette emne

Jeg skal giftes næste sommer og er derfor gået i gang med at kigge på brudekjoler. Jeg vil meget gerne ud og prøve kjoler et par steder, da forskellige steder har forskellige mærker etc., men har ingen fornemmelse for, hvor mange steder det er "normalt" at tage hen og prøve kjoler, eller hvor mange steder man kan "tillade" sig at tage hen uden at købe noget. Hvor mange steder prøvede I kjoler (hvis overhovedet nogen) inden I købte? Og købte i jeres kjole en af de steder, hvor I var ude og prøve kjoler?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tja, du kan risikere at du forelsker dig i den første du prøver :) 
jeg har hørt man anbefaler ikke at prøve for mange steder, da det bliver for uoverskueligt.
Jeg vil selv højst 2-3 steder hen, og højst prøve 3 kjoler hvert sted, men er klar på at blive blæst bagover allerede i den første butik. 

Mange steder tager et beløb for at du kan prøve kjole, men det beløb får du refunderet hvis du køber kjolen der. Det er deres måde at sige på, det er ligemeget hvor mange steder du prøver. Du skylder ikke nogen noget :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hejsa :-) 

jeg har været tre forskellige steder, og tilsammen prøvet 15 kjoler tror jeg. Vi endte med bestille og betale for en kjole de ikke havde hjemme, da jeg ikke fandt kjolen.. men havde set en kjole på en af deres designers hjemmesider, som jeg tror er kjolen :cheerleader3:

så nu er jeg godt nok spændt, når jeg hverken har prøvet eller set den i virkeligheden. 

Jeg besøger Lucca bride, brud & galla og panayotis (her bestilte vi kjolen) og ingen af følgende butikker tog penge for at prøve kjoler :) 

god jagt. 

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg var i 3 butikker, før jeg fandt min kjole: Panayotis, Lilly og Kennedys. Ingen af dem tog et gebyr for at prøve kjoler (og jeg ville ærlig talt vælge en butik fra, hvis de krævede det). Jeg prøvede nok 4-5 kjoler hvert sted :) I Panayotis (første prøvning) fik jeg stress af hele situationen og købte den helt forkerte kjole. Da jeg kom hjem, havde jeg ondt i maven, så jeg ringede og afbestilte den. Men nu har jeg heldigvis fundet kjolen!

 

Bare mærk efter - det er DIG, der skal blive glad for kjolen.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Før mit første bryllup prøvede jeg kjoler 3 steder (på samme dag, det kan jeg i øvrigt ikke anbefale, med mindre du får lov at tage billeder alle stederne, da det var svært at huske de enkelte fra hinanden). Jeg var først hos Lilly,  derefter Glamour og tilsidst Panayotis lagersalg, alle i Odense. I Glamour måtte jeg ikke tage billeder. Jeg endte med at reservere en hos Glamour, men ville ikke købe uden at have været hos Panayotis, hvilket var et Held, for der hang den bare, drømmekjolen.  Du er ikke i tvivl, når først du får den rigtige på. Husk at være tro mod din mavefornemmelse! 

 

Rigtig god kjole-jagt,  uhhh jeg glæder mig til det bliver min tur igen...

 

Mvh, Stine. 

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer