juhlepigen

Så kan jeg også joine jer herinde

8 posts in this topic

Hej med jer..

Det er dælme længe siden jeg sidst har været i et forum, så bær over med mig.

Kæresten har ikke officielt friet endnu, men det sker her en af dagene og lur mig om det ikke bliver den 24/12;-)

Grunden til at jeg ved det, er fordi han uofficielt har spurgt. Og nu tænker du sikkert uofficielt .. hmmm..

Jo ser du, jeg har over en måneds tid nu, haft en lille mistanke om at det ville komme, da han både åbenlyst har frittet min kusine og hendes mand om deres bryllup som var lavbudget da de var studerende med barn. Det er en af hans bedste venner og ved deres bryllup blev vi sat sammen, hvilket jo var et rigtig godt valg her 3 år efter ;-)

Derudover har han også uskyldigt spurgt til hvordan jeg gerne ville have at et frieri skulle foregå :-D Hmmm jo ser du fniiiis.

Og sidst men ikke mindst, skulle han alene i byen efter julegave i sidste uge og uanset hvilke praktisk foreslag jeg kom med om, at jeg da så kunne ordne børnenes julegave imens, ville han partout alene afsted ok hmmmmm..... Og han ringer efter nogle timer og melder at han liiiige skal have en fyraftens øl med vores bankmand, som er en kammerat af ham. Det plejer han ellers ikke ( jeg tænker at han måtte luftet det for en person som støtte :-Ha ha ha) Og da han kom hjem, var han fuldstændig pjattet, fjantet og nyforelsket. Sagde hele tiden jeg elsker dig, skulle være tæt på mig osv. Sådan er vi i forvejen, men det her var ekstrem fra hans side :-D

Så ville skæbnen at tlf ringede i mandags, mens jeg sidder og sveder over min opgaveskrivning på mit speciale og jeg kan høre det meste af samtalen, jeg undre mig egentlig over hvorfor han ikke forsvandt ind i et andet rum, men han blev siddende. Kunne se ham blev i rigtig træls humør, så selv om jeg egentlig ikke ville spørge til det (fordi jeg frygtede at afsløre hans plan) så gjorde jeg det alligevel. Han har en gammel ring fra hans første ægteskab som egentlig bare har ligget og ventet på at den skulle sælges, da det er guld og hvidguld. Det var så det der blev ringet om. De kunne tilbyde ham 500 kr for en herrering som jeg husker var ret kraftig i designet og som jeg ved han har givet mindst 5000 kr for dengang for 7-8 år siden..what synes jeg ikke helt stemmer.

Og jeg forsøgte at cykle rundt om emnet, så han ikke skulle afsløre noget, men til sidst kunne han ikke holde mund og spurgte egentlig om jeg ville giftes og med ned og finde nogen ringe...

Der tabt jeg lige kæben en smule. Grinede lidt fordi scenariet egentlig var ret komisk: han var sur og bitter og jeg forsøgt at undgå at han afslørede det, da planen forlængst var luret.

Jeg sagde self ja til begge dele, så vi tøffede ned i byen, men vi kunne ikke rigtig finde noget.

Vi har heller ikke et mega budget, da jeg er studerende, jeg har 2 børn, vi bor i hus som vi lige har total renoveret og stadig mangler at lave alt det udvendige på. 

Så vi har snakket om titan ringe, men de var sku lidt kedelig i det udbud der var, men jeg faldt over sådan en klassisk frieri ring ala det man gør i USA, som var på tilbud. Den var meget klassisk, men fandt ikke ud af hvad den var lavet af. Vi snakkede så om at jeg måske godt kunne tænke mig at frieriet foregår med sådan en ring, og at vi så giver os go tid til at finde de andre ringe, og at vi så også havde et større budget i løbet af foråret til dem.

Og så gjorde det nok heller ikke noget at det var lidt anderledes denne gang, da vi begge tidligere er blevet gift på rådhuset.

Så denne gang lykkes det endelig med min lille prinsessedrøm og med den helt rigtige <3

Men den hænger lidt om han vil det. Under alle omstændigheder kan vi ikke nå at får nogle ringe så tæt på jul og idag var han nede i byen for at tjekke nogle priser og den ringe jeg havde set. Han påstår så at det ikke er min størrelse og han var også ret tomhændet da han kom hjem, så status på ringe er... tjaaa det ved jeg ikke.

Så jeg er meget spændt på hvad han har fundet på og hvad han overrasker med i juledagene.

Og det får han lov at beholde nu da det første overraskelses moment blev ødelagt.

Havde bare lige brug for at lufte det til nogen :-) 

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Tillykke - her var jeg faktisk "med", da han skulle købe/se på ringen. Først havde han sagt, at han skulle alene af sted og jeg troede, at det var en barselsgave, da jeg var ret højgravid og havde termin en uge senere. Men jeg endte med at måtte komme med og han fortalte mig, hvorhenne i storcentret jeg måtte være :lol:...Ringen var desværre ikke hjemme, så senere på aftenen friede han med en legetøjsring med et kæmpe hjerte :p ..

0

Tillykke med forlovelsen :D 
Jeg var også selv stensikker på frieriet ville ske nytårsaften, men min har lige sagt mit frieri nok bliver lidt dyrt, så det venter lidt..hmm.

0

Tak:)

Theis ville også helst gerne bruge penge på go kvalitet = min. 14 karats guldringe. Det er budgettet pt ikke til og han blev så skuffet over den lave pris på hans gamle ring. Ellers havde det nok osse været dyrere end frieret blev. Men jeg er ligeglad med prisen. Han gik på knæ og lyttede til hvilken ring jeg kunne li uanset prisen.

overvejer at købe en glat ring til ham nu her, så han også får en ring, indtil brylluppet

0

Annonce ♥